Autor Tema: Česta regeneracija DPF-a  (Pročitano 5191 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Mareska

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #30 poslato: 04. Dec, 2023. 16:31 »
Mozda je upalio ventilator hoce to posle brze voznje kad se udje u grad ne mora da znaci da je regeneracija,jednostavno digne obrtaje.
  • Vozi: Passat

Na mreži tivan

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #31 poslato: 04. Dec, 2023. 20:16 »
Upravo to. I da, regeneraciju DPF-a ne može da pokrene dok auto ne postigne radnu temperaturu.

Mozda ovisi o motoru i generaciji modela, ali na Octaviji 3 (MY2016)1.6 tdi ovo nije tocno (znam da je ovo pod forum za raniji model, ali trebalo bi biti slicno). U slucaju da prekines regeneraciju ili ugasis auto taman kad ona krece, kod iduceg paljenja i kad krenes voziti vrlo brzo ce poceti ubacivati dadatnu kolicinu goriva tj pocet ce dizati temperaturu, tj. zapoceti proces regeneracije. U takvim slucajevima radna se temperatura motora podize izuzetno brzo na racun zapocete regeneracije. Meni osobno jako drago u ovim zimskim mjesecima, jer tada automobil pocne fino grijati puno brze nego ako ne radi regeneraciju  ;)
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Na mreži AcoSk

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #32 poslato: 04. Dec, 2023. 20:48 »
@tivan, isto tako kao sto si opisao je i kod mene na Crafteru 2.0tdi 2019.god
Takodje, ako radi u mestu duze od 5-6-7min  (nisam tacno merio) prekine regeneraciju, kada krenes on je nastavi.

Van mreže nightrider

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #33 poslato: 05. Dec, 2023. 07:31 »
Sve isto kod mene (imam ad blue). Prosecna brzina mi je 30 km/h i cesto mi pali regeneraciju (rekao bih na nekih 300 do 400 km), takodje nekada kada se malo oladi digne na kratko na 1000obrtaja u leru. Isto tako mi je skoro posle voznje do aerodroma i odma nazad upalio regeneraciju kad sam se iskljucio sa autoputa ili jednostavno drzao obrtaje na 1000 duzi period- Pored ovoliko elektronike ne mogu da verujem da ne mogu da stave lampicu kada je regeneracija u toku da obavesti.
« Poslednja izmena: 05. Dec, 2023. 07:36 nightrider »

Van mreže hirurg

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #34 poslato: 05. Dec, 2023. 07:46 »
Pa ima lampica....
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže nightrider

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #35 poslato: 05. Dec, 2023. 07:52 »
Ok, onda se nije nijednom upalila  :)

Van mreže hirurg

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #36 poslato: 05. Dec, 2023. 07:56 »
Pa ja bi rekao da ti nije radio regeneraciju a da ti znas. :) jer kad imas ad blue nije takva procedura kako kod ovih sto nemaju.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže nightrider

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #37 poslato: 05. Dec, 2023. 08:08 »
Radio je sigurno jer taj smrad iz auspuha je neopisiv, osetio sam par puta dok sam bio parkiran a motor radio u povecanom leru. E sada da li svaki put kada drzi obrtaje na 1000 a motor je vruc i to traje i po 10 tak min to regeneracija ili nije ja ne znam.  Uglavnom ga ne gasim dok to ne odradi i trudim se da sam u voznji koliko je to moguce.

Na mreži Zdushan

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #38 poslato: 05. Dec, 2023. 12:19 »
Prvi put čujem da ima lampica koja se pali kada je regeneracija u toku? Bas zanimljivo.
Koja je to lampica, kako izgleda, boja, lokacija?
Unapred hvala!

Van mreže maradona

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #39 poslato: 05. Dec, 2023. 12:54 »
Pretpostavljam da to ima samo na americkim vozilima.

Na mreži Zdushan

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #40 poslato: 05. Dec, 2023. 16:56 »
Od preko 500ks

Na mreži AcoSk

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #41 poslato: 06. Dec, 2023. 00:30 »
Hahaa, hirurg baca koske ovuda... :)
@hirurg, ja imam adblue pa je kao sto je opisano gore, nema tu razlike.

p.s. Naravno, lampica da je u toku regeneracija ne postoji.

Na mreži Niske31

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #42 poslato: 06. Dec, 2023. 09:41 »
Jutros sam testirao nesto, kada upalim auto i krenem, brzo obrtaji padnu na 800 cca, sa ugasenim grijanjem, cim se upali grijanje tj. ventilacija obrtaji rastu na oko 1000 kao kada radi regeneraciju, ponovnim iskljucivanjem grijanja vracaju se na 800 tako da sve je logicno.. Dio toplote umjesto da zagrije motor ide u grijanje i povecava se broj obrtaja da bi se brze postigla radna temeperatura.. Ipak nije regeneracija..
  • Vozi: Skoda Octavia A6 FL 1.6 TDI 77kw 2012

Na mreži hakkler

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #43 poslato: 06. Dec, 2023. 23:28 »
Prvi put čujem da ima lampica koja se pali kada je regeneracija u toku? Bas zanimljivo.
Koja je to lampica, kako izgleda, boja, lokacija?
Unapred hvala!
Ovisno o modelu..ima!

 Mala žuta na lijevoj strani gdje je obrtomjer. Neki imajui na centralnom displeyu.

Ne pali se za vrijeme regeneracije..nego kada je dpf toliko zapunjen da baš moraš napraviti regeneraciju. Kao upozorenje !!

Da bi bila uspješna..temperatura ulja bar na 80⁰. Zagrijan motor..antifriz na 80-90.
Vožnja par km na 2400 okretaja (ne propuhivati i tjerati u visoke okretaje..dobiješ kontra efekt)

Ili ga ostaviti na mjestu da odradi..smrdi ko po trulim jajcima 5-10min ako su zadovoljeni gore navedeni parametri.

Ja riješim to u gradu..u drugoj brzini 2500-3000⁰ druga brzina..cca 8-10km
1.6tdi.
Obično mi prije rengena drastično pada potrošnja..i digne okretaje.



Na mreži Zdushan

Odg: Česta regeneracija DPF-a
« Odgovor #44 poslato: 06. Dec, 2023. 23:37 »
To nije lampica koja obaveštava o regeneraciji, već za grešku dpf-a.
Hvala na iscrpnom postu, ali je tema promasena



Pretraga foruma [Google]