Autor Tema: Pomoć oko odabira polovnog auta  (Pročitano 33 puta)

ChobiPO, Lufti i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži ChobiPOZapočeo temu

Pomoć oko odabira polovnog auta
« poslato: danas u 09:32 »
Pozdrav forumaši!!! 👋
Planiram izdvojiti do max 17000€ (ako banka pomogne), za kupovinu polovnjaka i vodeće mesto pri odabiru za sada ima Octavia, a nešto nize na spisku je i Kamiq. Treba mi vaša pomoć tj.saveti, šta birati, šta izbegavati (nikako ne kupovati-ako postoji takva verzija). Želja je da generalno to bude što mlađi auto, do 100.000km, tj, do oko 5 god starosti....da još nisu počele boljke, kako bih ga vozio bez glavobolja bar još 5-6 god....
Treba mi porodični auto, limuzina ili SUV sa 4/5 vrata i barem 400l prtljažnika. Ne bih karavan, ni hečbek ako je mali gepek.
Na spisku su za sada, do te love, pored pomenutih i:
-Passat B8, nešto stariji i sa više km, što mi se ne sviđa
-A3 limuzina, ako naleti
-Megan 4
-Nissan Qashqai- takođe jedan od favorita, ako se ne utvrdi da grešim
-Corolla SD
...pa u drugom planu su tu i Renault Talisman i Kia Sportage ('14-'16)
Lično ne bih birao trocilindraše, a ni jake motore, zbog visoke registracije. Trenutno vozim Passat B6 1.9tdi.

Na mreži observer

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #1 poslato: danas u 09:42 »
Nova Korola sedan za cca 19-20k nije opcija?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #2 poslato: danas u 09:45 »
Узе ми слова са тастатуре...  :))
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #3 poslato: danas u 09:47 »
@ChobiPO
Каква ти је структура вожње (која годишња километража, колико града, магистрале и АП)?
Шта преферираш, дизел или бензин?
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži ChobiPOZapočeo temu

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #4 poslato: danas u 10:31 »
Ne bežim od dizelaša ali bih pre benzinca, jer pravim oko 12.000 godišnje, od toga pola gradska vožnja (mali grad, zimi je to vožnja hladnog dizelaša), oko 4000 magistrala (~60km/h) i oko 2-2500 AP.
A ako pitaš bord na mom sadašnjem autu, to je uglavnom prosečna brzina od 40km/h....


Na mreži ChobiPOZapočeo temu

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #5 poslato: danas u 10:49 »
Nova Korola sedan za cca 19-20k nije opcija?
To mi je bila prva opcija, nova limuzina u segmentu C, za tu lovu imam samo Tipo i Corollu....
E sad Tipo je Fiat, ako cu to da gledam pogledaću i "Kineze" i onda ulazim u totalno ludilo i rizik da cu da kupim nesto sto ce da me nervira posle nekoliko meseci....
Sto se nove Corolle tiče, brine me, pored cifre i to što je u pitanju 3-cilindraš, atmosferac....nzm kako bi se to odrazlio na kvalitet voznje i potrošnju....nisam je probao, da bih sudio, da budem iskren 🤔

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #6 poslato: danas u 11:09 »
Ево размишљање из моје перспективе:

1. Ако ти није превелик проблем да се преко тих 17к протегнеш на 19-20к еврића, онда је можда оптимално решење нова Корола (није Шкода за те паре  :(). Колико знам она је солидна лимузина, има простора, и мислим да је њен стандард неки 1.5 бензинац, можда у неким акцијама буде и такав хибрид. Јер ново је ипак ново, а са неким Тојотиним опцијама продужене гаранције си у прилици да сигурно 10-15 година безбрижно возиш без много размишљања, уз редовно и прописано одржавање, и уколико ти није проблем да толике године возиш исти ауто. Можда не треба да бежиш од 3 цилиндра, сви их данас користе, а ако си у задњих неколико дана пратио форум могао си видети такси Голфа 7 са 1.0 TSI 110кс који на сату има 485.000 км, што значи да би га ти твојом динамиком возио 40 година!  :))

2. Ако опција 1 не одговара, мислим да је онда следећа опција Октавиа бензинац са 1.5 TSI 150кс, па да буде са што мање км и што мање година. Зависи колико опреме јуриш и да ли желиш ДСГ или не, ту би требала да упадне нека О4.

3. Камичак би сигурно упао у буџет, а и он има 1.5 TSI, уколико баш бежиш од 3 цилиндра и 1.0 TSI. А зависно од година (ако си мало искуснији) он је возило у које улазиш а не силазиш, па је лакша манипулација. И има мањи гепек од О.

4. Можда би се у тај буџет могао углавити и неки Суперб мк3, за њега важи све што и за О, вероватно са 1-2 годинице више, али је и озбиљнија лимузина.

Тако да је, по мени, од Шкода, оптималан избор нека Октавиа, јер њен гепек је значајно већи од Камичковог, а вероватно довољан.

Срећно при избору! И надам се да ће бити нека Шкода!  bravo2
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži observer

Odg: Pomoć oko odabira polovnog auta
« Odgovor #7 poslato: danas u 11:29 »
To mi je bila prva opcija, nova limuzina u segmentu C, za tu lovu imam samo Tipo i Corollu....
E sad Tipo je Fiat, ako cu to da gledam pogledaću i "Kineze" i onda ulazim u totalno ludilo i rizik da cu da kupim nesto sto ce da me nervira posle nekoliko meseci....
Sto se nove Corolle tiče, brine me, pored cifre i to što je u pitanju 3-cilindraš, atmosferac....nzm kako bi se to odrazlio na kvalitet voznje i potrošnju....nisam je probao, da bih sudio, da budem iskren 🤔

Ja sam je vozio nekih 2000-3000 km u desetak navrata, službenu. Potrošnja je začuđujuće dobra, može da se drži oko 6 litara što je sjajno. Motor solidno vuče iako nema turbinu (plus). Jedina mana koji nisu mogli izbeći je direktno ubrizgavanje goriva (što danas imaju praktično svi osim mpi škoda i hy i20) ali time je postignuta mala potrošnja. Druga mana je loša zvučna izolacija, auto se na autoputu oko 140 km/h čuje kao tenk. Do 80-100 km/h buka je solidno prigušena. Tipičan japanski fazon. Meni je to prvi izbor i dalje ako nastavi da se proizvodi do momenta kada budem (morao) menjati auto.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017