0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Ma dobro,vec sam naveo da to nije retko(uproscavanje modela radi povecanja profita) nego sam samo sporio da wagen namerno cini skodu losijom,kao da ih kazni sto su mnogo dobar auto napravili(banalizujem,al razumete na sta mislim). To bi imalo smisla da su oni konkurenti,ali ovako sve pare idu na isto mesto i njima se isplati samo da pokriju sto veci deo trzista. VW sada gadjaju neki segment izmedju premiuma i klasicnih brendova (koliko ce se to uspesno pokazati videcemo),seat gadja neku sportsku notu (cupre i sl) a skoda pokriva neki segment koji je ranije pokrivao VW,znaci prakticna,prostrana i kvalitetna kola (koja se i lepo voze) po pristupacnoj ceni (kod nas je cena bukvalno nerealno niska,ne znam kako,ali retko koji brend je ovde isplativ kao skoda).
Iskreno nisam nikada ni imao fabiu,mada sam gledao mk3 i to u style 110ks dsg (zbog dsg-a) i meni se bas svidela ponuda za taj auto,dodao jos vece felne i sport sedista i volan i to za cenu mnogo ispod slicno opremljenog klija (meni je u igri bio iskljucivo automatik). Odustao sam od fabie na kraju,ali meni se jako svideo auto,daleko od tako loseg kako neki opisuju.E sad,naravno da fabia i ibica u nekom procentu uzimaju polu musterije,ali time pokrivaju i siri segment trzista. Krenemo od pola,neko zeli mladalackiji auto(ali mu je i polo interesanta) na kraju uzme ibicu,ali njima bolje,nije uzeo klija. Isto vazi i za fabiju,neko hoce pola ali onda vidi da fabija moze da se uzme za manje para i tu ona fakticki "uzme" kupca polu,ali opet pare odu vw-u,jer nije uzeo npr pezo 208. Nude siru paletu proizvoda da bi uzeli sto veci deo trzista,bez obzira da li ce doci do nekih sitnih "otimanja" kupaca,jer je najbitnije da ne dodje do gubljenja kupaca. Tako da nece oni napraviti fabiju namerno losijom od pola da bi ga sacuvali od otimanja kupaca,vec da bi nju ucinili isplativijom za sebe (sta mislis,koliko kupaca fabie zna na kojoj je ona platformi?). Ko zeli vw i moze da ga priusti on nece ni gledati fabiju,ali ko zeli vw a nece da da pare za vw je sada u vecem problemu nego ranije jer je fabija sada sapletena da bi bila jeftinija u proizvodnji i isplativija za njih (jeftinija prozivodnja-veci profit na manjoj ceni,pokriva budzet deo trzista). Izbor za razlicitost u ovom slucaju je ibica,a fabia je za skromniji budzet.Oni su nasli racunicu u tome,bitno je da kupac kupuje seat-vw-skodu,a polo je tu perjanica (mada sada ima mnogo jaku cenu). Fabia vrs i nema mnogo smisla vise,pogotovo po tim cenama,jer realno od dizajna pa nadalje taj pravac vise stoji seatu(koji i uzima fabijino mesto kao sportski budzet model) i vw-u(koji gura "polupremijum" pricu).