ŠKODA Superb > SUPERB 2015

Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?

<< < (9/9)

Filip BG:

--- Citat: Markkoni  Februar 28, 2020, 06:19:29 pre podne ---Ja bih posle tog uljnog sam zamenio filter vazduha i polena. To je trošak od 3-4000 dinara maksimalno.

--- Kraj citata ---
Može i tako. Imate upisanu servisnu istoriju u bazu i vidi se da je uljni servis urađen, a filtere vazhuda i klime možemo da menjamo ili češće ili ređe u odnosu na interval zamene ulja.


--- Citat: vnov  Februar 28, 2020, 07:44:32 pre podne ---Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.

--- Kraj citata ---
Mislim da ga niste skratili Vi već davalac garancije na vozilo. Podržavam i ovakav stav. Pitanje za Vas je: Da li biste menjali ulje i sve filtere na 10.000km da je davalac garancije to propisao kao uslov? A na 7.500km? Jer i to je uslov u nekim zemljama za neke proizvođače vozila.

Nisam želeo da se ova tema pretvori u diskusiju na koliko je potrebno menjati ulje. Tu temu već imamo. Ja na Opelu menjam ulje na 7.000km jer se vozi uglavnom po gradu (ne centar grada već najviše auto put kroz Beograd i široki bulevari gde je saobraćaj protočan). Da li svi to treba da rade? Verovatno ne, niti ja mogu nekoga da ubeđujem da je to dobro. Na Škodi menjam na 15.000km jer ona ima i dosta vožnje van grada.
Moj komšija, stari majstor, je menjao ulje dva puta godišnje iako nije prelazio veliku kilometražu. Veli, kao što mi ne nosimo istu garderobu zimi i leti tako ni motoru ne odgovara isto ulje. Hoću da kažem da je koristio različita ulja, "letnje" i "zimsko".


--- Citat: Super 20  Februar 28, 2020, 08:03:11 pre podne ---Filter nafte stvarno nema razlog da se menja pre 30k km. Ja kada sam ga promenio bio je kao nov, al bilo je po servisnom intervalu. Za ostale filtre se slazem.

--- Kraj citata ---
Verujem da je fabrički filter goriva bio bez tragova prljavštine ako je zamenjen na 30.000km, a gorivo sipano na pumpama koje sprovode kontrolu. Postoje i mišljenja da se čak više nečistoće ubaci u sistem za ubrizgavanje goriva prilikom zamene filtera nego što je to količina nečistoća u gorivu od zamene do zamene.
Meni je drago da su servisi u Makedoniji i Srbiji barem napravili iskorak na ovom polju i da više ne menjaju fabrički filter goriva na 15.000km već na 30.000km. Valjda je dovoljno 3x češće nego što to rade npr. Česi.

vnov:
Mislim da ga niste skratili Vi već davalac garancije na vozilo. Podržavam i ovakav stav. Pitanje za Vas je: Da li biste menjali ulje i sve filtere na 10.000km da je davalac garancije to propisao kao uslov? A na 7.500km? Jer i to je uslov u nekim zemljama za neke proizvođače vozila.


Ja sam na moje insistiranje skratio servisni interval sa 30.000 koliko je predvidjeno za moj auto na 15.00km.
Ako je uslov za garanciju 10.000km ili na 7.500km naravno da bi menjao.

petarp031:

--- Citat: MAKS  Februar 28, 2020, 08:07:13 pre podne ---

Evo malo istorije servisa mojih automobila.

VOLVO 345 automatik 1.4 1980 god. vozen od 1990 do 1993 benzin, mali servis radjen na 5.000. km.
OPEL 1.6 i automatik 1990 god. vozen od 2001 do 2010 benzin/plin, mali servis radnjen na 10.000. km.
FABIJA 1.2 TSI DSG 2011 god. vozen od 2011 do 2019 benzin, mali sevis radjen na 10.000. km.
OCTAVIJA 1.6 TDI DSG 2012 god. vozi se i sada a dokle videcemo, oba mala servisa radjena na 10.000 km.



--- Kraj citata ---

Maks druze, ti si prakticno zaborabio kako se vozi vozilo sa manuelnim menjacem

MAKS:

--- Citat: petarp031  Februar 28, 2020, 10:22:09 posle podne ---Maks druze, ti si prakticno zaborabio kako se vozi vozilo sa manuelnim menjacem

--- Kraj citata ---

Ne druze ja nikad nisam ni vozio manuelac. Jednostavno probao sam i video da je ovako ipak bolje za mene.
I veruj mi pored svega uzivanje je. ;) ;) ;)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju