Stil vožnje mi je uvek malo žešći. Auto je prešao 173.000km.
Sada pitanje za vlasnike OVOG motora, da li vam dimi na čepu za ulje kada se odvrne i na meraču za ulje kada se izvadi ili malo izvuče, naravno kada je motor zagrejan?
Pitam ovo zato što sam negde ranije čuo da je za taj motor sasvim normalno da tu dimi?
Kakva su vaša iskustva?
Nisam na ovom forumu dugo, jer hvala bogu sve funkcionise ekstra.
Upravo sam zbog ovoga i otvorio forum "again"
Naime, moja je sa 5 brzina i 81kw, ima 251.000 km i od zamene do zamene (cca 10.000) ne trosi ulja, ali!!!
Dimi "purnja" dim na cepu. Ne brineme preterano, ali mi pade na pamet, da ce to lose uticati na prodaju vozila. Imam je 3 pune godine, i mozda bih je prodao uskoro.
Danjasni kupci se prvo uhvate za cep. Kod mene ima sta da se vidi
E sad, jedno, mozda glupo, pitanje.
Imaju li ovi modeli pcv ventil kao neki dizeli, i da li bi se zamenom istog nesto promenilo?
Nekada je davno moj buraz to promenio na meganu 2, 1.9 dci i zaista prestalo da dimi, a svi misli da je motor otisao kaput. Cak je od pritiska i ispao taj ventil i bio je spreman da "pokloni" auto. Zamenom pcv je resio problem.
Da li to ima i kod nasih auta.