Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 62840 puta)

0 članova i 64 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #255 poslato: 06. Feb, 2023. 18:54 »
1. Ne postoji noviji dizel koji za 100.000 km isključivo gradske vožnje ne bi pokazao probleme sa DPF, EGR....

2. Ovde govorimo o Euro 6 koje su posle Dieselgate afere od 2015/2016 dodatno unakazili ubacivanjem novog software i regeneracije su dosta češće nego na Euro 5.

3. Ljudi koji voze dizele se ne dele na one koji imaju ili nemaju problema pri isključivo gradskoj vožnji nego na one koji o tome otvoreno pričaju i na one koji "nemaju" nikakvih problema.

Prosto tako je motor konstruisan, pogledajte graf koji sam okačio u onom manual-u. ECU tako funkcioniše i gotovo, svidelo se to nama ili ne.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #256 poslato: 06. Feb, 2023. 20:39 »
1. Ne postoji noviji dizel koji za 100.000 km isključivo gradske vožnje ne bi pokazao probleme sa DPF, EGR....

2. Ovde govorimo o Euro 6 koje su posle Dieselgate afere od 2015/2016 dodatno unakazili ubacivanjem novog software i regeneracije su dosta češće nego na Euro 5.

3. Ljudi koji voze dizele se ne dele na one koji imaju ili nemaju problema pri isključivo gradskoj vožnji nego na one koji o tome otvoreno pričaju i na one koji "nemaju" nikakvih problema.

Prosto tako je motor konstruisan, pogledajte graf koji sam okačio u onom manual-u. ECU tako funkcioniše i gotovo, svidelo se to nama ili ne.
Naravno da postoje, ali sve zavisi od odrzavanja i goriva.
Konkretno 1.6tdi 120ks euro 6 tek na 350.000km je usledilo ciscenje dpf i to prilikom zamene Egr koji je pravio problem. 80%gradska voznja, taxi vozilo.
  • Vozi: Superb

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #257 poslato: 06. Feb, 2023. 21:38 »
Bilo je govora o isključivo gradskoj vožnji.
Većina taksista upravo zbog toga ima i isključeno sve gore navedeno.

Zavisi sta ko smatra pod problemima. Meni je recimo užasno naporno ako moram svake nedelje na otvorenom zbog regeneracije. Nece biti problema ali bi auto trebao da služi vlasniku a ne obrnuto. I to "izbegavanje problema" je upravo problem.
Neki TDI, medju njima je i mislim 1.6, mogu da odrade regeneraciju na leru. Neki ne mogu.
I to bespotrebno čekanje u mestu narušava komfor upotrebe auta. Da je barem redje pa i da manje opterećuje korisnika.
I sam VW priznaje, da je prekidanje regeneracija štetno i da ih treba odraditi do kraja a ne prekidati.

Objasni, kako zavisi od održavanja na koliko će raditi regeneraciju? Pogledaj onaj graf i ako možeš razlozi, kako će održavanje promeniti krivu kojom software pokreće regeneraciju? Pošto ovde o tome diskutujemo.

Matematika je jasna. Zna se koliko se cadji oslobađa po predjenom km kada je motor hladan kao recimo u gradskoj a koliko kada je zagrejan pri otvorenoj vožnji. Zna se na koliko se aktivira regeneracija i kada se dostigne taj prag, proces kreće.
« Poslednja izmena: 06. Feb, 2023. 21:45 TALJUB8595 »
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #258 poslato: 06. Feb, 2023. 21:45 »
Naveo sam primer mog brata koji se ne razume u automobile i ne primeti regeneraciju, niti mu je poznat taj pojam. Prema tome gasi auto kad zavrsi voznju, prekida je nesvesno. Za sada jos uvek nema problema, ne kazem da ih nece imati. Jedina razlika u gradskoj voznji i otvorenog je u vremenu izmedju regeneracija, tj redje ih ima.

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #259 poslato: 06. Feb, 2023. 21:55 »
I veća verovatnoća, da se završe do kraja.
Odnosno manje prekinutih, manje nafte u karteru, bolje podmazivanje motora.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #260 poslato: 06. Feb, 2023. 22:08 »
Da li EGR (neispravan) moze da trigeruje cesce regeneracije? Ili neki neispravan senzor? (pre ili posle DPF-a) Pritom nema nijedne greske na dijagnostici i mislim da ne moze ni da se vidi to na dijagnostici.

Sto se tice ciscenja DPF, mislim da 57g ipak treba da se ocisti (ako je gornja granica 80g) i da bi se mozda smanjile regeneracije odnosno bile bi bar na 300/400km sto mi je manje vise prihvarljivo.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #261 poslato: 06. Feb, 2023. 22:18 »
Možeš da očistiš dpf, zamenis egr i ponovo nećeš imati drastičnog poboljšanja. Potrosices i para i vremena a rezultat će biti (približno) isti. Najgore je tako nagadjanjem rešavati problem koji verovatno i ne postoji.
Moze biti puno toga ali ako ti po ovom vremenu radi na 200km čisto gradske vožnje, to je potpuno normalno, na zalost.
Instaliraj VAG app i prati.
Kontaktirao sam Italijana koji je i konstruisao tu app, koji inače vozi novi a4 sa 80kkm predjenih i njemu radi na oko 200km čisto gradske vožnje zimi.

Tako da, izbor je na tebi.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #262 poslato: 06. Feb, 2023. 23:06 »
Možeš da očistiš dpf, zamenis egr i ponovo nećeš imati drastičnog poboljšanja. Potrosices i para i vremena a rezultat će biti (približno) isti. Najgore je tako nagadjanjem rešavati problem koji verovatno i ne postoji.
Moze biti puno toga ali ako ti po ovom vremenu radi na 200km čisto gradske vožnje, to je potpuno normalno, na zalost.
Instaliraj VAG app i prati.
Kontaktirao sam Italijana koji je i konstruisao tu app, koji inače vozi novi a4 sa 80kkm predjenih i njemu radi na oko 200km čisto gradske vožnje zimi.

Tako da, izbor je na tebi.

Hvala TALJUB8595. Tako cu i da uradim. Da li na osnovu te aplikacije mogu da procenim kad ce da krene regeneracija ili samo vidim vrednosti pepela i cadji i koji OBD2 adapter je najbolje da se uzme?

Naredni put cu da probam da regeneraciju odradim u mestu (ispred kuce) kad vidim da mi je podigao obrtaje, jer se obicno tad desi kad se vracam odnegde jer su kratke relacije. Ima gomila videa (konkretno Golf 7) gde reg. radi u mestu kad se primeti da je podigao broj obrtaja, samo se pusti da broj obrtaja padne u normalu.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži Peja

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #263 poslato: 06. Feb, 2023. 23:45 »
Posle par minuta rada u mestu ECU ce prekinuti regeneraciju i ako nije do kraja završila. Samim tim ćeš skratiti interval do naredne aktivacije regeneracije DPFa.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #264 poslato: 06. Feb, 2023. 23:52 »
Bilo je govora o isključivo gradskoj vožnji.
Većina taksista upravo zbog toga ima i isključeno sve gore navedeno.

Zavisi sta ko smatra pod problemima. Meni je recimo užasno naporno ako moram svake nedelje na otvorenom zbog regeneracije. Nece biti problema ali bi auto trebao da služi vlasniku a ne obrnuto. I to "izbegavanje problema" je upravo problem.
Neki TDI, medju njima je i mislim 1.6, mogu da odrade regeneraciju na leru. Neki ne mogu.
I to bespotrebno čekanje u mestu narušava komfor upotrebe auta. Da je barem redje pa i da manje opterećuje korisnika.
I sam VW priznaje, da je prekidanje regeneracija štetno i da ih treba odraditi do kraja a ne prekidati.

Objasni, kako zavisi od održavanja na koliko će raditi regeneraciju? Pogledaj onaj graf i ako možeš razlozi, kako će održavanje promeniti krivu kojom software pokreće regeneraciju? Pošto ovde o tome diskutujemo.

Matematika je jasna. Zna se koliko se cadji oslobađa po predjenom km kada je motor hladan kao recimo u gradskoj a koliko kada je zagrejan pri otvorenoj vožnji. Zna se na koliko se aktivira regeneracija i kada se dostigne taj prag, proces kreće.
Nemam nista iskljuceno sve na autu fabricko sada vec 415.000km
Redovno odrzavanje zamena ulja na 10k/km i samo gdrive dizel.
Nesalomiv motor 1.6tdi nema ni plivajuci.
  • Vozi: Superb

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #265 poslato: 06. Feb, 2023. 23:57 »
Nemam nista iskljuceno sve na autu fabricko sada vec 415.000km
Redovno odrzavanje zamena ulja na 10k/km i samo gdrive dizel.
Nesalomiv motor 1.6tdi nema ni plivajuci.

Koje godiste je auto i na koliko radi regeneraciju?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #266 poslato: 06. Feb, 2023. 23:57 »
Da li je dobro za automobil pokrenuti regeneraciju preko Cariste i da se odradi u toku voznje? (ne prinudna regeneracija). Jel ima neko nekog iskustva sa ovim?

https://youtu.be/q7nQwr54T9w?t=233

https://www.youtube.com/watch?v=vIvOTTCEBTM

Ako nista ne steti vozilu onda je ovo cool stvar koju mozes da pokrenes pre nego sto te iznenadi da se sama pokrene
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #267 poslato: 07. Feb, 2023. 00:29 »
Koje godiste je auto i na koliko radi regeneraciju?
2016 na 200km iakljucivo po gradu. Na otvorenom ne znam jel je to tesko ustanoviti bez dijagnostike.
  • Vozi: Superb

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #268 poslato: 07. Feb, 2023. 00:30 »
Da li kad primetis da radi regeneraciju u gradu stojis u mestu dok ne spusti obrtaje ili nastavljas da vozis?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #269 poslato: 07. Feb, 2023. 00:46 »
Meni se uglavnom desava u voznji, nemoj da se opterecujes time.
  • Vozi: Superb