Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 54835 puta)

0 članova i 18 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #315 poslato: 21. Jun, 2023. 15:35 »
Nije regeneracija ako je hladan motor. To je nesto drugo onda.

Van mreže Aleho

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #316 poslato: 21. Jun, 2023. 20:11 »
Nije bio hladan motor. Nego ga ja ugasim, pa upalim opet posle 10 minuta, vrati na oko 800 obrtaja, i posle minut opet na 1000 i smrdi. Upali regeneraciju posle par kilometara.

Kad ugasim auto, otvorim haubu, a ono kod dpf-a vrelo ne mozes prici.
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI

Van mreže Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #317 poslato: 22. Jun, 2023. 01:04 »
Sta je potencijalni uzrok aktiviranja regeneracije na 70km?
Ne znam i mene zanima! Ali ako ti je lakše i meni se desila slična situacija u više navrata. Samo što je kod tebe noviji motor nego kod mene. Isto mi se dešavalo da se iz čista mira na 30-40% napunjenosti DPF-a i sa 12-13g čađi iako ne bi trebalo da se pokrene ispod 22-24g u normalnim uslovima. Kod mene je bila situacije da sam nedavno zbog nekih radova oko elektronike skidao kleme sa akumulatora pa sam pomislio da je to bio razlog da se nešto motorni računar zaglupeo pa krenuo da radi regeneraciju pre vremena. Inače da mi nije bio prikačen vgate ne bih ni provalio da je regeneracija u toku - jer je gorivo bilo na rezervi i potrošnja goriva na leru 0.5l/h što je potrošnja kad regeneracija nije u toku...jako čudno...
Inače bih po podacima nd za neke parametre bih rekao da aplikacija VAG DPF ne podržava u potpunosti tvoj motor već je prepoznao automatski približnu motornu grupu motora koji su slični tvom motoru. Pa možda ta nekompatibilnost pravi problem sa nepravilnim očitavanjima prilikom regeneracije, odnosno pitanje je da li sa u tom trenutku stvarno i odvija regeneracija...

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #318 poslato: 27. Jun, 2023. 08:44 »
Aco, jel ovo krenuo na 23 g? Ako je tako, onda se brzo napunio DPF a ako nije, onda mozda nije zavrsio do kraja prethodnu regeneraciju.
« Poslednja izmena: 27. Jun, 2023. 08:53 TALJUB8595 »
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži AleksandarAca

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #319 poslato: 27. Jun, 2023. 09:35 »
Meni se cini da se nesto brzo puni, nisam 100% siguran, pratim ga ovih dana.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #320 poslato: 27. Jun, 2023. 10:00 »
Da li je sipano ulje specifikacije koje preporučuje fabrika? I da li je gorivo uvek sa iste pumpe?
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži AleksandarAca

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #321 poslato: 27. Jun, 2023. 11:46 »
Servisira se u ovlascenom, gorivo sa NIS-a.

Van mreže A3

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #322 poslato: 08. Jan, 2024. 07:15 »
I mene ista stvar zanima,doduse kod mene na A3 1,6tdi 81kw,podize cesto obrtaje pali ventilator,pre dve godine kada je kupljen radjen update softvera i imam utisak da su od tada ucestalije regeneracije.Razmisljam da uradim neki cip,ima li ko kakvog iskustva,da li je radio?
  • Vozi: A3

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #323 poslato: 08. Jan, 2024. 15:40 »
Zbog update-a su cesce regeneracije. Moze softverski samo da se ugasi skroz i ukloni fizicki.

Na mreži bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #324 poslato: 12. Jan, 2024. 14:22 »
Ja pak imam drugačija iskustva, na mojoj O3 FL posle urađenog update-a motornog računara radi ređe regeneracije po gradu, nego pre update-a, na otvorenom putu se svakako i ne primeti kada i na koliko radi tako da taj deo ne ističem.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Van mreže A3

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #325 poslato: 15. Jan, 2024. 19:49 »
To je odlicno,ali kod mene sasvim druga situacija
  • Vozi: A3

Van mreže Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #326 poslato: 16. Jan, 2024. 07:45 »
Pozdrav!
Pre neki dan iz čista mira u toku vožnje (da maler bude još veći na sred Nemanjine u levoj traci) auto prestane da prima gas (bukvalno mili). Nekim čudom uspem da se prestrojim u desnu traku i stanem na jedno jedino parking mesto i tu osetim neki malo intenzivniji smrad nafte iz auspuha. Ostavim da radi auto na leru još koji trenutak taman da proverim preko VAG DPF aplikacije šta se dešava i tu ništa količina čađi na nekih 22g, regeneracija nije bila krenula, na bordu nikakva greška (nema lampice za regeneraciju, check engine šta god). Ugasim auto, sačekam par sekundi, upalim auto, auto nastavi normalno da vuče, provozam se još malo da napunim DPF do nekih 24g i da se pokrene sama regeneracija, odem ns auto put, odradim regeneraciju i os tada ništa, sve deluje normalno. Na VCDS-u nema nikakvih grešaka zapamćenih, što mi je jako čudno, tako da nemam pojma šta mu se desilo, osim da je možda bilo loše gorivo (inače sipam uvek isključivo aditivirani evrodizel). Imao sam sreće što nije krenuo da trokira negde na autoputu u toku preticanja...Inače u pitanju je Golf VI sa 2.0TDI 110ks. Je l imao neko sličnu situaciju?

Van mreže A3

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #327 poslato: 16. Jan, 2024. 15:36 »
Vidim da koristis VAG DPF aplikaciju,i ja razmisljam da je uzmem.Reci mi kada upali regeneraciju npr na 24g,koliko pokazuje posle regeneracije grama?I koliko se cesto to desava?
  • Vozi: A3

Van mreže Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #328 poslato: 16. Jan, 2024. 21:09 »
To bi trebalo da zavisi od toga koliko je DPF zapušen. Kod mene završi regeneraciju manje-više svaki put na oko 4.9g što mu dođe oko 20% zapušenosti (tako pokazuje aplikacija) i to na svakih cca 150km po gradu. Ali nisam siguran koliko su ti podaci iz VAG DPF-a relevantni jer recimo kod prijatelja na istom motoru 2.0 tdi ali sa 140ks završava regeneraciju na nekih 25%, dok mu regeneracije radi na cca 400km. Tako da ne znam u čemu je fazon. Meni ni VAG DPF ni VCDS, koja je prilično ozbiljna dijagnostika, nisu pokazale nikakvu grešku niti bilo kakav indikator da imam problem sa DPF-om, EGR-om ili nečim trećim, jer ne znam kako drugačije da objasnim intenzivan smrad nafte u trenutku kada auto  kreće da se trese, trokira i ne prima gas! A samo par minuta kasnije nakon "reseta" (ugasi-upali motor) sve radi kako treba i nigde zabeležene greške na motornom računaru...

Na mreži Remark78

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #329 poslato: 13. Feb, 2024. 09:37 »
Pre par dana sam kupio Škodu Oktaviju 1.6 tdi 85kW 2018. god.  :)

Primetio sam već dva puta u vožnji da motor nekako čudno radi i da se javljaju jače vibracije pri ubrzavanju. Kada sam stao na semafor video sam da na leru pravi oko 1.000 obrtaja i skontao sam da je verovatno u toku čišćenje DPF filtera. Nakačio sam OBD ELM327 i pokrenuo aplikaciju VAG DPF. Pratio sam parametre i kada je masa pepela pala ispod 6gr (25%) prekinuto je čišćenje.

Evo šaljem screenshot na kraju:
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.