Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Problem turbina?  (Pročitano 21768 puta)

1 Član i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #105 poslato: Mart 29, 2019, 01:08:28 pre podne »
Zbog ljudi ubuduce sa slicnim problemom red je da napises sta je bio uzrok problem u tvom slucaju . Nekom ce da znaci sigurno
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Van mreže -nebojsa-

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #106 poslato: Mart 29, 2019, 18:57:27 posle podne »
Ili da se mi raspisemo ponovo; mozda budemo ponovo uljudno otkaceni  :B=) (nisam mogao ovo vise diplomatski da srocim, izvinjavam se).
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Highiline

Van mreže buzald

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #107 poslato: Mart 29, 2019, 20:04:32 posle podne »
  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009

Na mreži Miro MNE

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #108 poslato: Mart 30, 2019, 08:18:26 pre podne »
Svaka cast Nebojsi i ako si rijesio problem najiskrenije mi je drago (i sam sam studirao forume iako nisam imao vremena, al zelja da me majstori ne zavlace i da skontam u cemu je problem da ne bih mijenjao dio po dio me je nacerala).

Ako je ovo sprdnja onda stvarno ... nzm sta bih rekao
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Van mreže buzald

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #109 poslato: April 05, 2019, 00:15:42 pre podne »
par piva, dobra volja prijatelja laik-majstora i youtube. skidanje turbine i ciscenje.
  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009

Van mreže Jovan1991

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #110 poslato: Oktobar 18, 2022, 17:24:05 posle podne »
Zdravo, ovako prije par dana mi crkla turbina u voznji na oktaviji i jedno 50 km do majstora sam vozio na malim obrtajima... (Kada je crkla samo se culo ono kao brusalica i zvizdala je,  samo su bila polomljena peraja na usisu a srce turbine je ostalo zdravo, ni jedan dio ne hvali sa nje) postavio novu turbinu auto radi kao sat bukvalno ali mi se cini da trosi ulje na 100km se pozna na mjeracu tj sa maksimuma spustilo jedno 2 milimetra... Auto ne dimi vuce ehtra i ne mirise na ulje nista... E sada me zanima da nije kojim slucajem ostecen motor?   Strah me da nisu opiljci od nje sjebali motor 😤😤😤
  • Vozi: Skoda oktavia 1,9 tdi 77kw

Van mreže fobia24

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #111 poslato: Oktobar 18, 2022, 19:20:48 posle podne »
Na mojoj oktaviji RS TDI 2009 godiste se cuje turbina od kad sam je kupio pre 10 meseci. Plac sa koga je kupljena je tvrdio da je uradjena turbina, kaze menjano je jezgro. Dao je garanciju na turbinu 3 meseca i danas posle 10 meseci se cuje isto. Normalno ide auto, a pisti uvek pri ubrzavanju i vruc i hladan, vise dok je hladan. Trenutna kilometraza 344800km. Za sada ne diram nista. Ne trosi ulja nista.

Van mreže sarajevo123

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #112 poslato: Novembar 18, 2022, 04:39:48 pre podne »
Evo jedan cudan problem kod mene, a mozda i nije problem.Interesuju me misljenja.Malo je duzi post.

Kupio auto prije tacno godinu i mjesec.U Oktobru 2021.Audi A3 2011 2.0 TDI 125kw kvatro, 225.000 na satu.

Odem kod svog majstora na pregled prije kupovine.Za njega znam da je strasan majstor, pogotovo za folksvagen ali je isto i nerealno ljen.
Kaze ovako, a vidio sam i svojim ocima.
Kaze turbo malo masan odozdo ali sasvim ok s obzirom na kilometre, moze to koliko hoces.Proba auto, ide top, gresaka 0, ne dimi.I ja ga kupim.Sve ostalo uredno.

Vozio sam cca 3500 km na svakakav nacin.Vozio 230 na sat, ma sve...auto ne dimi, ide top, nema zvukova sa turba...samo jednostavno masan odozdo.Nisam ni potrosnju ulja primjetio u tih 3500 km.

Odlucim se ja ipak na reparaciju turba za svaki slucaj.Valjda imao viska 500 eura u dzepu.Januar 2022 znaci.
Uzice radile reparaciju, jedan renomirani servis montirao.Garancija godina, jos nije istekla.
Vozio 2500 km nakon toga, sve odlicno, sve pet, bez dima, zvukova...

Odem da cipujem auto nakon tih 2500km od reparacije.Na valjke izbacuje 166-167ks na 3 mjerenja.Kaze momak to je top, 4 konja manje je nista, pogotovo zbog dpfa i egra.Dijagnostika uredna, parametri uredni.Dpf bio u tom trenutku ispravan i nismo ga vadili kod chipovanja.
Cipujemo ga na 202 ks.Auto top isao, nikakvog dima ili zvuka i sve za 10.

Vozim ja dalje, 2500 km poslje chipovanja dodje dpf problem.Check engine lampica.Momak sto je cipovo ranije jos govori daj odma da gasimo to ja nisam dao, u tom trenutku ispravno bilo jbg...
Uradimo off egra i dpfa, auto jos bolje ide, manje trosi.Skoro 10000 km poslje toga sve ok.Idalje ne dimi auto, ide ko nevrijeme..Sad je cca 243.000 na satu.


