ŠKODA SUV > YETI 2009-2017

Kupovina Yeti-ja

(1/35) > >>

Dare4x4:
Pozdrav Yetijevci i ostali prisutni :)

Razmatram kupovinu nekog 4x4 vozila i u igri je Yeti 1.4tsi od 150ks i sa 4x4 pogonom. Bio sam do salona i nešto se informisao ali ne baš sve što me je zanimalo. Zato bih voleo da od vas saznam kakav je u praksi taj motor, da li je dovoljno jak, kakav je za održavanje itd. Rekli su mi da nemaju uopšte nikakav Yeti za test vožnju i to mi je veliki problem.
Konkretno, posmatram Outdoor Adventure paket opreme. Prodavac nije baš znao sve da mi objasni što sam ga pitao. Npr nije znao šta je kontrola pri vožnji u brdima. On mi kaže da je to nešto u vezi sa onim off-road dugmetom, ali nešto gledajući razne klipove mislim da i nije u pravu. Takođe nije bio siguran oko još nekih detalja, npr da li uz taj motor ide podna zaštita karoserije itd...
Zamolio bih da me malo uputite u ovu problematiku jer sigurno svi vi koji ste kupovali nov Yeti znate šta koji paket obuhvata.
Što se tiče terenskih sposobnosti, čini mi se da je Yeti dovoljno sposoban za ono što mi treba. Malo makadama prekrivenog snegom, poneko blato itd mislim da mu nebi bio problem. Imam dosta offroad iskustva sa drugim vozilom. Kakvi su vaši utisci sa terena ?

Izvinite zbog ovolikog teksta. Puno toga me zanima, a nemam kog da pitam :)

Hvala najlepše.

deda Miša:
Poštovani gospodine Dare4x4,
Model za koji se interesujete se proizvodi od juna ove godine (da sam znao da će i uz 1.4 motor ići 4x4 i ja bih ga čekao),  tako da ne verujem da ima mnogo iskustva sa njim. Što se 1,4 motora tiče, imam utisak da je (na forumu) zastupljeniji kod Oktavije nego kod Yetija, pa pogledajte tamo. Yeti Outdoor Adventure ima kontrolu pri vožnji u brdima i podnu zaštitu motora i karoserije. Sve o paketu opreme koji Vas interesuje imate na sajtovima prodavaca. Na primer
http://www.skoda.co.rs/novi-yeti-outdoor/novi-yeti-outdoor-cenovnik/
Ja sam kod njih imao test vožnju Yetija.

Dare4x4:
Hvala deda Mišo.
Da li možete da mi objasnite šta tačno radi ta kontrola vožnje u brdima?

Ja sam bio kod najvećeg dilera Škode i rekli su da mogućnost test vožnje ne postoji u dogledno vreme :( Bio je jedan Yeti ali dizel baš u tom paketu koji me zanima i ovako ostavlja dosta dobar utisak.

deda Miša:
Nisam Off-Road vozač, pa ne bih znao šta je to. Možda je to HDC (Hill Descent Control) - kontrola spuštanja niz brdo.

bugarin:
hill start assist ili hill hold control (kod nas nespretno prevedeno kao pomoc pri voznji u brdima) oznacava elektronsku kocnicu koja ce u situaciji kada vozilo krece iz mesta na uzbrdici i vi pustite kocnicu i polako otpustate kvacilo, elektronski drzati kocnicu aktiviranu jos 2 sekunde kako bi se izbeglo kretanje unazad.
ta funkcija na vozilu moze postojati i ako isto nema off-road dugme


hill descent control je malo komplikovanija opcija, i osim kocnice kontrolise i obrtaje motora. sluzi da se vozilo na nizbrdici ne otme kontroli, i prakticno na vama je samo da kontrolisete volan. elektronika brine o proklizavanju tockova, brzini kretanja i svemu ostalom, a u saradnji sa ziroskopom i silnim senzorima na vozilu.
ova funkcija se aktivira samo off-road dugmetom.


dugme off-road aktivira sve funkcije koje postoje na vozilu a mogu da pomognu u kretanju po tzv off-road terenima: hill start assist, hill descent control i auto hold. ujedno papucica gasa postaje manje osetljiva kako bi se izbeglo nenamerno proklizavanje tockova.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju