0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Možda su stvarno loši materijali diskova. Sećam se svoje (nove) Fabije i njenih diskova kojima je bilo dovoljno samo jedno jedino oštro kočenje na autoputu (izbegavanje sudara) po suvom i sunčanom danu (dakle nije bilo prolaska kroz vodu posle toga), da postanu krivi (od tada mi je pedala stalno vibrirala). Nije se dugo zadržao taj auto kod mene.
Jesi merio disk i posle pojave vibracija?Jel se iskrivi ili je ravan?Ako je ravan i kvalitetan, ja bih se vise fokusirao na oslanjanje. Recimo zasnji Silen blokovi, prednjih viljuski naravno.Ja sam osetio lupkanje na mom, a kod majstora i na reglazi kazu sve utegnuto.Prilikom njihove zamene (na svoju ruku), novim originalnim, ustanovili smo da su zadnji bili za zamenu i gde je lupkalo.Takodje je umelo da stvori vibracije prilikom kocenja sa vecih brzina.To im je boljka, kao i skripanje istih.Luft u stapu amortizera mozda, solje,...ima dosta sitnica. Ali trebao bi da osetis neki luft preko neravnina, lezecih, voznjom kaldrmom,...
naravno štedi se na obradi i materijalima eto primera i na fabričkim a kamoli jeftinim zamenskim , naizgled prost mehanički dio , ali zahtijeva sem odlivka i precizne mašinske obrade i kaljenje da bi se dobila strukturna čvrstoća sredine a to znatno poskupljuje proces izrade i kvaliteta e to je oblast za mašince iz tehnologije materijala i pod termička obrada
A da proverite klesta da li funkcionisu dobro, da ne glave.Kako su plocice istrosene na istoj celjusti, ravnomerno?
@Mickey Vozim Fabiju2 koja nosi ta FSIII kociona klesta. Citajuci tvoje postove mogu da svedocim da sam prosao kroz istu "golgotu" u pokusaju da resim vibracije prilikom kocenja. Nekoliko obrada sto fabrickih sto aftermarket diskova sa zamenom plocica, sve to bude u redu po par hiljada km i onda opet po starom. Uzaludno menjao oba lezaja tocka u pokusaju da ce nove glavcine napraviti razliku. Jedan od skodinih mehanicara mi je rekao da obrada diskova samo slabi disk i da je to bacanje para (ne tvrdim, prenosim izjavu) i da je on problem na svom autu resio ugradnjom Ferodo diskova Vise se ni ne secam na kom forumu sam citao, davno bilo, svedocenje coveka koji je problem resio ugradnjom drugog tipa vw kocionih celjusti, sto mi donekle ima logike jer kad gledam ova fs celjust sve je to nekako cudno projektovano, nema solidnih upornih tacki, sve je to nekako klimavo.