Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 19272 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #210 poslato: Februar 07, 2022, 23:12:36 posle podne »
Sve zavisi u kojim se uslovima odvija regeneracija, ako je otvoren put bez gužve zna i za desetak minuta i svega 7-8km, a može i duže od pola sata i da se nekad za to vreme i ne završi ako je gradska vožnja kreni-stani. Mislim da je pokretanje regeneracije u mestu Sizifov posao i ma kakve okolnosti bile da je bolje regeneraciju raditi u pokretu.

Što se tiče ručnog pokretanja regeneracije preko Cariste ili neke slične aplikacije primetio sam da kad je DPF napunjen preko 90% da diferencijalni pritisak ide preko 20hPa. Cenim da je toliki diferencijalni pritisak poguban na duže staze, a regeneracija se sama neće pokrenuti dok se DPF ne napuni preko 97%. E, sad da li je možda bolje pokrenuti ručno regeneraciju kada je DPF manje napunjen i samim tim kada je niži diferencijalni pritisak i time produžiti vek DPF-u ili se ranijim i češćim pokretanjem regeneracije na manjoj kilometraži i manjoj zapušenosti DPF-a dodatno skraćuje životni vek istog?

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #211 poslato: Avgust 09, 2022, 11:05:23 pre podne »
Imam pitanje koje se odnosi na razlog učestalog prljanja dpf-a samim tim i za učestala pokretanja regeneracije:

Mašinski opran DPF pre 300km, sređene sve 4 dizne. Po VAG DPF app koja čita sa OBDII, pokazuje parametre koji odgovaraju vožnji (prikaže ikonice kada se sprema regenracija u rasponu od 0-24g, kada je temperatura spremna za spaljivanje, pritistak itd...).

Praksa mi je da vozim školski za čišćenje dpf, ne davim auto, nemam gradskih vožnji više od 20%. Prosečna km u vožnji je oko 15-30km, otvorenim putem.

Zašto se dešava prljanje intezivno da statistički mass soot g bude 1g, a onda u trenutku skoči na 18 ili 22g. Ne uvek, već po nekad u različitim uslovima vožnje?
Ispoštujem regeneraciju, koja sama završi kada spali čestice do 1%, ohladi dpf, ugasim auto tada.
Gorivo uvek sipam na NIS - njighov Gdrive Dizel, pun rezervoar, pre nego što priđe rezervi.

Da li je razlog intezivnijeg pokretanja regeneracije (na oko 40km) do samog DPF-a, ili nečega što prlja DPF, npr EGR, ili do lošeg senzora?

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #212 poslato: Avgust 09, 2022, 11:21:43 pre podne »
Verovatno Egr pravi problem, treba videti na dijagnostici pritisak koliki pravi.
  • Vozi: Passat

Van mreže Galaxy

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #213 poslato: Avgust 10, 2022, 12:42:41 posle podne »
@neboland

Koji motor i koliko predjenih kilometara?
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #214 poslato: Avgust 10, 2022, 14:21:55 posle podne »
Pozdrav,

Testirao sam u vožnji otvaranje EGR-a kao i pritiska, radi kako treba sve.
Što se tiče godišta 2012. 1.6TDI.