Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 19087 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži pajapop

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #450 poslato: Avgust 14, 2020, 01:00:23 pre podne »
e sad u radnjama nema nigde, obilazio otpade, majstore i nigde ne mogu da nađem nešto slično....

 Cekaj...a kod kojih majstora si bio? El' si bio u neki karburator servis? Obicno, majstori, po policama, rafovima..tezgama, imaju gomile rashodovanih i polovnih karburatora koji im i sluze za rezervne delove...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži jabre

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #451 poslato: Avgust 14, 2020, 01:05:30 pre podne »
Toga ovde nema....  nije da nisam dobio gomilu nekih opruga ali nijedna nije ni približna
  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Na mreži DobrivojeTopic starter

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #452 poslato: Oktobar 11, 2020, 21:30:01 posle podne »
Jel ovo ok za nivu na ler gasu?

Izvinjavam se sto se ovoliko kasno javljam jer sam u medjuvremenu menjao win., na laptopu, iz tog razloga nisam dobijao obavestenja.

Vazno je kako niva radi na leru ( vazno je da su obrtaji motora mirni i da lako pali bez dodavanje gasa ), mislim da bi CO% na leru trebao biti mnogo veci.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži DobrivojeTopic starter

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #453 poslato: Oktobar 11, 2020, 21:45:57 posle podne »
Ajd da probam ovde, iako nije možda adekvatan forum, ali mislim da možda i može neko da pomogne pošto je reč oistoj grupaciji sa kompatibilnim delovima.... imam kao drugi auto golfa 2 sa 1.3 motorom na tng i sa karburatorom.... koji mi služi da ne akam drugi auto za u selo gde je loš put...
pre neki dan mi se iskida onaj feder na karburatoru koji kad se doda gas se rastegne i vrati papučicu na početak....  gledao sam tu oko auta nisam uspeo da nađem....   e sad u radnjama nema nigde, obilazio otpade, majstore i nigde ne mogu da nađem nešto slično.... probao sam neki čak i od veš mašine ali je previše tvrd.....

da li neka starija škoda ima taj 1.3 motor sa karburatorom i da li neko od vas slučajno ima tako nešto....


Da li si 100% siguran da je bimetalna opruga automatskog sauha pukla i kako je nema ( dali ti je ispala kad si skidao kuciste te opruge ), do sada ( za 30 i kusur godina rada ) menjao sam jednu ili dve oruge zbog nestrucnor skidanja tog sistema na karburatoru. Materijal bimetalne opruge je izuzetno kvalitetan i izdrzljiv ali ako se pretera moze doci do kidanja opruge.

Da li si uspeo nesto da odradis, tu smo da pomognemo koliko se moze...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #454 poslato: Januar 27, 2021, 06:58:42 pre podne »
Zadnju bocu plin potrosnja je bila 11.6.

Ali ono sto sam primetio je da snemao mi plin, morao sam prebacit na benzin opet, odim na benzinska da natocim plin i sobra 29 litra.
To znaci da u boca imalo jos oko 2.5 do 3 litra plin koj nisu mogli izaci iz boca.

To nije dobro, pa sada malu za promenu natocio sam na drugu benzisku
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #455 poslato: Januar 28, 2021, 18:46:59 posle podne »
Aj ovako po red sta ja primecujem.

Kako prvo, obrtaje i na plin i na benzin generalno su stabilne, 850-900 samo ako izvozim malo duza relacija, recimo 10 km.

Ako vozim do 5 km i kada sauh se ugasi, ondak obrtaje su malo nize, ispod 850.
Ama ne uvek.

Recimo vozim i vidim u dalecina semafor se pali crveno.
Izbacujem u ler i obrtaje su 900.

Pred semafora zakocim normalno i tada obrtaje padaju na 700-750 i ovo najcesto kada je relacija do 5 km i tamu ostaju.

Ako je relacija malo duze, 10 km, ondak uobicajeno vraca obrtaje u opseg oko 850.


Moja sumla ide na to da mozda nije termostat sa niska temperatura ?
Jer od trenutak kada termostat otvora, pa do trenutak palenje ventilatora na hladnjak ima duze vremena, a ventilator se pali na 88 stepeni, a gasi se na 83.

Moja sumlja je da termostat je zastavin od 80 stepeni.

Da ne mi radi motor na niska rabotna temperaturu pa da ima neki uzrok to ? Zimno vreme ne se ni pali ventilator, cak ni kada cekam u guzvi po gradu, veoma retko, sto znaci temperatura je oko 80 do 85 stepeni uvek.
Neli original je 88 stepeni termostat, a ventilator 92-88


Znaci meni nije problem to sto radi na 750 obrtaje. Bitno ne gasi.

Meni je problem to sto na 750 obrtaje u ler sa upaleni svetla i parno na 2, napon pada i ispod 13 volti.
Primecuje se pojacuvanje svetla i lapmice na tablu kada dodam gas.
A cudno je to sto lapmica za alternator pa se ne pali iako pada toliko nisko napon.

A kada si dodam gas, ondak napon se vraca u normala.
« Poslednja izmena: Januar 28, 2021, 18:52:27 posle podne Filo »
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži DobrivojeTopic starter

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #456 poslato: Januar 29, 2021, 07:44:57 pre podne »
Nisam najbolje sve shvatio ali, niza temperatura od 45C u isparivacu moze praviti odredjene probleme u plinskom sistemu, pogotovu ako isarivac ima membrane sa solidnom predjenom kilometrazom i odredjenog taloga. Kad se postigne vece zagrevanje isparivava recimo na 60C, membrane su elasticnije i plinski sistem mnogo bolje radi...
  • Vozi: skoda 1000 MB


Na mreži Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #457 poslato: Januar 29, 2021, 18:32:33 posle podne »
Nije originalan termostat.
Najverojatno je od zastava koj otvora na 80 stepeni.

Znaci nije to sve fabricko, termostat da otvora na 88, a ventilator da se pali na 92, nego ventilator pali na 88, a termostat otvora mnogo ranije.

Znaci imam oko 10 stepeni manja temperatura nego ona fabricka.


I kazem ti da ako vozim duga relacija po gradu, 10 km najmanje da bude relacija, ondak obrtaje su generalno stabilne, ali ako vozim malo kratka relacija, ondak znaju da bude malo snizeni.

Nezz kao da napisem a da me razumete, to je, trudim se koliko toliko da napisem da sve bude ok.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži DobrivojeTopic starter

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #458 poslato: Februar 10, 2021, 08:17:08 pre podne »
Poštovanje majstore, čitao sam dosta postova o vašem radu sa plinskim uređajima i štelovanju plina i kako imam problem sa potrošnjom plina na golf2 1,6 (automatski menjač) , po gradu je potrošnja od 18-20 litara a na otvorenom putu oko 10 litara, rešio sam da Vam se obratim za pomoć.
Israrivač je Lovato vakumski, stavljao sam i BRC i novi Mimgas elektronac i nije se nesto menjala porošnja, štelovali nekoliko majstora u Vranju , stavljali reducir na usisu vazduha, skidali...nikakvih promena oko potrošnje. Jedan je nesto sa analizatorom gasa radio ali na leru i tada je bila potrošnja oko 16litara. Zamenjene membrane i nista se nije promenilo, troši kao tenk po gradu. Benzin mi negde curi na rezervoaru pa ne mogu tačno da kažem koliko troši benzina po gradu, ali mislim da je oko 12litara. Na benzin radi odlično i ide kao zmaj. Hteo sam da vas pitam da li vredi zameniti mešač (na karburatoru je sa dve rupe), a imam sa jednom rupom, skinut od nekog golfa sa istim karburatorom, pirburg2E i jednim dovodom plina. Joč jedno me interesuje, koji je bolji plinski uređaj za golfa2 (1988.god) sa vakuumom ili elektronski? Ne mogu ovde postaviti slike, a na forumu nije tema volksvagen već škoda. Hvala unapred.
Dejan iz Vranja.


Problem je sto ti majstoi nisu prvo prekontrolisali ispravnost rada karburatora pa, nastavili sa podesavanjem plina a da pri tom nepostavljaju nikakva prigusenja.
Karburator na 1,6l i 1,8l motoru golfa II razlikuju se u sistemu hladnog starta u odnosu na isti tip karburatoara koji se ugradjuje na 1,3l motore kod golfa II.

 Sto se mesaca tice nebih isticao koji je bolji od pomenutih modela jer su razlike gotovo zanemarljive pod uslovom da je sistem uvodjenja plina ispostovan.

Netreba zanemariti da tvoj golf II 1,6l ima automatski menjac i da je i to jedan od razloga nesto vece potrosnje plina u odnosu na isti auto sa rucnim ( manualnim ) menjacem.

Zakljucak, povecana potrosnja kod tvog auta je zbog karburatora ( na prvom mestu ) pa na drugom mestu  uticaj ima menjac a, na trecem mestu je podesenost rada motora i gorivne smese.
Menjac sigurno necemo dirati ali se zato drugi elementi koje sam naveo mogu prekontrolisati i doterati.
  • Vozi: skoda 1000 MB