Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi  (Pročitano 5752 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže DJMZapočeo temu

Pozdrav svima evo otvorih ovu temu koja će vjerujem biti svima korisna i poslužiće kao dobar putokaz ka kupovini polovnih škoda ocatvia , sad molio bih neke članove foruma koji za sigurno rade u škoda servisima ili imaju pristup informaciji preko ETKA orginalno servisnog online programa da provjere koje oznake motora kod kojih modela i do koje godine su se ugrađivale BOSCH dizne u pojedine modele ocatvie sa 1.6 TDI agregate pa da idemo redom od 66KW 77kW  81KW i najzadnji 85KW.
Ovo je po meni bitna informacija jer niko neće uspjeti da kupi neki od ovih modela a da je ispod 100 tkm , jer dotle ne znam sta god da su ugradili u 95% slucajeva nece praviti probleme , moje iskustvo sa VW GOLF 7 kaže da tamo gdje instaliran DELPHI  ili CONTINETAL postoji skoro pa uvijek problem sa tim injektorima ili procure pa izgore klip ili prepunjuju doz pa motor čađavi pa to sve odrazi se na EGR i kasnije na DPF , dok kod BOSCH injektora to nije slučaj ili ga možda ima ali veoma veoma rijetko , tako da bi izbjegli eventualne probleme kupovinom octavie 3 da imamo informaciju koja kodna oznaka i koja snaga motora ima BOSCH , zato napominjem ovaj podatak jedino mogu izvući ljudi koji rade u servisu i imaju pristup bazi podataka ili oni koji svaki dan rade na škodi pa to rutinom znaju.

Jer evo samo infa radi kod VW Golfa 7 samo da ja znam motor-agregat koji pouzdano ima BOSCH injektore-dizne je model od 66KW kodne oznake motora CLHB

pa idemo redom CLHB 66KW

                        CLHA 77KW

                        DBKA  CXXB  81KW 

                        CRKB  DBKA  81KW green line

                        DDYA    85KW

 eto ko ima tačne i precizne informacije da ovo razjasnimo usput ako nije problem koje oznake upotrebljavaju ADDBLUE i koji modeli nemaju DMF
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže observer

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #1 poslato: 08. Avg, 2023. 15:36 »
Bravo za temu. Samo još da nađemo izvor informacija. Ja sam u Polu imao CAYA motor i te nesretne Continental dizne. Moj je bio nov, model iz 2010, jedna od prvih serija, nisam imao problema ali sam se rešio auta na relativno maloj kilometraži (125.000 km), znajući da su nepouzdane, što je šteta jer navodno sam blok kao blok je dosta izdržljiv. Da sam pre 13 godina imao kakav-takav izvor informacija, sigurno bih dan danas vozio neku Korolu benzinca iz tog vremena, ne bih shebavao pare prvo na Polo dizel a posle na Golfa 1.2 TSI.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Br@n@

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #2 poslato: 08. Avg, 2023. 16:27 »
Šta je falilo Golfu 1.2 TSI? TSI iz tog perioda sa zupčastim ne bi trebalo da ima neke veće boljke ili se varam?

Van mreže DJMZapočeo temu

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #3 poslato: 08. Avg, 2023. 20:02 »
Da ti kažem iz iz dugogodišnjeg iskustva sa Golfovima , nijedan benzin agregat sem 1,4 16V i 1,6 8V mislim na one modele čiste atmisferce iz ere golfa 5 , nije bio uspješan , ta kombinacija ALU bloka sa 3 cilindra je tek zlo , jedino bi rekao da ovi iz 2015te 1,5 TSI valjaju pogotovu oni manje snage jer su iako ALU blok hilznovani i to može da traje dok je onaj veće snage napravljen cilindar postupkom jonizacije metala , u suštini da ne pametujem dobri su to motori i predviđani da uz dobro odrzavanje pređu 300tkm ali ako ga ijednom pregriješ ode u đavola tu se generalna i bušenje ne radi nego novi motor a s obzirim da ima 3 kruga nezavisnog sistema hlađenja i električnu pumpu za vodu i glavnu i pomoćnu za grijanje kabine teško da se neće pregrijati osim za nekog ko je pedantan pa to redovno servisira i iz njega odma izbaci rashladno sredstvo G13 što mu je smrt za pregrijavanje i veliku vrećicu silka gela iz kompezacione boce rashladne tečnosti
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže neske

