U takvim situacijama moze da bude lose a mozes da se provuces kroz iglene usi. Prvo bi trebalo da se manuelno izmeri pritisak ulja u zagrejanom motoru. U slucaju da je pritisak dobar za pocetak zameniti davac za ulje, u suprotnom krenuti sa laganim rasturanjem motora tj. skinuti karter i proveriti da nije slucajno zacepljeno sito uljne pumpe, skinuti polutke klipnjaca (ako su dostupne, zavisi od tipa motora), da se provere "leteci" lezajevi. Ukoliko su lezajevi dobri, zameniti uljnu pumpu pa proveriti kako ce se dalje ponasati pritisak ulja u motoru.
Ukoliko su lezajevi losi to moze da krene u vise smerova. Najbezbolnija varijanta samo zamana lezajeva u slucaju da je radilica prosla bez ostecenja onda gradacijski od polugeneralne do ful generalne motora, ali hajde za pocetak da ne idemo toliko daleko.
Jos jedna stvar, ako dođes do koraka gde bi menjao uljnu pumpu bilo bi pametno proveriti lezista bregaste osovine jer se moze desiti da motor i tu gubi pritisak ulja.