Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Favorit oprema  (Pročitano 956 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Favorit oprema
« poslato: Jul 26, 2013, 01:26:57 pre podne »
Evo par slika kako je Skoda nekada oznacavala opremu na Favoritu i par detalja koji se ne vidjaju svaki dan kod Favorita:

Oznake:















Unutrasnjost:














Automobili:




















Van mreže Karlheinz

Odg: Favorit oprema
« Odgovor #1 poslato: Jul 26, 2013, 09:32:14 pre podne »
Vidi ima kao i danas " green line"?! Šta je obuhvatala oprema "green line", tada na favoritu?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže BALKANIJA

Odg: Favorit oprema
« Odgovor #2 poslato: Jul 26, 2013, 10:14:40 pre podne »
Ja sam na mom favoritu imao ovakav spojler.

Odg: Favorit oprema
« Odgovor #3 poslato: Jul 26, 2013, 11:55:01 pre podne »
Malo je podataka oko njihove opreme. Evo sta sam uspeo da iskopam:
Citat
Due to stricter emissions limits, Favorits with variously modified engines started to appear on the market, first with a unmanaged and then with an managed catalytic converter. The automaker offered a number of limited series - action models with extra features (Black Line, Silver Line, Green Line, etc.).
 
Product Range: SKODA Favorit 135 L; LS; LX; GLX; Le; LSe; L; Praktik; SKODA Favorit 136 L; LS; LX; GLX; Le; LSe; Li; LSi; L; Praktik (Type 781)
Manufacturing Period: 1987 -1995
Number Produced: 783 167
Characteristics: passenger car or light commercial vehicle; front axle drive

Engine: 4-stroke; spark ignition; liquid cooling; 4 cylinders in line; OHV; crosswise in front of the front axle
Displacement: 1289 ccm
Power: 43 kW at 5000 rpm; 40 kW at 5000 rpm from 1993 (135); 46 kW at 5000 rpm; 50 kW at 5000 rpm from 1993 (136)
Torque: 93 Nm at 3000 - 3250 rpm (135); 100 Nm at 3000 to 3750 rpm (136)
Transmission: gearbox and differential in block with engine

Speed: 150 km/h (50 kW engine)
Acceleration: 14 sec. (50 kW engine)
Fuel Consumption: (90 km/h – 120 km/h – city) 5.2 – 7.0 – 7.6 litres/100 km (46 kW engine) to 5.7 – 7.9 – 8.3 litres/100 (40 kW engine)

Chassis: frameless structure
Dimensions: 3815 x 1620 x 1415 mm
Weight: empty weight 840 kg; gross weight 1290 kg
Body: integral metal; Favorit – five-seat; five-door; hatchback; Favorit Praktik – two- five-seat; five-door; hatchback
 
Note: type 135 manufactured since 1988
Green Line je mogao da ima katalizator, i vrlo lako moze da bude da je imao injection sistem.
Koliko sam ih video do sada mogu da kazem da su sve te razlicite verzije uglavnom imale razlicite dodatke na enterijeru i karoseriji, nekoliko razlicitih 1.3 verzija motora.

Do sada sam video tri razlicite verzije sedista i u sve tri verzije postoji dosta razlicitih dezena.
Takodje postoje i tri verzije prednje maske.
Prednje maglenke sa i bez mrezice.
Spojler prednjeg branika.
Spojler na petim vratima (kao na Sport Line).
Kacket na petim vratima (kao na Silver Line).
Dve verzije volana.
Kontrolna tabla je ista na svima, ali u razlicitim bojama u zavisnosti od modela.
Tri verzije aluminijumskih felni.
Jedna od retkih stvari je sat kod retrovizora.
Siber.
Prskalice na prednjem braniku.
Tri verzije zadnjih svetala.
Black Line je model koji je u principu imao sve u odnosu na druge verzije (spojler na petim vratima, kacket na petim vratima, prednji spojler, siber, Ronalove 13-ice felne, prskalice na braniku, brisac na petim vratima), jedino nije imao mrezicu na prednjim maglenkama za razliku od Silver Line-a. Enterijer im je apsolutno isti (Black i Silver). Brat je imao Silver Line, i taj auto mu je posluzio kao donator, i sa njega je skinuto sve, samo skoljka nije mogla da bude iskoriscena zbog porekla, ali tokom rasturanja smo primetili da je daleko cvrsca i bolje zasticena i ojacana za razliku od drugih Favorita. Odmah se primeti kada zatvarate vrata od Silverke, vrata su jaca i ne odzvanjaju kao druga vrata. Iako smo skinuli kedere i sve plastike, zvuk je ostao isti, dok klasicna vrata odzvanjaju ma koliko god da su dobri ili novi kederi.

Edit: Takodje treba pomenuti da se u Srbiji uglavnom vozi prva serija Favorita, zato sto smo mi bili pod sankcijama kada je Skoda izbacivala Favorita sa bogatijom opremom. Tako da je par primeraka npr. Silver Line uslo u zemlju tokom raznih uvoza.
« Poslednja izmena: Jul 26, 2013, 12:04:15 posle podne dulefontana »

Odg: Favorit oprema
« Odgovor #4 poslato: Jul 26, 2013, 12:09:25 posle podne »
Evo interesantnog linka, sta je sve Favorit imao i sta je trebao da ima, pa je stopirano od strane VW.
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Favorit#.C5.A0koda_Favorit_Fun