Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
skodaforum.RS
»
ŠKODA SUV
»
YETI 2009-2017
»
Kupovina Yeti-ja
Strana:
1
2
...
12
»
Dole
Autor
Tema: Kupovina Yeti-ja (Pročitano 20113 puta)
0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Kupovina Yeti-ja
«
poslato:
23. Avg, 2015. 14:59 »
Pozdrav Yetijevci i ostali prisutni
Razmatram kupovinu nekog 4x4 vozila i u igri je Yeti 1.4tsi od 150ks i sa 4x4 pogonom. Bio sam do salona i nešto se informisao ali ne baš sve što me je zanimalo. Zato bih voleo da od vas saznam kakav je u praksi taj motor, da li je dovoljno jak, kakav je za održavanje itd. Rekli su mi da nemaju uopšte nikakav Yeti za test vožnju i to mi je veliki problem.
Konkretno, posmatram Outdoor Adventure paket opreme. Prodavac nije baš znao sve da mi objasni što sam ga pitao. Npr nije znao šta je kontrola pri vožnji u brdima. On mi kaže da je to nešto u vezi sa onim off-road dugmetom, ali nešto gledajući razne klipove mislim da i nije u pravu. Takođe nije bio siguran oko još nekih detalja, npr da li uz taj motor ide podna zaštita karoserije itd...
Zamolio bih da me malo uputite u ovu problematiku jer sigurno svi vi koji ste kupovali nov Yeti znate šta koji paket obuhvata.
Što se tiče terenskih sposobnosti, čini mi se da je Yeti dovoljno sposoban za ono što mi treba. Malo makadama prekrivenog snegom, poneko blato itd mislim da mu nebi bio problem. Imam dosta offroad iskustva sa drugim vozilom. Kakvi su vaši utisci sa terena ?
Izvinite zbog ovolikog teksta. Puno toga me zanima, a nemam kog da pitam
Hvala najlepše.
deda Miša
Test Drive
Poruke: 6
Like ukupno: 0
L&K ugled:
2
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #1 poslato:
23. Avg, 2015. 18:20 »
Poštovani gospodine Dare4x4,
Model za koji se interesujete se proizvodi od juna ove godine (da sam znao da će i uz 1.4 motor ići 4x4 i ja bih ga čekao), tako da ne verujem da ima mnogo iskustva sa njim. Što se 1,4 motora tiče, imam utisak da je (na forumu) zastupljeniji kod Oktavije nego kod Yetija, pa pogledajte tamo. Yeti Outdoor Adventure ima kontrolu pri vožnji u brdima i podnu zaštitu motora i karoserije. Sve o paketu opreme koji Vas interesuje imate na sajtovima prodavaca. Na primer
http://www.skoda.co.rs/novi-yeti-outdoor/novi-yeti-outdoor-cenovnik/
Ja sam kod njih imao test vožnju Yetija.
Vozi: Škoda Yeti Adventure 1.2 TSI DSG 2015
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #2 poslato:
23. Avg, 2015. 19:19 »
Hvala deda Mišo.
Da li možete da mi objasnite šta tačno radi ta kontrola vožnje u brdima?
Ja sam bio kod najvećeg dilera Škode i rekli su da mogućnost test vožnje ne postoji u dogledno vreme
Bio je jedan Yeti ali dizel baš u tom paketu koji me zanima i ovako ostavlja dosta dobar utisak.
deda Miša
Test Drive
Poruke: 6
Like ukupno: 0
L&K ugled:
2
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #3 poslato:
23. Avg, 2015. 20:07 »
Nisam Off-Road vozač, pa ne bih znao šta je to. Možda je to HDC (Hill Descent Control) - kontrola spuštanja niz brdo.
