Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda  (Pročitano 4144 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #45 poslato: Maj 09, 2022, 21:38:03 posle podne »
Nema zamajac, a nema ni ad blue.
BTW koja je slovna oznaka i snaga tog 1.6 tdi koji nema plivajući zamajac i Adblue, a zadovoljava EURO6 standard?
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2.0 TDI

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #46 poslato: Maj 10, 2022, 03:32:23 pre podne »
Moracu da proverim oznaku motora.
Da ispunjava euro 6 normu, nema plivajući zamajac, nema problem sa diznama, nema ad blue 120ks. Savrsenstvo nesto poput starog 1.9tdi samo se ulje redovno menja i nafta sipa..2015god. Potrošnja 6l.
  • Vozi: Passat

Van mreže Filip BG

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #47 poslato: Maj 10, 2022, 11:16:45 pre podne »
Izvinjavam se što upadam u razgovor, nepozvan. Zainteresovala me je priča…
Nisam znao da postoji Superb 3, a samim tim i Passat B8, bez plivajućeg zamajca. Izgleda da se radi o motoru 1.6 tdi DCXA. On je bez AdBlue, a postoji i verzija sa AdBlue – DCZA. I zamajac sa slika, 04L 105 269, izgleda kao „običan“, a ne „plivajući“.

https://archiwum.allegro.pl/oferta/nowe-kolo-zamachowe-oe-vw-04l105269-04l105273-i7759401584.html
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #48 poslato: Maj 10, 2022, 13:28:32 posle podne »
@Filip bg: da tako je.

Da napomenem da je na autu jos uvek FABRICKO kvacilo a blizu je 380.000km.
  • Vozi: Passat

Na mreži observer

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #49 poslato: Maj 10, 2022, 13:47:27 posle podne »
Kod VAG grupe izgleda stvarno treba pomoć vidovnjaka da bi čovek nabo dobar motor ako kupuje nov auto.
Kad se kupuje polovan onda je valjda lakše, ispratiš iskustva.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže AcoSkTopic starter

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #50 poslato: Maj 10, 2022, 14:15:41 posle podne »
Ovo je ekoloska tema, ne trujte je sa tim dizelasima
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #51 poslato: Maj 10, 2022, 21:42:45 posle podne »
U pravu je Aco nećemo da trolujemo temu sa dizelom, ali samo da se nadovežem pošto je realno po performansama i potrošnji naspram TGI varijante ovaj 1.6 TDI DCXA najbliži konkurent. Rekao bih da je veliki plus ovog motora to što nema plivajući i Adblue mada me čudi da nema kad je Adblue skoro pa obavezan i na generaciju starijim TDI CR motorima. Kao što neko reče možda je sa ovom X oznakom motora išao za manje ekološki zahtevna tržišta pošto ima isti takav sa Z oznakom koji ima Adblue. U svakom slučaju veliki plus po mom mišljenju, ali i dalje ostaje DPF koji je ujedno rak rana ovog motora i svih novih dizela, a od skoro i benzinaca i možda ne baš tako jeftina pumpa visokog pritiska goriva koja ne crkava tako retko. Što se tiče regeneracije jer ista priča kao kod EA189 CR TDI motora - nema nikakve signalizacije na bordu da je započeta regeneracija osim povišeni obrtaji i potrošnja goriva?
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2.0 TDI

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #52 poslato: Maj 11, 2022, 03:30:44 pre podne »
Moj primerak konkretno je uvezen iz holandije, a koliko znam tamo su rigorozni po pitanju zagadjenja i euro normi tj. imaju ogromne poreske olaksice ako auto manje zagadjuje..
  • Vozi: Passat

Na mreži Super 20

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #53 poslato: Maj 11, 2022, 15:13:29 posle podne »
Superb III kupljen nov u MKD 2016 proizvodstvo 2.0 tdi nema adblue sto je po mene super jedna obaveza manje. Model proizveden u 2016 svakako se vodi kao euro6. Oko plivajuci se ne zamaram :) Kada dodje ili ako dodje bice zamenjen i to je to :)
  • Vozi: Superb