ŠKODA FORUMI > Motor Menjač

Škodin motor 1.8 TSI

(1/11) > >>

ilnebg:
Nasao sam jednu zaista dobru Octaviu koja je navodno presla 80.000km, benzinac 1.8 tsi. Provericemo.
Da napomenem da vozim vec 6 godina Astru G 1.7dti pa je vreme da kupim drugi, citaj bolji, auto i razgovarah sa nekim drugarima i oni poprilicno ocrnise 1.8tsi u Octaviji.

http://forum.skodaforum.rs/moja-octavia/skoda-octavia-1-8-tsi-elegance-bz-filip/

Auto ti je super...mislim da se svaki trud isplati...svaka cast.

Pokusavao sam na netu da nadjem neki inf za 2007 Octavia 1.8 tsi i evo procitah tvoja iskustva...
Sta mene zanima to jest muci...pa pomozi ako imas vremena...

Reci mi molim te pored svih procitanih informacija o potrosnji, ako sam dobro zapamtio, grad oko 9l (kratke relacije) i otvoreni put od 6-7l... reci mi molim te kako se sam motor pokazao?

Kazu dizne i jos brdo problema navodno imaju?
Da li vodis racuna gde i koje gorivo sipas?
Elektronika?

Daj sto vise sazetih informacija i da zaboravih nivo opreme u Octaviji je Elegance... Mnogo lep auto.

Ocekujem odgovore/pomoc.

Hvala unapred.

vnov:
Filip je malo odsutan odmara po inostranstvu, nego baš me zanima šta su to tvoji drugari rekli, ovaj motor baš nema problema za razliku od 1.2tsi sa lancem i 1.4tsi bi-turbo, da nisu mislili na 1.8turbo šti je išao u predhodnu oktaviju i u golfa 4 itd.

ilnebg:
Drago mi je da sam nasao sagovornike na ovu temu...

Ne razumem se u mehaniku i elektroniku ali rekose da ima problema...

Navodno:
Stalno prijavljuje greske na komjuteru pa mora da se ide u servis da se to brise
Dizne zezaju
Velika potrosnja!!!!
Motor posle 60.000 pocinje da se kvari
Elektronika zeza
kao nabudzen motor pa su preterali i zbog toga sve ovo gore navedeno itd

ma jel moguce covece da je samo dizel auto!!!

Nemoj pogresno da me razumete ali napricase svasta i kao izbegni ti to...ubise me u pojam.

A Filip sve to lepo objasnio i kroz realane testove oborio.

Pitam vas... Ima li bojazni od "fabrickih nedostataka", problema sa diznama, elektronikom, potrosnjom to jest imali li nekih problema koje na koje moram da obratim paznju pri pregledu auta.

Hvala unapred.

Filip:
Evo me, izvini što kasnije odgovaram, bio sam odsutan 10ak dana. Išao sam na odmor i slatko se navozao Oktavijom sa 1.8 TSI motorom za koji si pitao. Utisci s puta ovih dana u mojo garaži.

Dakle, najkraće - za ovaj motor kažu (mahom u Rusiji i Engleskoj gde ga najviše voze) da je buletproof. To znaci otporan i jako pouzdan.

Da kucnem u drvo ja za skoro 87.000 km nisam imao nikakvih problema - do sada samo redovne servise, ulje i filtere. Velikog servisa i nema (lanac umesto kaiša).

Potrošnja mi je 6 na regionalnim putevima, 7 na auto-putu pri brzini 120 do 130 km/h, po gradu (Požarevac) 9 litara.

Nikakve greške na kompu nije prijavljivao osim o pregoreloj sijalici.

Za dizne prvi put čujem da ima neko problem na TSI-ju da budem iskren.

Potrošnja - odgovorih.

Kako Rusi i Englezi prenose ne kvari se ni posle 160.000 km (za ove prve oko 100.000 milja).

Elektronika zeza - šta tačno? Ne.

Motor nabudžen? Ni najmanje, on ima toliko potencijala da je u fabričkoj konfiguraciji sasvim rasterećen. Ja sam na Stage 1 sada posle remapa, ali to je neka druga priča.

Inače može da se vozi kao dizel zbog velikog obrtnog, i ne samo velikog nego i dostupnog u velikom broju obrtaja, da se krstari uz više nego skromnu potrošnju, a može i jako sportski sa oštrim ubrzanjima koja su brutalna kada potrošnja normalno prilično raste.

Ti što su ti rekli da ga izbegneš verovatno se nikad nisu ni provozali u njemu, a tek ne ga vozili malo duže. Moj ti je savet da ga dobro proveriš i ako je dobar, sa malom km - ne propuštaj!

Ako imaš još pitanja, tu sam, još jednom, pogledaj moju garažu za koji dan, izbaciću uslove zimskog putovanja, letnje već imaš - ako koza laže rog ne.  :B=)

WEST 014:
Super odgovor iz prve ruke, jos auto cipovan i opet nema problema. Obicno ljudi cuju lose price za neki motor ili auto od ljudi koji isti nisu posedovali i to stvara zabunu. Ja sam se recimo naslusao svega za 1.8t 20v motor, a niko od tih strucnjaka ga nije posedovao, a majstori ga ne vole zato sto ne svraca cesto. Tako i ovaj TSI verovatno je majstorima nepoznanica, a strucnjacima dovoljno da ne pise nesto tipa TDI ili 1.6 i eto price ne valja to nista  ;)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju