Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 22076 puta)

1 Član i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #120 poslato: April 05, 2020, 19:19:21 posle podne »
Karoq je odličan izbor. Ako ne prodaješ lubenice, gepek je optimalan. Pozicija sedenja nazad i napred bolja nego u Octi. Preglednost Ok. Ma sve 5 ....  Čini mi se da kod nas Octa Combi nije jeftinija od Karoq-a. Proveriću ... mada ... ako dobijem 7 na lutriji kupim Kodiaq-a ...  =))
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži Taxi

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #121 poslato: Jun 15, 2020, 21:15:12 posle podne »
Molio bi mboban da javi utiske o skodi karoq 1.0 tsi,  najvece interesovanje je za potrosnju i motor..hvala unapred.
  • Vozi: Karoq 1.0 tsi

Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #122 poslato: Februar 24, 2021, 19:44:27 posle podne »
Ja sam rešio da uzmem Karoka 1.0 tsi a evo i zašto. Prvo da napišem nešto o sebi, ja sam taksista iz Beograda od 1989 godine od kada taksiram vozio sam sve i svašta. Od Opel kadeta 1.3 benzin plin,Golfa 1,6 dizel, Daewoo espero i leganza 2.0 benzin plin oba, Fiat marea 1.6 benzin metan, Citroen xsara picaso 1.6 benzin plin. Možda sam neki auto izostavio ali ne zamerite ☺ Hoću da kažem da u gradu nije bitno koliko ti je srce pod haubom (koliko kubika i konja ima) već koliko je srce za volanom. Elem od vozača zavisi kako će se auto ponašati barem u gradu, Golf 2 dizel bez turbine je bljuvao vatru na auspuh kad ga zgazim. Na magistralnom putu i dalje tvrdim da nije bitna toliko snaga koliko srce, dok na autoputu snaga je presudna, staviš ciglu na papučicu gasa i polećemo bez puno buke.
Da se vratim na temu zašto sam izabrao Karoq 1.0 tsi, puno sam guglao i raspitivao se o tom malom turbaću i došao do zaključka da je to za grad dovoljno. Zašto je dovoljno? U gradu su ograničenja oko 50 kmh, znači nije auto ban u pitanju ne letimo  😁 Nemac koji za službeni auto ima Golfa 1.0 kaže da je to odličan pouzdan i dovoljno jak motor za grad i ja mu verujem. Kolega koji je kupio Kamiq 1.0 kaže da auto ide ko metak i da lepo podnosi opterećenje ni njemu nemam razloga da ne verujem. U časopisu mislim da je Poljski AUTO SWYAT ako sam dobro zapamitio, pa ko hoće da pročita uz pomoć gugl prevodioci može naći dosta informacija.Ima desetak članaka sa temom TEST NA DALJINU KAROR 1.0 TSI DSG. Tu su po meni bez ikakvog pristrasnog pisanja izneli prednosti i mane ovog modela sa ovim motorom. Zbog posao kojim se bavim imam utisak da je ovo taman auto za to, ima dovoljno mesta za putnike i prtljag, pregledan dobra pozicija za vozača i putnike, dovoljno snažan za grad. Meni dovoljno😊. Ja sam dobio ponudu od škode i mislim da je veoma povoljna 16.100 e za 1.0 tsi 81 kw ambition. Poručujem ga pa kad stigne a kažu za mesec i po minimum😒 biće detaljnog izveštaja.
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Van mreže fobia24

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #123 poslato: Februar 24, 2021, 20:43:13 posle podne »
Cestitke! Kolko predjes km godisnje kao taksista? Nisi razmatrao na metan fabricki? Jel ce ostati na benzinu ili ce ici plin u njega naknadno?
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI

Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #124 poslato: Februar 24, 2021, 21:10:07 posle podne »
Ide i on na plin, ugradnja je oko 1000 e nema u ponudi fabrički plin niti metan. Gledao sam oktaviu G tec fabrički metan ali mi je 20000 e plus još neki euro mnogo. Razlika plin metan do sada u mom slučaju je bila oko 200 din na 100 km.
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #125 poslato: Februar 24, 2021, 21:46:13 posle podne »
Da odgovorim i na pitanje koliko predjem godišnje. Dok je bilo normalna situacija tj dok nije bilo korone od 50.000 km do 60.000 km godišnje. Od kad je krenula korona manje ali i to nije puno manje jer skupljam račune za plin zbog refakcije tj povraćaja dela akscize koja je oko 10 din po litri plina. Za 12 meseci pod koronom sipao sam oko 4000 litara plina manje više, mrzi me da jurim papire😊. Pošto mi auto po gradu troši oko 12 litara plina i to je skoro 40.000 km
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Na mreži Mareska

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #126 poslato: Februar 25, 2021, 02:39:20 pre podne »
Proveri kako ide za plin znam da su za superb preveslali ljude za ugradnju metana vratili im tu razliku i sad voze na benzin.
Licno mislim da taj motor čisto gradske vožnje može da ostane u dobroj "kondiciji" posle 200.000km.
  • Vozi: Passat


Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #127 poslato: Februar 25, 2021, 08:56:58 pre podne »
Raspitivao sam se za plin naravno, za motor 1.0 tsi od 85 kw BRC i Lovato imaju rešen plinski uredjaj. Za 1.5 tsi kod nas u Srbiji niko ne radi naknadnu ugradnju. Trenutno je nastao mali problemčić oko ugradnje u varijanti 1.0 tsi pošto su zbog eko normi tj smanjenja emisije ugljen dioksida u izduvnim gasovima spustili sa 85 kw na 81 kw. U razgovoru sa Raškom iz Čačka koji ugradjuje plin izmedju ostalih i za škodina vozila i pride važi garancija kod prodavca REŠEN je plinski uredjaj i pitanje je dana kada će početi masovno da ugradjuju. U Novom Sadu ili Semskoj mitrovici (od silnih imformacija zaboravih tačno gde, ne zamerite) je Karok 1.0 tsi 81 kw odradjen na plin. Vozi se, prate kako se ponaša i za sada je sve kako treba. Samo da se zna da ovi sistemi za plin u ovom tsi motoru troše i BENZIN I PLIN, koliko? Majstori tvrde da je to odnos od oko 8 litara plina i 0,8 do 1,5 litara benzina na 100 km.
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Van mreže zverko

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #128 poslato: Mart 04, 2021, 11:16:58 pre podne »
Ja sam novi član foruma. Pozdrav svim drugarima. Razmišljam o kupovini Karoq-a 1.0 TSI. Nisam navikao na vozila sa jakim motorima pa ni nemam velika očekivanja. Moli se ZVERKO da nam nakon do sada pređenih kilometara kaže svoj cenjeni sud. Pretpostavljam da je vozio po brdskim putevima i auto-putevima sa više osoba u vozilu. Ako ima neko novi sa iskustvima bilo bi dobro da   nam nešto kaže. U poređenju sa osnovnim motorom koji pokreće Hundai Tucson-a 1.6 atmo 132 KS 160 Nm na preko 4k obrtaja , čini mo se da je 1.0 TSI jači i bolji motor.

Ja se stvarno izvinjavam, nestao sam na neko vreme, dosta obaveza, a i uopšte nisam dobijao mejlove obaveštenja o novim porukama.

Tako, evo mene posle još dosta vremena i hiljade pređenih kilometara pa da podelim nove utiske vidim ima još ljudi koji se interesuju.

I reci ću isto: auto je gotovo savršen. Potrošnja zaista mala, na autoputu, pun auto i stvari u proseku 5-5,8 ako se ide 120, 130 tempomat.

Ubrzavanje po meni potpuno nelogično, i na uzbrdicama. Bilo koja uzbrdica on vuče čak i kad je bilo petoro ljudi u kolima, klima i pun gepek. Jednostavno radi fantastično. I to bez spuštanja u niže brzine, možda za jedan stepen.

Vidim da je neko pitao za gepek. Odličan je. Nije kao u oktaviji ali sve stane. Čak sam i dečiju biciklu nagurao, nisam još kupio nosač za bicikle to ću sad uskoro.

Prošle godine na planini smo upali u ogromno blato, i zaglavili se. Uspeo sam da ga iščupam klackalicom iako sam bio ubedjen da će drugar morati da dolazi sa X5icom da me vadi na sajlu.

E sad, nije bez mana. Prvo, Škoda je potpuno upropastila aplikaciju za iOS. Imali su 6-7 aplikacija koje su pokušali da zbiju u jednu dve pa ima sad My Skoda koja je blago rečeno katastrofa. Ima druga, za starije automobile Connect Light koja ima više grafikona, mogucnosti, čak i skupljanja poena. Ova glavna nema maltene ništa, a baguje i ne beleži vožnje uopšte. Neverovatno da u 21. veku neko tako upropasti aplikaciju. Pojesce ih konkurencija.

Drugo, ume da baguje Apple CarPlay. Par puta se desilo da se diskonektuje i ništa ne vredi. Ni izbacivanje pa ubacivanje kabla. Čak ugasim auto pa upalim, ma ništa. Izbacivanje iz CarPlay pa ponovno uparivanje. I samo od sebe proradi.

Trece, kad smo kod čupanja iz blata, čim se malo više udari po kvačilu u nekim situacijama ume da zasmrdi kvačilo. Previše je nežno.

Eto to je to ukratko. Sve u svemu i dalje oduševljen, samo sto će sledeći biti 4x4 to je sigurno, a verovatno i automatik.

Na mreži observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #129 poslato: Mart 05, 2021, 13:09:59 posle podne »
E ako su ti jedine mane falicne aplikacije onda mislim da se moze preziveti, tesko ali prezivece se :)
Sto se tice kvacila, to sam i ja primetio na 1.2 TSI - jedno malo komplikovanije parkiranje rikvercom na uzbrdici i uspelo je i meni da zasmrdi kvacilo, vreme ce pokazati da li ce taj mali incident imati uticaja na ukupnu trajnost.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Taxi

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #130 poslato: Mart 13, 2021, 20:31:06 posle podne »
Pre 3 dana sam preuzeo karoq 1.0 tsi. U pitanju su subvencije za taxi. Prvi utisci su ok...ocekivani. pre sam vozio citroe c5 20hdi. Ali hteo sam benzin, malo vislji auto,  za 400km potrosnja je 8.5 lit.
Nadam se da cu je svuci na 7 lit. Mladenovac nije veliki grad. Bela boja se lako prlja, ali na to nismo mogli da uticemo. Zadovoljan sam . Okretan je i lak na gasu, stvarno se nisam nadao da 1.0 tsi tako vuce.
Pozdrav.
  • Vozi: Karoq 1.0 tsi

Van mreže fobia24

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #131 poslato: Mart 13, 2021, 22:19:32 posle podne »
Ja se stvarno izvinjavam, nestao sam na neko vreme, dosta obaveza, a i uopšte nisam dobijao mejlove obaveštenja o novim porukama.

Tako, evo mene posle još dosta vremena i hiljade pređenih kilometara pa da podelim nove utiske vidim ima još ljudi koji se interesuju.

I reci ću isto: auto je gotovo savršen. Potrošnja zaista mala, na autoputu, pun auto i stvari u proseku 5-5,8 ako se ide 120, 130 tempomat.

Ubrzavanje po meni potpuno nelogično, i na uzbrdicama. Bilo koja uzbrdica on vuče čak i kad je bilo petoro ljudi u kolima, klima i pun gepek. Jednostavno radi fantastično. I to bez spuštanja u niže brzine, možda za jedan stepen.

Vidim da je neko pitao za gepek. Odličan je. Nije kao u oktaviji ali sve stane. Čak sam i dečiju biciklu nagurao, nisam još kupio nosač za bicikle to ću sad uskoro.

Prošle godine na planini smo upali u ogromno blato, i zaglavili se. Uspeo sam da ga iščupam klackalicom iako sam bio ubedjen da će drugar morati da dolazi sa X5icom da me vadi na sajlu.

E sad, nije bez mana. Prvo, Škoda je potpuno upropastila aplikaciju za iOS. Imali su 6-7 aplikacija koje su pokušali da zbiju u jednu dve pa ima sad My Skoda koja je blago rečeno katastrofa. Ima druga, za starije automobile Connect Light koja ima više grafikona, mogucnosti, čak i skupljanja poena. Ova glavna nema maltene ništa, a baguje i ne beleži vožnje uopšte. Neverovatno da u 21. veku neko tako upropasti aplikaciju. Pojesce ih konkurencija.

Drugo, ume da baguje Apple CarPlay. Par puta se desilo da se diskonektuje i ništa ne vredi. Ni izbacivanje pa ubacivanje kabla. Čak ugasim auto pa upalim, ma ništa. Izbacivanje iz CarPlay pa ponovno uparivanje. I samo od sebe proradi.

Trece, kad smo kod čupanja iz blata, čim se malo više udari po kvačilu u nekim situacijama ume da zasmrdi kvačilo. Previše je nežno.

Eto to je to ukratko. Sve u svemu i dalje oduševljen, samo sto će sledeći biti 4x4 to je sigurno, a verovatno i automatik.
Bas te dugo nije bilo ako nisi provalio ko je Sale kriminale. Ne kupuje on skodu dok ne pocne skoda da koristi platformu dacije.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI

Van mreže SaleTX755

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #132 poslato: Mart 23, 2021, 09:00:57 pre podne »
Pre 3 dana sam preuzeo karoq 1.0 tsi. U pitanju su subvencije za taxi. Prvi utisci su ok...ocekivani. pre sam vozio citroe c5 20hdi. Ali hteo sam benzin, malo vislji auto,  za 400km potrosnja je 8.5 lit.
Nadam se da cu je svuci na 7 lit. Mladenovac nije veliki grad. Bela boja se lako prlja, ali na to nismo mogli da uticemo. Zadovoljan sam . Okretan je i lak na gasu, stvarno se nisam nadao da 1.0 tsi tako vuce.
Pozdrav.
  • Vozi: Xsara picaso 1.6 2007

Van mreže bgdn

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #133 poslato: Mart 25, 2021, 19:01:56 posle podne »
Pre 3 dana sam preuzeo karoq 1.0 tsi. U pitanju su subvencije za taxi. Prvi utisci su ok...ocekivani. pre sam vozio citroe c5 20hdi. Ali hteo sam benzin, malo vislji auto,  za 400km potrosnja je 8.5 lit.
Nadam se da cu je svuci na 7 lit. Mladenovac nije veliki grad. Bela boja se lako prlja, ali na to nismo mogli da uticemo. Zadovoljan sam . Okretan je i lak na gasu, stvarno se nisam nadao da 1.0 tsi tako vuce.
Pozdrav.

Спустиће потрошњу након 1500км.
  • Vozi: karoq

Na mreži Taxi

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #134 poslato: Mart 28, 2021, 10:42:07 pre podne »
Jeste malo spustio..1.500km..7.6lit.
  • Vozi: Karoq 1.0 tsi