ŠKODA Opšte i Razne Teme > Gume & Felne

Rezultat 40 profila na našim putevima

<< < (6/6)

Dilema:
Uvijek ima ona, da je vozač dužan prilagoditi brzinu kretanja uslovima na putu.
Kako da prilagodimo vožnju kada na regionalnim putevima iskoče krateri koje vidiš tek kada je kasno.
Naročita lutrija je kad kiša pada, prolazak kroz jezera na putu možemo nuditi kao novi adrenalinski sport.

Obaveza je putara da regionalne puteve drže na određenom nivou.

Takodje znakovi moraju biti na propisnoj visini postavljeni kako bi ih vozač mogao na vrijeme uočiti.

Jedan od hitova reknostrukcije regionalnih puteva, je tabla postavljena odmah na izlasku iz krivine 10 m od kratera.
Ograničenje je 80 km/h, izgleda da nas zamišljaju sa brembo kočnicama i refleksima vozača F1.

Problem kod parnica male vrjednosti je što se neukom licu generalno ne isplati da se "ganja".
Uz to cijeli proces, traži dosta strpljenja i nešto novca.
Ako nije inat u pitanju ili neko skuplje vozilo generalno se ne isplati.

-nebojsa-:
Ja sam pre par godina posle neke kise zgazio veliku plocu asfalta koja je plutala na vodi, u ravni kolovoza. Prednji tocak je podigao plocu i ivicu ploce sam bukvalno nabio u zadnji tocak, koji je naisao na vec nakrenutu plocu asfalta; kroz gumu u felnu. Ulica, brzina oko 50km/h. Rupa se ne vidi, asfalt lezi u lezistu ali se odvojio i pluta; tacnije uspesno okrpljena rupa se otvorila. Gde je tu krivica vozaca? Pa u profilu, tada /50 naravno :) :bravo:
Prijavio stetu, isao u MUP, zvao procenitelja za zapisnik. Gde je zapelo? Najpre se pandur koji je pravio zapisnik zagubio negde na jedno dve nedelje. Pa posle nije beleska bila gotova, itd... I da je sve to bilo na vreme, ostaje peripetija sudjenja oko jedne jeb**e gume.
Ja u medjuvremenu popizdeo i kupio dve nove gume, uz naravno komentar "terajte se u 3 pm i putari i panduri i sud". I odustao.
Nasi su putevi za volovska kola sa drvenim okovanim tockovima.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju