Razno > Auto Moto Forum

Dizel: koji sipate? Pumpa, iskustva, potrošnja...

<< < (37/38) > >>

Peja:

--- Citat: ugi85  02. Avg, 2017. 13:01 ---Zato gorivo sipam iskljucivo na velikim pumpama koje imaju veliki protok pa su tankovi cesto puni usled cega je navedeni rizik umanjen.

--- Kraj citata ---
dodao bih i NOVIM.

bigor:

--- Citat: Peja  02. Avg, 2017. 11:43 ---Mnogo detalja nedostaje da bi se na osnovu ovog YT snimka moglo nesto zakljuciti.
--- Kraj citata ---
Ne znam sta bi trebao zakljucivati? poenta price je da je tesko dokazati prevaru bas iz razloga koje smo ja i mirkuk38 naveli osim ako nije TNG u pitanju.
Bila je prije 5-6 godina jedna akcija policije gdje su pohapsili pumpadzije koji su ugradili nekakve blokatore koji zaustave protok goriva dok brojcanik vrti ali to se svelo na radnike pumpe ne i kompanije

Peja:
.... zakljuciti ko je u pravu. Dacia predstavnik kaze da moze stati vise od 55L, a to je i stvarno moguce... na kraju snimka testiraju potpuno prazan rezervoar, u koji staje samo 50L, sipaju do kraja.... a sta je bilo sa mehuricima, ili su sipali obican dizel i ceklai da pistolj izbaci?.... jesu li dosipali po malo dok nisu videli naftu na ulazu u tociono grlo?

Zato sam rekao da je nemoguce bilo sta pouzdano zakljuciti. Taj cikica je trebao na kraju otici u isti taj servis, istociti gorivo ponovo napolje i premeriti.

Sto se tice LPG, nije nuzno da je kradja ono sto je Mirkuk naveo. Gasovi imaju cudne osobine. Cak i u tecnoj fazi, LPG se ne ponasa kao tecna voda. Stisljiv je, a specificna tezina LPG u tecnoj fazi zavisi i od pritiska i od temperature.

Na ovom grafiku je prikazana i kriva za 200 Bara, naravno da automobilski LPG sistem ne radi na tim pritiscima, ali hteo sam pokazati da je LPG u tecnoj fazi STISLJIV.
Samim tim, u zavisnosti od temperature i pritiska na automatu, moze se sabiti vise LPG-a.

bigor:

--- Citat: Peja  02. Avg, 2017. 14:01 --- zakljuciti ko je u pravu
--- Kraj citata ---
Pa to i ja pricam. Trebalo bi zapravo napuniti rezervoar, pa ga posle isprazniti i izlitrovati da bi sa sigurnoscu utvrdili zapreminu ali to niko nece uraditi.
Sto se gasa tice naravno da utice sve samo je razlika u 2L na bocu od 40L uz sve te okolnosti koje si naveo, bar kod mene je tako. I ako mi neko naspe 45L znam da me je pokrao

observer:
Ne znam o kom autu je rec u ovom clanku Informera. Kod VW CR motora koliko ja znam, samo jedna dizna kosta oko 600 eur.
Sve ozbiljne kompanije imaju sonde koje detektuju vodu, logovi sa meraca se lako mogu proveriti i nije ih moguce rucno promeniti tako da ja ipak sumnjam u istinitost teksta, na kraju krajeva vidi se u kojim novinama je izasao.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju