Kolege fabijanci...treba mi vase misljenje

Vozim skodu fabiju 1.4 MPI vec nekoliko godina. Radnu temperaturu (bilo leto ili zima) uvek je postizao za 5/10 minuta.
Pre par dana kazaljka skoci skoro do maximuma. Pogledam posudu za antifriz a ona prazna. Dolijem, napravim jedan krug, pogledam opet prazna. Ispostavilo se da je neka gumena racva koju su stavili kada sam ugradio plin (pre 2 godine) pukla i da tu curi voda. Zamene mi metalnom. Usput, ode i neko crevo...iscuri mi ceo antifriz (sreca pa ga nisam vozio). Zbuzde nesto ta creva i 2 dana bude ok.
Od srede kad je zahladnilo, prvo auto nije mogao da dostigne radnu temperaturu...kazaljka na instrument tabli na 0. Juce i danas (malo je otoplilo) dostigne radnu temperaturu (doduse za 20 minuta) i odmah pocne da pada. Padne sa 1/2 na 1/4 za par minuta?
Sta moze da bude? Termostat? Budzena creva?
A da, zaboravih da kazem da smo sipali obicnu vodu na nedelju dana, dok ne utvrdimo da nigde vise ne curi. Sutra idem da mi sipaju antifriz (G12)...pa da nije do toga? Da antifriz mozda ima drugaciju strukturu pa se brze zagreje bla bla (ja ovo laicki)
