Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp  (Pročitano 2367 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Odg: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp
« Odgovor #15 poslato: Jul 31, 2020, 11:53:19 pre podne »
Evo sta je dijagnostika pokazala. Jel se neko razume u ovo:

Van mreže pajapop

Odg: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp
« Odgovor #16 poslato: Jul 31, 2020, 16:58:40 posle podne »
Znaci, ocigledno je majstor (u zurbi) samo izvrsio dijagnostiku a nije se pozabavio rezultatima analize? Evo kako ja vidim ovaj nalaz. Pronadjeno je 5 gresaka. Jedna se odnosi na los katalizator, jedna na senzor temperature rashladne tecnosti, zatim jedna na los EGR ventil, pa na nepravilan broj obrtaja motora i jedna na izostanak paljenja na 2, cilindru. Od tih pet gresaka samo je jedan kvar...kao kvar...a sve ostalo je iznudjeno kao prateca posledica te stavri. Znaci, los senzor tempereature rashladne tecnosti ce dovesti do nemogucnosti pravilnog odredjivanja smese goriva, sto ce rezultirati nepravilnim radom motora,nepravilnim sagorevanjem, losim sastavom izduvnih gasova, povecanom potrosnjom goriva...Znaci to povlaci povecano prljanje EGR - , povecano prlljanje (zapusavanje) katalizatora...verovatno i prljanje svecica. Da sam ja tvoj majstor, ja bih ti prvo zamenio taj senzor temperature rashladne tecnosti, zatim bih ti ocistio EGR ventil i onu bakarnu cevcicu od njega, ocistio bih katalizator...pa moglo bi i lambda sonde...ocistio ili zamenio svecice...I onda ponovo uradio dijagnostiku i da vidimo sta sad ima od gresaka...Nadao bih se vise ni jednoj... :bravo:
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Odg: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp
« Odgovor #17 poslato: Avgust 06, 2020, 13:48:10 posle podne »
Hvala Pajo jos jednom.
Zamenio sam svecice, bobine i senzor temperature odmah nakon toga pokazao je gresku kod katalizatora(pitanje je da li i imam katalizator) i isto gresku za senzor temperature. Ali to je javio odmah nakon sto smo promenili sve tako da mozda ni sam racunar nije ukačio da je senzor zamenjen. U svakom slucaju ujutru sam probao i pali bez problema  Majstor mi je predlozio da se ocisti cev kod EGR ventila kao sto si rekao ali i klapna..to nakon sto sredim gluupi mikroprekidac

Van mreže pajapop

Odg: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp
« Odgovor #18 poslato: Avgust 06, 2020, 16:38:32 posle podne »
Hvala Pajo jos jednom.
Zamenio sam svecice, bobine i senzor temperature odmah nakon toga pokazao je gresku kod katalizatora(pitanje je da li i imam katalizator) i isto gresku za senzor temperature. Ali to je javio odmah nakon sto smo promenili sve tako da mozda ni sam racunar nije ukačio da je senzor zamenjen.

 Pa ja sad stvarno ne znam kako i dali svi "savremeni" majstori rade na isti nacin. Na primer, moj majstor, kad odem kod njega,  pita sta treba, prihvati vozilo, i otposalje me kuci i kaze zvacemo kad bude gotovo.  ..Tako da ja uglavnom nemam pojma sta i kao oni nesto rade...Razmisljam, onako logicki, kad bi ja trebao nesto sam sebi da radim (al nemam dijagnostiku), ja bi sebi prvo pobrisao sve greske, pa bih onda odradio sve sta mislim da treba...pa onda odradio ponovo dijagnostiku. I ako je sve kako treba, logika kaze, da ne bi trebalo da bude vise gresaka. Ali...i iz neke teorije, znam da lampica – indikator greške, će se iskljuciti, ako se greske koje uticu na sastav izduvnih gasova vise ne jave u tri uzastopna ciklusa voznje. Da li se to odnosi i na prikaz gresaka ukoliko ranije nije bilo brisanja?...Ne znam...Hehhh, da sam mladji...nasao bih neki servis...odradio bar 3 meseca prakse, obuke na dijagnostici...da povatam sve cake i fazone... :)). Klasicnu motoristiku dosta dobro znam, ali ta dijagnostika i komjuterska regulacija...sve to jedno drugo "drzi"....Tebi je sada najvaznije da ti bar ne ukljucuje gresku o izostanku paljenja, jer ta greska direktno utice na motor i ukazuje na mogucnost ostecenja motora. Sve dugo ce se vec srediti...polako... bravo2
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.