Vozi: Škoda Yeti Adventure 1.2 TSI DSG 2015
bugarin
Global Moderator
Poruke: 2158
Like ukupno: 58
L&K ugled:
103
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #4 poslato:
23. Avg, 2015. 20:37 »
hill start assist ili hill hold control (kod nas nespretno prevedeno kao pomoc pri voznji u brdima) oznacava elektronsku kocnicu koja ce u situaciji kada vozilo krece iz mesta na uzbrdici i vi pustite kocnicu i polako otpustate kvacilo, elektronski drzati kocnicu aktiviranu jos 2 sekunde kako bi se izbeglo kretanje unazad.
ta funkcija na vozilu moze postojati i ako isto nema off-road dugme
hill descent control je malo komplikovanija opcija, i osim kocnice kontrolise i obrtaje motora. sluzi da se vozilo na nizbrdici ne otme kontroli, i prakticno na vama je samo da kontrolisete volan. elektronika brine o proklizavanju tockova, brzini kretanja i svemu ostalom, a u saradnji sa ziroskopom i silnim senzorima na vozilu.
ova funkcija se aktivira samo off-road dugmetom.
dugme off-road aktivira sve funkcije koje postoje na vozilu a mogu da pomognu u kretanju po tzv off-road terenima: hill start assist, hill descent control i auto hold. ujedno papucica gasa postaje manje osetljiva kako bi se izbeglo nenamerno proklizavanje tockova.
Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #5 poslato:
23. Avg, 2015. 20:51 »
E hvala puno. Primetio sam da i u specifikacijama Oktavije postoji kontrola vožnje u brdima, pa sam zato i posumnjao kad mi je prodavac rekao da je to u vezi sa off-road dugmetom. Ako je tako kao što Bugarin kaže, onda je ustaljeni prevod za ovo "pomoć pri kretanju na uzbrdici" i tako se navodi kod ostalih marki.
A da li biste mi objasnili recimo šta podrazumeva "sunset". Ima ga takođe na listi opreme.
Karlheinz
Administrator
Poruke: 7775
Like ukupno: 248
L&K ugled:
104
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #6 poslato:
23. Avg, 2015. 21:31 »
Sunset - tonirana stakla, sva stakla iza B stuba.
Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+
bugarin
Global Moderator
Poruke: 2158
Like ukupno: 58
L&K ugled:
103
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #7 poslato:
23. Avg, 2015. 21:37 »
kolega nije dodao da je po misljenju veceg broja clanova kluba koji na vozilu imaju sunset opciju ( ili su imali prilike da se na drugi nacin susretnu sa ovom opcijom) smatraju da je stepen zatamnjenja premali, i da ne stiti dovoljno od sunca.
Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #8 poslato:
23. Avg, 2015. 22:19 »
Hvala puno momci.
Koliko sam video u salonu, to zatamnjenje je više zeleno nego crno
ali ne izgleda loše
bugarin
Global Moderator
Poruke: 2158
Like ukupno: 58
L&K ugled:
103
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #9 poslato:
23. Avg, 2015. 22:26 »
daleko od toga da izgleda lose.
radi se samo o tome da neki ljudi kojima je potrebno zatamnjenje stakala na vozilu smatraju da je isplativije naknadno folijama to uraditi, nego placati sunset opciju (kada nije u sklopu nekog paketa opreme). naravno o ukusima se ne raspravlja, ono sto je nekome malo drugome je previse ili potaman
samo sam preneo zapazanje kolega
Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #10 poslato:
23. Avg, 2015. 22:33 »
Naravno, razumeli smo se
Da li još neko ima neku informaciju o 1.4tsi motoru od 150ks, osim da se od skoro ugrađuje? Na internetu i nema baš puno informacija o njemu ili ja ne umem da nađem. Verovatno jer je novost. Prodavac mi reče da je to motor sa lancem. Pročitao sam celu temu o problemima na 1.2 motorima ali ovaj se ne spominje (ili tad nije postojao).
hakkler
Laurin&Klement
Poruke: 2268
Like ukupno: 102
L&K ugled:
80
Lokacija: Zg
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #11 poslato:
23. Avg, 2015. 23:28 »
Hm..meni se čini da je taj novi (150ks) sa zubčastim remenom a stari 1.4tsi od 140ks da je imao lanac.
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #12 poslato:
23. Avg, 2015. 23:35 »
Vrlo moguće.
Izloženi auto je bio dizel pa nisam ni razgledao motorni prostor, a prodavac nije bio baš ubedljiv.
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #13 poslato:
24. Avg, 2015. 08:28 »
Dare, u kojem si salonu bio ?
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #14 poslato:
24. Avg, 2015. 09:25 »
Auto Čačak
Strana:
1
2
...
12
»
Gore