Autor Tema: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?  (Pročitano 1466 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sheytanZapočeo temu

Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« poslato: 15. Avg, 2017. 22:48 »
Izvinjavam se što dosađujem!

Uspeh naći dobru 1.4 16v, veruem da nisam pogrešio. Kakva su iskustva sa zupčastim, da li je bilo pucanja na manje od 90.000? Da li se obavezno svaki put menja i pumpa za vodu? (Npr., Forester - ovlašćeni servis menja pumpu na 2 kaiša, tj. na cca. 200.000...)

Filter za gorivo - u servisnoj vidim da ga menjaju svaki put(?!), a nije baš jeftin?

Hvala i pozdrav!
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.


Na mreži Karlheinz

Odg: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« Odgovor #1 poslato: 16. Avg, 2017. 00:05 »
Koje je godište , koliko je prešla?

  • Vozi: Yeti

Van mreže sheytanZapočeo temu

Odg: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« Odgovor #2 poslato: 16. Avg, 2017. 06:46 »
2007., na 55.000 radjen set u ovlašćenom servisu, sad je na 118.000...
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.

Na mreži bigor

Odg: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« Odgovor #3 poslato: 16. Avg, 2017. 13:27 »
Mislim da ti niko ovdje nece reci da ne mijenjas sve. ja sam jednom ostavio pumpu, pa mi procurela. Istina posle 50000km,a filter za gorivo obavezno ako ne vozis na plin
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže sheytanZapočeo temu

Odg: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« Odgovor #4 poslato: 16. Avg, 2017. 20:35 »
Ne vozim na plin. Znachi, skupiti novce i uraditi set! :)

A na koliko km? Je l bilo pucanja zupčastih?

Hvala! :)
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.

Van mreže vlada320

Odg: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« Odgovor #5 poslato: 17. Avg, 2017. 18:41 »
Nije se niko žalio na forumu na pucanje zupčastog na 1.4 16v, ali posle 63.000km (ako sam dobro shvatio), treba polako razmišljati o zameni i velikom servisu, ne bih ja baš čekao do 90.000km, to je suviše optimistički interval. Ne znam šta bih ti rekao da li menjati i pumpu za vodu ili ne, ali neki tvrde da se ona menja zajedno sa antifrizom. Ja sam je na Fabiji menjao na vel.servisu, a to preporučujem i drugima, ako nameravaju da zadrže taj auto na duže.
Filter za gorivo (benzin) menjaj na svakom drugom malom servisu (tako sam ja radio), a potrebno je proveravati i blagovremeno menjati svećice, da ne bi došlo do crkavanja bobina..
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže ugi85

Odg: Ipak uzeh 1.4 16v - da li je kaiš sporan, sme li 90.000?
« Odgovor #6 poslato: 17. Avg, 2017. 21:39 »
Ako ti je neka pomoc ovlasceni servis za TDI motor tek na drugom velikom servisu menja zatezac zupcastog kaisa i vodenu pumpu, na prvom samo kais. Originalna vodena pumpa za TDI motor kosta oko 18000 dok aftermarket krecu od 3500 pa je besmisleno ne menjati je sa zupcastim kaisom pogotvu kad se uzme u obzir cena stete koju moze napraviti ako procuri. Jako vazna stvar je i periodicna zamena antifriza. Koliko je inace star zupcasti kais? Ako je stariji od 5 godina preporucio bih ti da ga menjas.
Inace, continental je prva ugradnja zupcastog kaisa. Ja za TDI motor menjam filter goriva na svakom malom servisu jer nije neki trosak. Poslusaj kolegin savet za svecice jer nisu skupe tj. dosta su jeftinije od bobina :)
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance