Autor Tema: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.  (Pročitano 1294 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PileZapočeo temu

Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« poslato: 16. Sep, 2023. 17:38 »
Kao sto naslov kaze, auto mi jako dugo vergla kada se ohladi. U pitanju je Octavia 1.6 MPI 2003 godiste. Vergla sigurno 20 sekundi dok ne sastavi. Kada upali, obrtaji mi variraju i kada stisnem gas, auto krene da se davi i ugasi se. Moram da ga ostavim u leru 2-3 min i tek onda mogu da vozim i ne davi se kada mu dam gas. Dok je tako hladan, kad stisnem gas, ponekad cujem i pucanje iz auspuha. Upaljen je check engine, ja imam neku kinesku bluetooth "dijagnostiku" i prikacio sam ga, ali mislim da nista od ovih gresaka ne moze da prouzrokuje probleme sa paljenjem. Prilozio sam sve greske koje mi je izbacio u slici. Nisam primetio nikakav pad performansi kada se auto vozi, ide veoma dobro. Kad hocu da ga upalim dok je zagrejan, upali na trecinu zuba. Molim za pomoc.
P.S. Auto ima plin.
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6 MPI

Na mreži wkobre

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #1 poslato: 16. Sep, 2023. 21:06 »
Crko je termostat i MAF ili senzor za protok vazduha po greškama sa slike.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Ljuba

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #2 poslato: 16. Sep, 2023. 22:09 »
Jel se ovo sve desava dok ga vozis na benzinu?
Po greskama rekao bih da je crk'o senzor temperature rashladne tecnosti (1. i 4. greska), greske vezane za obe lambda sonde (2. i 3.) mogu biti vezane za voznju na gas ili registruju losu/neadekvatnu smesu na koju se kompjuter prebacio jer mu fali podatak o temperaturi antifriza. Takođe moze da ukazuje i na crkavanje pre svega 1. sonde, pre katalizatora, ali prvo resiti greske vezane za senzor temperature.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže PileZapočeo temu

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #3 poslato: 16. Sep, 2023. 23:39 »
Jel se ovo sve desava dok ga vozis na benzinu?
Po greskama rekao bih da je crk'o senzor temperature rashladne tecnosti (1. i 4. greska), greske vezane za obe lambda sonde (2. i 3.) mogu biti vezane za voznju na gas ili registruju losu/neadekvatnu smesu na koju se kompjuter prebacio jer mu fali podatak o temperaturi antifriza. Takođe moze da ukazuje i na crkavanje pre svega 1. sonde, pre katalizatora, ali prvo resiti greske vezane za senzor temperature.

Da, dešava se samo na benzinu. Samo na benzin pali.
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6 MPI

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #4 poslato: 17. Sep, 2023. 02:10 »
Zameni senzor tempererature na racvi lako se menja, mozes i sam. Kod njih crkava benzinska pumpa u rezervoaru, proveri i to. Kad je losa ujutru pogotovo jedva upali, a i kad upali ume i da se gasi. Za losu pumpu nece da pokaze nikakvu gresku.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #5 poslato: 17. Sep, 2023. 06:39 »
Na prethodnom autu sam imao taj problem. Bilo do pumpe benzina. Mozes i sam da provjeris. Skines crijevo dovoda goriva na rail dizne i stavis manometar. Kad das kontakt trebalo binda bude oko 4b.

Ako je manje tipa 3 i manje onda je ona krepala. Meni savetovali da uzmem polovnu, ja to uradim. Crkne i ona nakon manje od godinu dana. Tad sam uzeo novu neke srednje cijene i nikad vise problema. Takodje benzinca zna da zeza i fals zrak. Pa pogledan sva ona crijeva od vakuma da nema neka pukotina.

Van mreže PileZapočeo temu

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #6 poslato: 17. Sep, 2023. 13:16 »
Na prethodnom autu sam imao taj problem. Bilo do pumpe benzina. Mozes i sam da provjeris. Skines crijevo dovoda goriva na rail dizne i stavis manometar. Kad das kontakt trebalo binda bude oko 4b.

Ako je manje tipa 3 i manje onda je ona krepala. Meni savetovali da uzmem polovnu, ja to uradim. Crkne i ona nakon manje od godinu dana. Tad sam uzeo novu neke srednje cijene i nikad vise problema. Takodje benzinca zna da zeza i fals zrak. Pa pogledan sva ona crijeva od vakuma da nema neka pukotina.

Poz, koje je to tačno crevo? Ako može slika motora sa zaokruženim crevom, hvala.
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6 MPI

Van mreže hirurg

Odg: Octavia 1.6 MPI jako (JAKO) tesko pali.
« Odgovor #7 poslato: 17. Sep, 2023. 13:34 »
Jbg kod mene bio motor 2.0. Obicno bude gumeno crevo sa opletom preko. Ide ti direktno na dizne. A ako ti je filter goriva pod haubom mozes ispratiti sa njega. Obicno 2 crijeva idu na rezervoar, a jedno na motor sa filtera.



Pretraga foruma [Google]