Eh sta je problem ako je sve ok?
Sad ljetos, u augustu, sam mjenjao selene i radio ponovo mali servis.Prvi put nakon pregleda za kupovinu auta sam se zavukao ispod auta licno.
Zavucem se ispod auta i sokiram se! On idalje bali odozdo.Nisu to nikakve bauk kolicine ali je masno.Ne cini se masno odozgo sa turba vec dole na karteru i oko kartera sta se nalazi.Znaci bas po dnu samom, na najnizoj tacki.Prodjes rukom i imas ulja na njoj.Ne kapa to, samo bali.
Provjeravao sam ulje redovno ranije, svako 1000 km cca i nisam primjecivao potrosnju ali u tom trenutku mi se uvukla sumnja.Sta ako je trosio i tad ali zbog dpfa rastao nivo ulja?

Odlucim ja da naspem tacno 4l ulja.Znam da ide vise ali znam da ce 4l biti izmedju min i max.Kontam lakse cu pratiti tako.
Tih 4l je bilo otprilike na 60% izmedju min i max.
Dakle ako je 1 min a 10 max na sipci ja sam bio na 6, malo preko pola.
3000 km poslje meni se cini da sam sad mozda na 40% tj da mi fali malo ulja.Mozda se tripujem...mozda nisam izmjerio kako treba
Dospem ja tacno 250ml i razina se vrati na nekih 6 ili 7 (na zamisljenoj skali).

Vozacu jos malo pa otici kod majstora, isuti ulje  i izmjerit cemo tacno koliko je izaslo.Tacno 4.25 mora biti.

Interesuje me gdje bali? Jel moguce opet turbo pa se nekako sljeva? (I prvobitni turbo je vozen 3500 km najnormalnije pa repariran "nako")
Je li moze biti nesto drugo?
Niko nece da se ufati posla.Kad im kazem da fali 250 ml ulja na 3000 km i da auto ide najnormalnije svi kazu dobro je to ba.

Evo par slika ispod.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Na mreži observer

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #113 poslato: Novembar 18, 2022, 12:31:54 posle podne »
E tačno su nemački i japanski automobili razmazili ljude... Da si nekad imao Fiata, ovo ne bi ni registrovao kao problem :)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže sarajevo123

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #114 poslato: Novembar 18, 2022, 16:42:36 posle podne »
E tačno su nemački i japanski automobili razmazili ljude... Da si nekad imao Fiata, ovo ne bi ni registrovao kao problem :)
Imao sam fiata...ali sedicija tj suzukija.

Suh ko barut bio. :d
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Van mreže t.salai

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #115 poslato: Novembar 20, 2022, 12:39:58 posle podne »
3000km i 2.5dcl ulja je malo poviseno ali nista alarmantno, pogotovo ako imas tesku nogu na gasu pa ga ubijes redovno. Svaki turbak popije malo ulja, uljne pare uvuce iz bloka na usis, to tako treba. To sto je zamasceno na dnu nista bitno, ne brini se bezveze. Uljne pare unutar motornog prostora, kondens na bloku pa sapere na najnizu tocku, tko ce znati. Posvijetli sa straznje strane motora iz kanala pa vidi, ako je negdje bitniji gubitak ulja ostat ce trag.
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže sarajevo123

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #116 poslato: Novembar 20, 2022, 21:56:46 posle podne »
3000km i 2.5dcl ulja je malo poviseno ali nista alarmantno, pogotovo ako imas tesku nogu na gasu pa ga ubijes redovno. Svaki turbak popije malo ulja, uljne pare uvuce iz bloka na usis, to tako treba. To sto je zamasceno na dnu nista bitno, ne brini se bezveze. Uljne pare unutar motornog prostora, kondens na bloku pa sapere na najnizu tocku, tko ce znati. Posvijetli sa straznje strane motora iz kanala pa vidi, ako je negdje bitniji gubitak ulja ostat ce trag.
Kad izadjem na auto cestu ne stedim ga, ali auto ceste je 10% moje voznje.
Ostalo je u gradu gdje auto od 200ks i 450nm ne moras stiskati da bi isao dovoljno, 2500 rpm i to je to.

Ne bi ja reko da je ovo neko sljevanje vec da negdje bali.Potrosnja ulja samog motora je vjerujem mizerna, ovo je negdje s vana nesto...
Nakon 5000km cemo radit servis opet pa cemo vidjet sta ce izaci i koliko
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Na mreži Ljuba

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #117 poslato: Novembar 26, 2022, 13:58:04 posle podne »
Zasto ne bi ocistio celu tu donju stranu brake cleaner-om, vozis jedan dan pa proveris odakle curi. Koliko vidim na fotografijama imas ulja i na menjacu ili mi se samo cini🤔
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže sarajevo123

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #118 poslato: Novembar 30, 2022, 10:24:37 pre podne »
Zasto ne bi ocistio celu tu donju stranu brake cleaner-om, vozis jedan dan pa proveris odakle curi. Koliko vidim na fotografijama imas ulja i na menjacu ili mi se samo cini
I to je opcija, ne bi reko da je iz mjenjaca.
Motorno je ulje 99%.

A zamjenicemo i ulje u mjenjacu pa vidjet koliko je izaslo :D
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km