ŠKODA Opšte i Razne Teme > Spolja & Unutra

Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja

(1/9) > >>

Turbo:
Da li neko ima iskustva sa izvesnim Duletom poznatijim kao Dule Maser iz Zemuna. Čuo sam da on radi ovo iz naslova, kao npr ispravljanje krova nakon grada, uslov je samo da lak nije oštećen i gotovo da nema šta ne može da izvuče.
Drugaru je radio Fokusa a drugom drugaru E36 i to nisam mogao da verujem šta je izvukao da se ne poznaje, da li neko ima iskustva ili je čuo za ovog čoveka?

tasa:
Koloega radio na alfi 147,  pre neki dan kad je grad tukao po zemunu, olupao mu deo krova i haubu, naplatio mu za uslugu 180eura, a da je uradio, ja nemam reci, skidam kapu. Svaka mu cast. O:-) radni sat naplacuje 50 jura.

djordje cacak:
Imas i coveka u Kragujevcu,isto radi ostecenja na limariji ali samo ako je prva boja na autu i dosta je jeftiniji od tog iz Zemuna.Ali isto mislim da je to za vakum fora za lakoverne,koja sila treba da se primeni na lim da se uzvuce neko udubljenje na limu! Nego je to prica da bi bilo skuplje a to se radi gumenim ,plasticnim cekicima i femom za skidanje farbe.Ako ti treba kontakt broj mozda mogu da ti nadjem.
Pozdrav

Turbo:
Nema sanse. Video sam opremu, nije bukvalno vakum, tj bar ne uvek. Ali vakumski se zalepi kao jedan polukrug koji na svojoj sredini ima navoj, a kroz njega ide 'sraf' koji se dole plastikom zalepi za udubljenje i onda ga on odozgo navija po malo i izvlaci ulubljenje. Nisam bio bas najrazumljiviji verovatno ali sam se trudio :)

HUAWEI P6 via TT

djordje cacak:

--- Citat: Turbo  Oktobar 23, 2013, 08:06:00 pre podne ---Nema sanse. Video sam opremu, nije bukvalno vakum, tj bar ne uvek. Ali vakumski se zalepi kao jedan polukrug koji na svojoj sredini ima navoj, a kroz njega ide 'sraf' koji se dole plastikom zalepi za udubljenje i onda ga on odozgo navija po malo i izvlaci ulubljenje. Nisam bio bas najrazumljiviji verovatno ali sam se trudio :)

HUAWEI P6 via TT
--- Kraj citata ---


Bez uvrede ali jesi li bio prisutan dok je radio lim.Ali zamisli da li moze vakumom da se izvuce ostecenje na polu stranici gde naleze ivica vrata ili negde oko stopova.Tu bi trebao znas koji pritisak,nego je to fora zbog samih limara.A i kakve veze ima fabricka boja ako popravlja na vakum.Fabricka boja je izuzetno otporna na toplotu koju proizvodi fen pruilikom popravke.Pa zar servisi tipa audi,porse,mercedes... ne bi za svoje limare imali naj savremeniju vakum opremu?



Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju