Autor Tema: Euro NCAP rezultati 2014  (Pročitano 1778 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.


Na mreži bigor

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #1 poslato: 08. Nov, 2014. 13:46 »
Vec negdje ima izbacen ovaj video ali ne mogu da ga nađem.
Primjetim da prilikom udarca pojas uopste ne drzi lutku,sta li je u pitanju?


https://www.youtube.com/watch?v=fP7hq-_o5-s
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže nebojsar

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #2 poslato: 08. Nov, 2014. 14:10 »
Ja to nisam primetio,primetio sam standardno istezanje,  tacno se vidi momenat kad se pirotehnicki predzatezac aktivira i izlazi airbag.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži djordjebg

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #3 poslato: 08. Nov, 2014. 14:46 »
Da, u naravno istom trenutku kad i airbag, samo ovo je ozbiljan sudar. Velike su sile u pitanju, pojas samo moze da ublazi posledice, glavni posao je za airbag.
Mogao bi i pojas da bude od vece koristi ali ne ovako projektovan i ovako vezivan. Pogresno projektovan pojas ili pojas koji zateze vecom silom bi mogao da napravi ozbiljne posledice po vozaca, mozda i vece nego sudar.

Postoji i malo drugacija verzija ovakvih testova, tzv. small overlap crash test, gde je kontaktna povrsina manja nego kod NCAP testova. Proizvodjaci projektuju vozila prema NCAP standardima, ali kod sudara gde je preklapanje malo dolazi do mnogo ozbiljnihih poseldica. Pomera se osa upravljaca i glava umesto u airbag udara u A stub ili intrument tablu, sto je gotovo sigurna smrt pri ovim brzinama.
Pogledajte recimo RAV 4:
https://www.youtube.com/watch?v=xQ9ZuExRJjo

Na mreži bigor

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #4 poslato: 08. Nov, 2014. 16:43 »
  tacno se vidi momenat kad se pirotehnicki predzatezac aktivira
U pravu si, na 0:14 tacno se vidi kada pojas zategne ali posle popusti 30cm.
Sto rece Đorđe najvjerovatnije da ne bi napravio vece povrede.
Ovi testovi se rade od prilike pri brzinama od 60km na sat, samo zamisljam koliko su nebezbjedna vozila koja
nemaju jastuke,a vozim jedno
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Turbo

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #5 poslato: 08. Nov, 2014. 17:15 »
Ovi testovi se rade od prilike pri brzinama od 60km na sat

Prednji udarac se radi pri tačno 64km.h(u 40:60 preklop barijere i čela automobila), bočni udarac pri tačno 50km.h, udarac pešaka pri 40km.h.

Van mreže nebojsar

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #6 poslato: 08. Nov, 2014. 17:16 »
Ovi testovi se rade od prilike pri brzinama od 60km na sat, samo zamisljam koliko su nebezbjedna vozila koja nemaju jastuke,a vozim jedno

I sam airbag je mac sa dve ostrice, otvara se velikim brzinama i sklon je da nanese teske povrede. Recimo u zavisnosti od navike kako se drzi volan, npr. ako neko drzi volan odozgo (smeker style) taj jastuk moze da mu izlomi kosti sake, podlaktice i da mu ruku nanese na glavu itd. Takodje kad neko koristi laznjak za pojas ili vezuje pojas iza ledja. Nije ni svestan da se vozi u autu koje ima napunjen "pistolj" usmeren njemu direktno u telo. Stoga ako se ne vezes, iskljucujes airbag i sve na sopstveni rizik...
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Euro NCAP rezultati 2014
« Odgovor #7 poslato: 08. Nov, 2014. 19:01 »
Jel pravilo kod svih automobila, pa i starijih da se jastuci ne aktiviraju ako nije vezan pojas?