Autor Tema: Problem sa 1.6 tdi  (Pročitano 1785 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GolfVar7Započeo temu

Problem sa 1.6 tdi
« poslato: 13. Maj, 2022. 21:42 »
Nov sam na forumu. Od skoro sam vlasnik vw golfa 1.6 tdi 110ks 2016. godiste. Nije skoda, ali je bratska firma, tako da su verovatno svi problemi isti :)
Auto je presao 180.000 km, proverena kilometraza.
Javljaju se neki "sitni gremlini" koji me naprosto izludjuju.
Auto prilikom kretanja u prvoj brzini izmedju 2000-2500rpm kao da posustane prilikom ubrzavanja. Ono sto je jako cudno je da se to nikad ne desava prilikom ostrog kretanja, npr kada dodam ostrije gas. To se ne desava ni prilikom sporog kretanja sa laganim gasom. Dakle to posustajanje je prisutno samo prilikom nekog "srednjeg" kretanja i to ne uvek, nego svaki 4-5 put otprilike. To oklevanje na ubrzanju nije toliko vidljivo da bi ga putnici osetili, ali vozac to definitivno primecuje. I jako nervira.
Takodje, 2-3-4-5 brzina potpuno normalno se auto ponasa, normalno vuce.
Ovaj problem se javlja i kada je vruc i kada je hladan, nezavisno od toga da li je ukljucena klima npr ili neki drugi potrosac...totalno nepredvodivo.

Drugi problem koji imam tice se povisenih obrtaja na leru. Auto se upali, radi na priblizno 750rpm, posle 1-2 km, obrtaji se penju na 1000rpm i tako stoje. Auto vozim 50-60km na autoputu, stanem, obrtaji su i dalje na 1000rpm. Ugasim auto i ponovo ga upalim, obrtaji su na 750rpm. Posle 1-2 km ponovo rastu na 1000rpm i tako u krug.
Kada ugasim auto, ne cujem ventilator ili bilo sta sto bi mi ukazalo da je zapoceta regeneracija dpf-a.
Napomenuo bih da mi sija check engine lampica. Na dijagnostici je izbacio gresku nekog senzora na izduvnim gasovima. Zamenjen je taj senzor, ali se check engine lampica ponovo upalila nakon 40-50 km.
Molim za bilo kakav savet. Isao sam kod vise majstora, ali cini mi se da oni ne shvataju ozbiljno problem dokle god auto normalno pali i ide. Hvala unapred.
  • Vozi: Vw Golf

Van mreže Galaxy

Odg: Problem sa 1.6 tdi
« Odgovor #1 poslato: 14. Maj, 2022. 10:34 »
Za prvi problem ne znam. Na pamet mi padaju dizne, ali ne.mora da znaci. Da ne lupam.


Sto se tice drugog problema, meni na pamet padaju  2 stvari.
Prvo, nesto vezano za dpf, dugo, kod mene je tako poceo kvar sa alternatorom. Dizao obrtaje u mestu, da dopunjuje akumulator, posle pocela da svetli lampica i na kraji crko.

Ono sto je bitno je da ne podrzavaju ne originalne delove!!!

Menjao sam par stvari, i ubrzo prestajale sa radom, ili ih sistem nije ni prepoznavao, sve dok nisam ubacivao originalne delove. Tako i sa alternatorom. Jbg
Tako i ti probaj da opet zamenis senzor. Cim se problem na kratko resio, velika verovatnoca je da je do njega.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw

Van mreže GolfVar7Započeo temu

Odg: Problem sa 1.6 tdi
« Odgovor #2 poslato: 14. Maj, 2022. 14:18 »
Kod prvog problema tj. kod posustajanja, najvise me buni zasto se to desava samo u prvoj brzini. Ako su dizne, logicno bi bilo da se to desava stalno. Kad mu se doda jaci gas, on vuce odlicno i nema nikakvih problema.
A sto se tice obrtaja u leru...danas sam ga vozio i sve bilo ok. Znaci..prava zona sumraka.
Videcu ponovo da promenim senzor, ali sa druge strane senzor nije bas jeftin da bih ga ponovo menjao. Proveren je dpf, kazu nije zaprljan, sve ok.
Kod jednog majstora sam bio i on mi kaze da se to kod njih cesto desava i da ne treba to da me brine. Majstor kaze da je dovoljno da u delicu sekunde prijavi neku nepravilnost i lampica se odma pali. Mozda on nakon toga radi kako treba, ali naravno lampica sija i dalje dok se ne ponisti na dijagnostici.
Ipak, ja bih hteo to da resim.
  • Vozi: Vw Golf

Van mreže Mareska

Odg: Problem sa 1.6 tdi
« Odgovor #3 poslato: 14. Maj, 2022. 17:20 »
Za prvi problem ne znam. Na pamet mi padaju dizne, ali ne.mora da znaci. Da ne lupam.


Sto se tice drugog problema, meni na pamet padaju  2 stvari.
Prvo, nesto vezano za dpf, dugo, kod mene je tako poceo kvar sa alternatorom. Dizao obrtaje u mestu, da dopunjuje akumulator, posle pocela da svetli lampica i na kraji crko.

Ono sto je bitno je da ne podrzavaju ne originalne delove!!!

Menjao sam par stvari, i ubrzo prestajale sa radom, ili ih sistem nije ni prepoznavao, sve dok nisam ubacivao originalne delove. Tako i sa alternatorom. Jbg
Tako i ti probaj da opet zamenis senzor. Cim se problem na kratko resio, velika verovatnoca je da je do njega.
Kako auto nije prepoznao  original alternator, valjda si remontovao taj originalni?
  • Vozi: Passat

Van mreže Galaxy

Odg: Problem sa 1.6 tdi
« Odgovor #4 poslato: 14. Maj, 2022. 21:56 »
Ne. U drugoj temi sam napisao da je alternator bio los i da ne postoji varijanta da se raparira. Rotor je stradao. Jedina opcija je zamenski, originalni. Odnosno prva ugradnja. Msm da je kod njih valeo. Nisam imao druge, no da kupim novi.

Obrtaji se podizu kada god ima neki "problem". Potrosaca. Sta god da vuce neki potrosac, on podigne obrtaje. Alternator ima "varijabilno" ponjenje kako sam skapirao. Ne puni stalno 14,7v. Nekad puni manje, i kad ga nesto optereti, on podigne ler i puni jace. Bar mi tako majstor obsnio.

Nije normalno da svako malo pali neku lampicu. Zato ja i pucam stalno para. Jednostavno ne zelim to. Hocu da sve bude po PS-u.

Edit:


Da... Dijagnostika ni kod mene nije prepoznala problem...
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw



Pretraga foruma [Google]