Autor Tema: Start stop metan greška  (Pročitano 90 puta)

mihajloalasp, superhik, Mareska, Gogi69, Sica i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže NeletaksistaZapočeo temu

Start stop metan greška
« poslato: juče u 07:49 »
Vozim Octaviju A8 1.5 g-tec, metan. Imam problem već duže vreme koji nisu rešili ni u ovlašćenom servisu, pa sam hteo da vidim da li imao neko slično iskustvo. Prilikom aktiviranja start stop sistema s vremena na vreme se samo upali auto, uz zvuk pištanja i paljenje lampica za greške. Nakon toga auto slabije i vuče i to se resetuje nakon gašenja i ponovnog paljenja motora.. uglavnom i gasim start stop sistem ali nekada ostane uključen pa mi se to desi. Auto je izašao iz garancije.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.5 g-tec


Na mreži Warlock

Odg: Start stop metan greška
« Odgovor #1 poslato: juče u 08:35 »
Pozdrav. Ako je akumulator ok, testirao ga i uverio se da je dobar kapacitet, onda je problem u pumpi visokog pritiska metana. Pogledaj greske, desi ti se recimo da kad auto se ugasi i ponovo se pali, pumpa ne napuni sistem dovoljnim pritiskom i auto odmah ulazi u tkz limp mode. Pritisak se naravno moze testirati a ne odmah poruciti drugu. Obratiti paznju na map/maf senzor to se isto vidi na dijagnostici, auto ne dobije dobru smesu i onda ga opet baca u limp mode. Senzori se mogu pokusati očistiti.
I mozes imati problem sa elektronikom. Najgori kvar. Trebas da odes do ovlascenog servisa da pogledaju firmware modula motora, da vide ima li neki noviji, i da se uradi eventualno nadogradnja.
  • Vozi: Fabia

Na mreži AcoSk

Odg: Start stop metan greška
« Odgovor #2 poslato: juče u 13:43 »
Ni na jednom autu na metan ne postoji "pumpa visokog pritiska metana".
Sta vise, bas suprotno, postoji reduktor koji smanjuje pritisak na onaj koji je adekvatak za ubrizgavanje. Razlog je taj sto je pritisak u bocama za metan mnogo veći od onog potrebnog.

Nele, istrosi metan potpuno i vozi na benzin. Vidi hoce li isto da se desava.
Svakako, treba očitati greske kad se to desi (ako vec nisu zapamcenje u racunaru). Ako saznas koje su greske, napisi ovde.

Na mreži Warlock

Odg: Start stop metan greška
« Odgovor #3 poslato: juče u 20:06 »
Znam Aco. Nego ljudima koji ne znaju ne znam kako objasniti. Da sam napisao isparivac, mesali bi sa isparivacem od klime. Ali dobro. Neka si malo pojasnio. Da takodje dosta ljudi ne zna ni koliki je pritisak plina, ni agregatno stanje. Kao ni svrhu isparivaca.

Bas sam glup termin iskoristio
  • Vozi: Fabia

Na mreži AcoSk

Odg: Start stop metan greška
« Odgovor #4 poslato: juče u 20:35 »
Auto na metan nema ni isparivac.
Metan je uvek u gasovitom stanju i u gasovitom stanju se i ubrizgava u cilindar (za razliku od plina tj. TNG-a kod koga isparivac sluzi da prevede plin iz tecnog u gasovito stanje).
Kod metana samo postoji reduktor koji, kako sama rec kaze, redukuje tj. smanjuje pritisak (koji ide do oko 250bar u bocama) na onaj koji je potreban da bi se metan preko dizni ubrizgao u cilindar.

Pisem sve ovo da bi ljudi koje zanima i koji citaju ovo znali kako sistem funkcionise.