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #4 poslato: 08. Avg, 2023. 22:20 »
DDYA -> Delphi 04L130277AN, na 155k su prozvečale, komplet remontovane i evo na 180k opet prozvečale. Mada auto ne manifestuje ništa osim što tog zvuka oko 1200 obrtaja. Mnogo zavisi i od dizela koji sipam tj. lošije gorivo više se čuje i obrnuto. To je moje iskustvo.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže DJMZapočeo temu

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #5 poslato: 08. Avg, 2023. 22:41 »
neske , to što su prozvečle su samo prelivi u njima i oni su zbog slabe završne obrade potpomugnuti našim kvalitetom goriva pa se onda čuju i to još nije nikakva šteta ali ako se nereaguje slijedi zalivanje i piškanje dizne i onda progori klip, a taj zvuk je onaj koji uvijek čujete na PSA motorima kad se doda gas , jer i tamo je do revizije 1,6 agregata na 8V bio DELPHI  a kasnije BOSCH
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže neske

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #6 poslato: 08. Avg, 2023. 22:54 »
@DJM i šta činiti sada, kako reagovati? Komplet delovi i ruke sa kodiranjem su oko 170e po dizni.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže DJMZapočeo temu

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #7 poslato: 08. Avg, 2023. 23:03 »
@DJM i šta činiti sada, kako reagovati? Komplet delovi i ruke sa kodiranjem su oko 170e po dizni.

po meni neske prodati auto upravo onda kada radi perfekt , jer da bi promjenio u bosch trebalo bi mijenjati i ECU ili motorni kompjuter pa mapirati nanovo auto a nisam bas siguran jer to nisam imao iskustvo da ne treba vjerovatno i jedan dio elektro instalcije , ili kratko receno najjeftinije je prodati i ici na onaj agregat gdje ima BOSCH

 A evo nadamo se da će neko od znanja i informacija konačno ovih dana postaviti informaciju gdje je tačno i u kom agregatu BOSCH

 ja ovo pišem ovu temu jer imam sebi namjeru da nabavim 2017, 2018 ,2019 octaviu 1,6 tdi , najrađe bi isao na novu odnosno najnoviji MODEL 2.0 TDI , ali kako bi rekli fali mi "vremena" za nju
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže DJMZapočeo temu

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #8 poslato: 08. Avg, 2023. 23:17 »
moja iskustva govore da kad je u pitanju DELPHI  i posle kompletne zamijene u jednom slucaju u toku garancije na VW desilo se opet isto , kasniji slucaj u drugom vozilu bilo je da se pojavio kvar i posle kvalitetnog remonta u bosch servisu , sa iskustvom ostalih kolega sa kojima sam imao priliku da razmijenim iskustvo odgovor je u suštini isti što dalje od DELPHI i CONTINENTAL, e  sad continental je je kupio siemens injektore i od tog spoja nikakve srece jer nije nista napredovao po kvalitetu i dalje je bosch neprikosnoven ili ono bar najmanje moguće kvarljiv u odnosu na konkurenciju ova 2
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže neske

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #9 poslato: 09. Avg, 2023. 08:45 »
Nisam čuo da je to iko ikada uradio, a i da je moguće ne bi nikada tako nešto uradio. Auto ide ko metak, malo troši. Ulje na vreme menjam kvalitetno. Inače je u pitanju golf sportsvan 1.6 tdi 2017.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže DJMZapočeo temu

