Autor Tema: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?  (Pročitano 18887 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Cermet

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #300 poslato: 01. Sep, 2024. 14:17 »
Apsolutno nisam došao ovde da bih nekoga za*ebavao, ne bavim se time a i previše godina imam za te gluposti.

Koliko sam video, lep je forum i dobro mesto za razmenu iskustva i ostalo, ali moram priznazi da sam šokiran neznanjem (nekultura na stranu..) ljudi koji voze ozbiljne aute  nono

p.s. sad gore vidim šta si gore rekao, predstavu nemam šta je "fabrika npisala" za potrošnju mog auta, nikad to nisam gledao jer to nema veze sa vezom.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus Remap 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Remap 210HP

Van mreže Vladapetr

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #301 poslato: 01. Sep, 2024. 14:22 »
Pa vidi se onde u levom cajgeru orosecna potrosnja 5.0.

“Problem” je sto je ta dugorocna potrosnja u stvari uzorak od celih 630.1 km, koliko vidim dole na “trip”(koji se jelte lako resetuje).
Nije to TRIP potrošnja, to se prikazuje u drugom delu. Potrošnja koja se prikazuje pod DUGOROČNO je ona koju računar sam resetuje, nakon valjda 5000km ili 100 sati vožnje (šta prvo naiđe). Mislim da to čak i ne možeš sam da resetuješ, otuda ovoliko kloparanje kilometarskim tekstovima umesto da sad ode i uslika dugoročnu potrošnju gde se vidi na koliko km je izmerena.
  • Vozi: Škoda Kodiag RS 2.0 TSI

Na mreži Mihailo

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #302 poslato: 01. Sep, 2024. 14:25 »
Sto bi rekli, slazemo se da se ne slazemo, sad kad si otvorio temu potrosnju i slike svog auta kaci u nju.
A konto kulture i neza*ebavanja drugih, pocni od toga da tudje nacine voznje ne zoves najdebilnijim i slicno. Ne branim ostale clanove, ali ni ti nisi cvecka.
Razmena misljenja je jedno, ubedjivanje drugih da su jedino tvoji stavovi ispravni je drugo. Sto sigurno znas obzirom na godine...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #303 poslato: 01. Sep, 2024. 14:47 »
Smesni ste. Potrosnja 20l+ na 100km.   =))
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #304 poslato: 01. Sep, 2024. 14:55 »
Nije to TRIP potrošnja, to se prikazuje u drugom delu. Potrošnja koja se prikazuje pod DUGOROČNO je ona koju računar sam resetuje, nakon valjda 5000km ili 100 sati vožnje (šta prvo naiđe). Mislim da to čak i ne možeš sam da resetuješ, otuda ovoliko kloparanje kilometarskim tekstovima umesto da sad ode i uslika dugoročnu potrošnju gde se vidi na koliko km je izmerena.
Vozim auto vec 7 godina,sve vreme sam ubedjen da se tako resetuje i dugorocna  =))

Bas cu da cackam da vidim,mada iskren da budem potrosnjom sam se najmanje bavio u tom autu,meni on trosi oko 8.5 grada, oko 6 klasicnog otvorenog,oko 8-9 tvrdjeg otvorenog  :))


Na mreži wkobre

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #305 poslato: 01. Sep, 2024. 15:10 »
@Maksimus jedino "Since Refueling" se resetuje prilikom sipanja goriva i nisam siguran može li ručno da se resetuje, dok ostale stavke mogu.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Markkoni

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #306 poslato: 01. Sep, 2024. 17:40 »
Mene ozbiljno zanima par stvari.
Koje modifikacije osim software-a su urađene da bi ta B varijanta CZP motora imala 270 KS? Znamo svi da je nemoguće iz njega izvući tu snagu samo software-om.
Šta je razlog stavljanja neodgovarajuće dimenzije guma, obzirom da su elektro i bezbednosni sistemi kalibrisani na onaj dinamički poluprečnik točka koji je fabrika definisala? Ko malo kapira tu materiju to ne bi radio.

Na mreži Bingodalton

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #307 poslato: 01. Sep, 2024. 17:41 »
To je CHHB motor.

Na mreži Markkoni

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #308 poslato: 01. Sep, 2024. 18:29 »
Taj nije sigurno. Zavisi koje je godište auto, da l' ima ili nema OPF, ali svakako nije tjunabilan kao CHHB. Ovom treba Stage 3 da bi došao na Stage 1 snagu CHHB. Može biti još DNNA ili DKZA.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #309 poslato: 01. Sep, 2024. 18:34 »
Ako ima opf u stage 2 uz downpipe i neki mod usisa cai ili panelni sa bas bas agresivnom mapom je neka brojka od 250 260ks.
  • Vozi: Octavia vRS mk1



Pretraga foruma [Google]