Autor Tema: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?  (Pročitano 74544 puta)

0 članova i 13 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Allen88

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #30 poslato: 15. Nov, 2015. 21:07 »
Za godinu dana izgubio je antifriz,od izmedju min i max otislo malo ispod minimuma,znaci imam razloga za brigu???to je nekih malo manje od pola litara...sta kazete ne bi trebalo???
« Poslednja izmena: 15. Nov, 2015. 21:17 Allen88 »
  • Vozi: Skoda fabia 1.4mpi 2002 44kw+TNG

Van mreže ИгоР

Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #31 poslato: 15. Nov, 2015. 22:12 »
Након дуже вожње утјерај ауто негдје у затворен простор и провјери да ли се осјети мирис Г12. Ако да, онда цури вани око мотора, а ако не, онда на дихтунг.
Исто важи и за ентеријер, али то би већ давно примјетио.

Van mreže Zox024

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #32 poslato: 15. Nov, 2015. 22:52 »
Proveri selne da li su dobro zategnute. Neces ver videti okolo kapljanje ali nakon duze voznne ces primetiti na selni malo da se beli. Meni je tako bilo i ponovo se desava pa moram resiti. Jednostavno od toplote motora se nevidi kuda curi dok nisam primetio sasuseno na crevu

Послато са LG-D802  


Van mreže Adson

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #33 poslato: 15. Nov, 2015. 23:36 »
Eh druze procitao sam ovaj tboj uvod,identican problem sam imao i ja pre par dana,uspesno je reseno...
Imas tamo moju temu,po mn ista ti je situacija kao kod mn,samo sto sam ja nekada znao da vidim gdje baci voduu...Otisao ti je dihtung glave motora,nije ni u mn pusilo niti je bacao crni dim,nije mjesao ulje i vodu,dobro je vukao,ali eto dihtung je procurio,samo da ti kazem nemoj se zajebavat sa tim,mn je mehanicar prije nego sam uradio glavu,probusio termostat i auto se pregrijalo,tada sam mislio da mi je pukla i glava motora,sreca pa nije...Tako da stari moj uradi dihtung kao i ja i miran si ko covjek,mn je cak i vise vode nego u tb trosilo,sada je g12 nasut i nemam brige da ce da smrzne....Mn moj majstor nije uzeo mnogo para,nekih 100eura sa svim odradjenim stavkama...pozdrav
  • Vozi: Škoda Octavia 1.9 tdI 2002

Van mreže midzipg

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #34 poslato: 08. Dec, 2015. 13:57 »
I meni se gubila rashladna tecnost. Problem je bio kod kocista termostata.

Van mreže zdravsaZapočeo temu

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #35 poslato: 30. Jan, 2016. 14:31 »
Ako nije tajna koliko je presao auto do sada ?
verujem da sam ga kupio sa minimum 245000 mada je satro pisalo 170000 tako da mu dodje sadasnja kilometraza oko 300.000
  • Vozi: skoda fabia combi clasik 1.2htp 2004

Van mreže sasacalko

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #36 poslato: 31. Jan, 2016. 21:24 »
      Uzmi lakmus papir za akvarijum, on meri ph od 0 do 14. Izmeri ph u povratnoj posudi, ne sme da bude KISEO, treba da bude neutralan ili blago bazan. Najbolje je ako imas u flasi taj antifriz u koji ti je u sistemu, pa uporedis njegov ph sa onim u povratnoj posudi.
     Nakon toga proveri sipku za ulje, ako nema "majonez", onda nije dihtung.
     Ja sam tako uradio i posto sam utvrdio da nije glava,a nisam uspeo da nadjem gde curi, sipao sam prah k2 (80din), za krpljenje hladnjaka i resio problem.  ;)

Van mreže Jovan1991

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #37 poslato: 19. Okt, 2022. 18:33 »
Zdravo, ovako prije par dana mijenjao turbinu koja je crkla, da ne duzim(skoda oktavija 1,9 tdi 77kw 2006 god) e sad nakon postavljanja nove turbine na 100 km voznje sa polovine posude za vodu spustilo mi na minimum... E sad sam nasuo na maksimumu cisto da bih bio siguran jer sam se vise opteretio potrosnjom ulja nego vode, auto ne dimi ne trokira vuce ehtra, ulje cini mi se da je na istom nivou, mjerac nije bijel poklopac za dolivanje ulja na motoru takodje nije bijel... Crijeva meka takodje tj ne naduva ih ni grama... Antifris se ne osjeca oko motora tj mozda malo i to vrlo blago, takidje na leru mi ponekad kompijuter na radnoj temp pokazuje umjesto 0,5 potrosnju goriva 0,7 pa da nije i to povezano sa ovim... E sad tokom voznje na radnoj temperaturi sam se nivo podigne (sto je i logicno zbog temperature) ali nakon 24 h mirovanja auta nivo se spusti tako da u mirovanju iz auta negdje ode antifriz dok u voznji nista... Pitam jer mi auto za 30000 koliko sam presao sa njim nije ni 100 g vode potrosio a sada odjednom poceo da gubi nakon promjene turbine... Pa me zanima vase misljenje sta moze biti uzrok? Hvala unaprijed na odgovorima
  • Vozi: Skoda oktavia 1,9 tdi 77kw

Van mreže Karlheinz

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #38 poslato: 20. Okt, 2022. 13:11 »
Imao sam slične simptome prošle godine, nigde ne vidim da curi ali primetim da pomalo gubi antifriz iz boce. Promenjena je vodena pumpa (i termostat) i od tada je sve ok. Kaže majstor - pomalo curelo, pa odmah ispari jer je motor vruć, nema gde da vidiš da curi...
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Jovan1991

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #39 poslato: 24. Okt, 2022. 18:07 »
Auto mi lezalo 2 dana i primijetio sam da mi na rebrima motora do termostata ima antifriza podjem kod majstora i on utvrdi da nije termostat vec neka metalna cijev sto ide u bloku motora i ide oko motora i kaze da ju je haos tesko zamijenit jer bukvalno sve zivo mora da seskine sa motora da bi usio da jezamijeni, ali kaze da postoji solucija te ce da prestane da curi jer je to boljka ovih motora, jer mn curi na tom mjestu samo kada je motor hladan i kada ne radi... Interesuje me da li je jos neko imao slicna iskustva sa tom cijevi? I kako je rijesio problem...
  • Vozi: Skoda oktavia 1,9 tdi 77kw

Na mreži 2 Busy

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #40 poslato: 21. Jan, 2024. 10:18 »
Da pitam. Možda budem manje skitao.
Škoda Fabia Mk1 1.9 TDI 74kW.
Pređenih 440000 km po ECU.
Počela je da gubi vodu još od prošlog januara.
Tada zamenjena račva. Mada, majstor nije bio zadovoljan kvalitetom izrade tog dela. Opet trošila vodu.
U februaru imao čukanje, od rashladnog sistema promenjeno : hladnjak, veliki ventilátor, ne verujem da su creva menjana.
Opet gubila vodu.
Otišli na odmor, od ukupno pređenih 3000 km po vrućini (klima radila naravno) , na auto putu, magistrali, dolio sa otprilike 1,5 litar razblaženog antifriza. Dalje je tokom meseci u skladu sa dinamikom vožnje (grad 90%) trošila dosta manje vode.
U novembru promenjen čep čantre rashladne tečnosti i sipana "stop leak" tečnost. Tada primećeno da varira temperatura (diže se, smanjuje) na kontrolnoj tabli. Nekad varira, ali u većini slučajeva, do danas zakuca na 90°.
Opet troši. U prethodnih mesec dana na putevima kada sam prelazio oko 200 km u jednom pravcu, potrošila je celu čantru.
Nabija pritisak u njoj, čak i posle 10 sati mirovanja.
Ne meša ulje i vodu u čantri. Čista je.
Ne diže nivo ulja u motoru. Nema tzv. majoneza.
Ne pregreva, ne kuva.
Grejanje radi.
Motor dobro radi, ništa ne lupa, auto ide lepo.
Šta mu je?

Glava?
Račva, termostat?
Dihtung glave?
Pumpa za vodu?
Neka šelna ili puknuto crevo pa flisuje pri žustrijoj vožnji i tada popije celu čantru?

Na mreži MAKS

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #41 poslato: 21. Jan, 2024. 10:29 »
Evo jednog saveta mozda pomogne.
Nadji neki karton ili novine i stavi ispod motora posle voznje. I Posle jedno dva sata,ili manje, od prestanka voznje vidi da li curi negde. Jer ako negde curi to sve ide nazad, dok vozis, ili ispari, tako da nemozes videti gde curi. Pa posle ides dalje sa ispitivanjem.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži mar_cog

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #42 poslato: 21. Jan, 2024. 20:16 »
Imao sam vrlo slicnu situaciju letos na istom autu. Problem je bio oring malog hladnjaka. Propala gumica sto dihtuje one dve cevi i antifriz je cureo na ulazu u mali hladnjak pritom je onaj sundjer sa protivpozarnog zida sve upijao. Ispod auta ni kapi, u posudi isto ni kapi. Sad je malo zeznuto da iskljucis mali hladnjak zbog vremna, ali proveri da li je sundjer mokar, to moze dosta da pomogne.
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Na mreži mar_cog

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #43 poslato: 21. Jan, 2024. 20:20 »
Takodje ne bi bilo lose uraditi CO2 test cisto da budes siguran da je sa motorom sve u redu.
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže soneje

Odg: Trosi rashladnu tecnost a ne pokazuje nigde da curi!?
« Odgovor #44 poslato: 23. Jan, 2024. 11:03 »
Mnogi majstori obrađuju samo glavu motora ,a šta je sa blokom to niko ili malo ko radi ,ni blok motora nije bezgrešan.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4MPI



Pretraga foruma [Google]