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #10 poslato: 09. Avg, 2023. 09:09 »
Nisam čuo da je to iko ikada uradio, a i da je moguće ne bi nikada tako nešto uradio. Auto ide ko metak, malo troši. Ulje na vreme menjam kvalitetno. Inače je u pitanju golf sportsvan 1.6 tdi 2017.
To znači da je od 85KW , a da sportsvan je baš ok jer ono sjedi se na malom višem nivou pa mu ga dođe ko SUV a ima baš velikiprostor u kabini , inače ta konstrukcija bloka motora i ostalih dijelova je sigurno dugovječna priča i uz dobro održavanje i ulja na 10k sigurno bi trebao da pređe i preko 500k jedini su tu problem injektori oni mogu svasta da naprave drugo je za svaku pohvalu osim na ponekim serijama bilo je problema na bregastim osovinama ja nisam imao ali ovi u ovlasteno servisu znaju i za taj problem 
« Poslednja izmena: 09. Avg, 2023. 09:16 DJM »
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže neske

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #11 poslato: 09. Avg, 2023. 09:53 »
Nakon remonta dizni dobio sam i nove kodove koje je mehaničar prilikom ugradnje trebao uneti u ecu, a naravno nije. Tako pređoh jedno 100km dok ne proverih da li su kodovi uneti.
E sada dečko što je remontovao dizne ima mašinu koje je seritifikovana za delphi injektore i mašina je generisala C4I kod, a na netu gledam da uz ove dizne ide C3I kod. Ko će mu ga znati. Rekao mi je da ih ponovo donesem i generisaće nove kodove jer se software mašine se nadogradio više puta od tada.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže observer

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #12 poslato: 09. Avg, 2023. 10:38 »
Šta je falilo Golfu 1.2 TSI? TSI iz tog perioda sa zupčastim ne bi trebalo da ima neke veće boljke ili se varam?

Javiću :)
Tek sam na 60.000 km
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže DJMZapočeo temu

Odg: Oznake motora i ugrađivani injektori dizne u Octavia 3 1.6 tdi
« Odgovor #13 poslato: 09. Avg, 2023. 13:24 »
Javiću :)
Tek sam na 60.000 km

Pretpostavljam da je 7ca sa 81KW i sa start-stop sistemom , ma sa 60hkm , nemas ti brigu nikakvu i taman kad se primaknes na 120hkm dotle ce da ti dosadi i promijenices ga , a i tada idu ulaganja set zupčastog skupa elektricna vodena i obadva termostata obavezno , i za tebe preporuka ako nisi vadio ovaj G13 odma ga napolje i onu kesicu iz boce , česta promijena rashladnog sredstva jednom na 2 godine spasiće te zamijene malog hladnjaka za grijanje i aktuatora ečektricne pumpe za vodu, znaš kako kažu kod nas "ko uštedi na mostu plati zato na ćupriji"

samo ti zamijenu rashladnu tečnost i mijenjaj ulje na 10hkm a to je malo specifičan motor on troši 5w-30 ili ako čak nije 0w-30 nisam siguran ali uz ulje samo MANN ili mahle-knecht uljni filter i ne brini se
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže Filip BG

...za ulja nisam siguran jer nemam informaciju da su preporučivali druga ulja sem 507.00/504.00, osim na 288E gdje fabrički ušlo ovo 0W-30 i na najnovijim osmicama 0W-20 , druge preporuke za drugačije ulje ja nemam ta saznanja pa ako imaš rado bih da to podijeliš sa nama

Nisam se udubljivao u temu ulja, niti sam stručan za nju.
Ljudi su, i na ovom forumu, pisali da im je u ovlašćenim servisima sipano ulje koje nije prva preporuka po uputstvu važećem na dan proizvodnje vozila.
U novim modelima ide se „fabrički“ na što ređa ulja, da bi se uštedeo još koji gram emisije CO2 na 100 km, pa se vratio problem potrošnje ulja, konkretno na novim 2.0 TDI motorima. Veliki broj njih dolije 1l od zamene do zamene, tj. na 15.000 km.
Razlog je, pretpostavljam, da se u zemljama gde se takse (porez, harač, danak, nazovimo ga kako hoćemo) računaju po CO2 emisiji (ne po kubikaži, kao kod nas) uđe u nižu kategoriju. Tako se auto predstavlja povoljnijim za eksploataciju flotnim kupcima. A to što potroši litar ulja (poneki i više) na 15k, manje je važno.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI