Autor Tema: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana  (Pročitano 83839 puta)

BaneAR i 41 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #135 poslato: 09. Jan, 2025. 18:34 »
Колико сам до сада испратио ту причу око замене аку, не може ауто сам научити који је аку на њему, поготово на старијим моделима, него управо променом параметара кодирањем електро систем добија инфо да се нешто променило и своје понашање прилагођава новим  параметрима. Нешто друго је онда било проблем са том варијацијом обртаја.
Ако има неко ко зна да нисам у праву или сам делимично у праву, нека нас слободно подучи, бићу му захвалан.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži observer

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #136 poslato: 10. Jan, 2025. 09:32 »
Ne mislim da je baš bukvalno naučio već je verovatno prilagođavao punjenje dok nije pogodio - ili odustao :D
Namerno sam uzeo običan da testiram (cena je bukvalno upola niža), javiću u drugoj temi koliko će potrajati ovakav.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #137 poslato: 10. Jan, 2025. 10:22 »
Ако возилу "кажеш" који је тачно аку у њему, сигурно ће још дуже трајати, поготово јер је промењена технологија акуа.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži observer

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #138 poslato: 10. Jan, 2025. 10:43 »
Mislim (nisam siguran) da kod mene postoji samo polje za serijski broj - i samo preko toga, kada se on promeni, komp "zna" da je drugi akumulator, ako mu je to uopšte bitno. Nema drugih podataka. Morao bih da proverim, imam neki log kog sam izvlačio preko obd11. E sad, da li on možda ne izvlači sve pa se zato ne vidi ili ga uopšte nema, đavo će ga znati a nije ni bitno. Po više osnova sam zaključio da je kod mene najrudimentarnija verzija upravljanja akumulatorom (najslabiji motor iz ponude), slava bogu, pa mogu da se ponašam kao da je stara tehnologija i da uživam u novčaniku prijatnim rešenjima. Nemam čak ni očitavanje napunjenosti što je basic nivo danas.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #139 poslato: 10. Jan, 2025. 11:17 »
Голф мк7 је на MQB платформи, и сигуран сам да има најмање 4 параметра за аку: 1) капацитет, 2) технологија, 3) произвођач и 4) серијски број. Када се мења аку битни су подаци о капацитету и технологији, а постојећи серијски број је довољно променити за један карактер (број, слово) и систем ће знати да има нови аку, те ће понашање прилагођавати томе у складу са осталим подацима. Податак о произвођачу мислим да није битан.

Подаци о аку би требало да се налазе у Control unit 19 (Gateway) -> Adaptation -> Battery adaptation.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži BaneAR

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #140 poslato: 08. Feb, 2025. 14:27 »
Molim vas za pomoc. Auto mi prilikom prvog paljenja ostaje na 1000 obrtaja,i nakon toga sto dostigne radnu temperaturu.. Octavia a7 1.6 tdi. Vidim da su ostali imali slican prblem dali je neko resio enigmu? Kada ugasim auto i ponovo upalim radi normalno na 750.
  • Vozi: Skoda Octavia a7

Na mreži BaneAR

Odg: Povećan broj obrtaja na leru u poslednjih mesec dana
« Odgovor #141 poslato: 08. Feb, 2025. 14:30 »
Pozdrav svima, ponovo pokrecem ovu temu. Golf 7 1.6 TDI 2016 godiste. Kad je hladan podigne obrtaje skoro na 1000 i kad dostigne radnu temperaturu on i dalje drzi 1000 obrtaja, nije u procesu regeneracije DPF-a, svi potrosaci budu iskljuceni. Moram da ga ugasim i ponovo upalim da bi on spustio na 750. Ovo sam vec objavljivao na par grupa ali niko se nije susreo sa tim. Nasao sam ovaj forum i vidim da nisam jedini koji ima isti problem. Zanima me da li su @Dragi91 i @SNebo resili taj slucaj. Takodje sam bio u VW ovlascenom servisu, rekli su da je to normalno a to ne moze nikako biti normalno kad ja zimi krenem na duzi put i posle 300 km on i dalje drzi 1000 obrtaja. Na dijagnostici nema greske, auto sad ima 67.000km na satu. Inace ne prekidam regeneraciju, znam dobro kad je u procesu, ventilator radi i ne radi start-stop sistem. Takodje kad se ugasi na start-stop i ponovo pokrene auto on i dalje drzi 1000 obrtaja kao i kad sam ga upalio. Znaci ja treba kljucem da ugasim auto i ponovo upalim da bi se vratio u normalu. Evo skoro dve godine tako i kad zima dodje nije mi dobro. U prilogu je slika kako to izgleda. Hvala svima na odgovoru. Pozdrav :)
Drug dali si resio problem,imam sad istu situaciju.
  • Vozi: Skoda Octavia a7