0 članova i 28 gostiju pregledaju ovu temu.
Nikada nije, nikada i neće (referenca Lignjoslav - "nikada nisam, nikada i neću").Na žalost toga nema ni u tehničkim listovima (u 80% slučajeva). Ravenol često to daje, od poznatijih (Prista Oil, Liqui Moly, ... , ostali sporadično, kako kad i kako gde).
@oswajac, ja moram da se nasmejem na taj razlog crkavanja turbine Sa 0w-30 crkla, a sa 5w-30 ne bi, strasan im je razlog (mora da su oni radili i pre toga, pa crkla ).Pritom sa 0w-30 ima bolje podmazivanje na hladnom startu odnosno dok se motor ne zagreje, a kada se zagreje isto, jer su oba 30.
Izvinjavam se ako je slično pitanje bilo! Bratova Octavia 1.6 TDI konačno izašla iz guarancije, pa bi da uradi servis u neovlašćenoj varijanti. Filteri nisu sporni, ali se razmišljamo oko zejtina. U Auto Čačku NBG su mu redovno sipali Castrol EDGE Prof. LL 5w30. Mi bismo da pređemo na Shell(lakše/povoljnije ga nabavljamo), ali koji??? U uputstvu piše samo VW 507 za dizele, čak ni gustinu ne navode. Da li je bolje preći na 0W30 ili ostati na 5W30? Auto stanuje u garaži, veliku zimu motor teško da će videti ikada. I koji tip Shell-a? AV-L, koji navodi norme 507 i C3, ili AR-L koji ima samo (strožiju???) C4 normu?