Možda si za sve u pravu a možda i nisi, vreme će pokazati.
To što su motori "potpuno identični" a imaju različiti kodne oznake ne mora da znači da su potpuno isti. Jesu isti ako su im svi delovi sa istom fabričkom šifrom, ako su isti ležajevi, klipovi, karike, hilzne (ako imaju)... tj. ako su im tolerancije iste. A ne znam da li to neko od nas može da proveri, traži pristup servisnim podacima.
Viskoziteti koje si naveo jesu tačni ali nas na zanima 5w-30 nego 5w-30 C3 pa je viskozitet kod Castrola npr. 12,4 i 75 za C3 a ne 11,9 i 69 pa je to 50 % veće od 0w-20 sa 41,4 i 8,2. A 50 % veća viskoznost sigurno nije zanemarljiva stavka u konstrukciji motora.
Isto tako me ne bi čudilo da su svesno smanjili viskozitet iz ko zna kojih razloga, motor će preživeti garanciju i još malo preko toga i njima dosta. I onako sada retko ko sada vozi tih 600-700000 km. To može da bude bitno samo nama kada uvezemo neki koji je prešao 300000 a na satu ima 140000.