Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: saveti za kupovinu oktavije  (Pročitano 10539 puta)

3 članova i 16 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži djordjebg

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #120 poslato: Jun 14, 2019, 08:06:10 posle podne »
To je seam sealant, masa za dihtovanje varova. To se stavlja  fabricki, ali i naknadno kada se popravlja limarija. Ne treba to da te brine.

Van mreže -nebojsa-

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #121 poslato: Jun 14, 2019, 10:14:47 posle podne »
Jes.  :) A i ne treba da brine kada izgleda kao da je naneto pistoljem ili nekim alatom, ja bih brinuo ako izgleda kao da je rucno naneto ili ako izgleda drugacije od ostalih spojeva na karoseriji.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #122 poslato: Jul 03, 2019, 04:36:21 posle podne »
Hvala na odgovorima, Oktavija je 2011 god. Meni je ovo u gepeku bilo cudno ali je forum tad nesto bio zabagovao pa nisam okacio sliku iz gepeka. Uglavnom bilo kako bilo auto sam uzeo .Evo slike gepeka

Na mreži ISA14

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #123 poslato: Maj 23, 2020, 09:59:52 posle podne »

Na mreži petarp031

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #124 poslato: juče u 11:25:16 pre podne »
Auto deluje lep i ocuvan, prednji branik ne leze kako treba, ali ne deluje da je nesto mnogo havarisano obzirom da su hladnjaci i farovi originalni. Enterijer deluje ocuvan, lepa je oprema, felne i gume su zimski set, u CH vecina ima dva seta tockova, tako da je najverovatnije prodavac ili neko pre njega zadrzao lepsi set tockova. Motor je diskutabilan, kada radi kako treba i ne trosi ulje savrsen je za ovaj auto, snaga prilagodjena vozilu. Dosta je auta bas sa ovim agregatom doslo iz CH sa problemom potrosnje ulja, kupljeni su gore za malu cenu i ovde posle pravljeni, samo je pitanje kako je sve uradjeno. Inace, ova skoda je pravljena za trziste Nemacke, mozda je u CH uvezena iz Nemacke, trebalo bi dobro proveriti stanje limarije i da li ima korozije.
Po mom misljenju, za ovaj novac vec par puta sam imao 4x4 varijantu, tako da mi cena za auto iz uvoza u koji treba dati barem 500-700 eur za redovne stvari poput registracije, guma, servisa deluje malo veca, ali treba pogledati, ako je dobar primerak, vredi se pomuciti za spustanje cene.
Inace, drugar je pre mesec dana prodao 4x4 1.8tsi u izvanrednom stanju sa kompletno resenim svim problemima za 6250 eura na 17 icama felnama sa novim letnjim gumama, u auto sem malog servisa nema ulaganja i najverovatnije ce biti predstavljen na forumu ovih dana
Pozdrav
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži ISA14

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #125 poslato: danas u 01:16:29 pre podne »
Prvo da se zahvalim na brzom i veoma iscrpnom odgovoru. Hvala puno. Elem... Postoji li bilo koji nacin da se utvrdi ta famozna potrosnja ulja pre kupovine i koje su gornje granice potrosnje?. Kod mene je situacija malo drugacija. Posto zivim u inostranstvu treba mi nesto za tih par meseci provedenih dole. E sad. Mali servis bi radio tako i tako, jednom godisnje. Presao 1000km ili 5000( kao sto je bio zadnji slucaj proslog leta za mesec i po), tako da bi preko te potrosnje i mogao nekako da predjem samo da ne bude nesto drasticno. E sad neke pare da “pucam” za nesto sto ce mi stajati tamo, mislim da ne vredi. Opet u ovom cenovnom rangu i za neke moje potrebe, mislim da moze da se nadje nesto sto ce posluziti za tih par meseci godisnje. Hvala jos jednom. Pozdrav svima!!
PS Koje je godiste bila ta 4x4