Škoda Forum
ŠKODA SUV => KAROQ 2017 => Temu započeo: Denis 07. Mar, 2019. 10:07
-
Pozdrav, da li ima neko iskustva sa Skodom Karoq 1.5 TSI ?
-
Pozdrav Denise,
Posedujem 1.5 TSI sa manuelnim menjačem. Prešao sam nešto preko 5000 km.
-
Pozdrav,
Imam i ja Karoq sa manuelnim menjačem i 1.5 TSI motorom. Prešao sam tek oko 1300 km ali pitaj slobodno ako ti mogu nekako pomoći.
Sent from my SM-G950F
-
U fazi sam cekanja, pa me zanima kakvi su utisci, potrosnja itd...
-
Nacekaces se. Ja sam porucio Karoq-a sa 1.5TSI motrom i DSG menjacom i nisam ga docekao (pre tri nedelje mi saopstili da ne mogu da mi kazu da li bi mi vozilo stiglo za 2 meseca ili za 6 meseci a vec sam cekao 3 meseca) na kraju sam kupio Kodiaq-a sa 2.0TDI 150ks motorom i DSG menjacem koji su imali na lageru.
-
Mislim da nisi ni pogresio. Kodiaq je bolji auto. Veci, prostraniji, udobniji verovatno; odrzavanje je slicno. Takodje 2.0TDI odavno nema "decijih bolesti"; koje su se vec pojavile kod 1.5TSI.
-
Moj stize u ovoj sedmici,tako mi je receno jer je bio na lageru, a receno mi je isto tako da sljedeci moze stici tek krajem septembra, al mene vise zanima kako se ponasa na cesti...
-
Nacekaces se. Ja sam porucio Karoq-a sa 1.5TSI motrom i DSG menjacom i nisam ga docekao (pre tri nedelje mi saopstili da ne mogu da mi kazu da li bi mi vozilo stiglo za 2 meseca ili za 6 meseci a vec sam cekao 3 meseca)
Ovde mislim piše da takav model, plus još sa 4x4, uskoro neće ni biti u ponudi.
https://www.autorevue.cz/nejsilnejsi-fabia-s-manualem-se-do-prodeje-nevrati-sef-skody-uvedl-duvody/
-
Auto je stiglo za manje od 7 dana, sada cemo vidjeti kakav je.
-
Uporedni test: Karoq 1.5tsi 150ks i Renault Kadjar 1.2 i Peugeot 3008 1.3
https://www.autoexpress.co.uk/renault/kadjar/106530/renault-kadjar-vs-skoda-karoq-vs-peugeot-3008 (https://www.autoexpress.co.uk/renault/kadjar/106530/renault-kadjar-vs-skoda-karoq-vs-peugeot-3008)
-
Da, pretpostavljao sam da je automatska klima sa razlogom skuplja za oko 500 eur. Primetio sam da se ljudi jako uobraze kada kupe Karoq-a. Nema ih na forumu. Neće da se druže sa boranijom. Hajde frajeri što vozite Karoq-a: klima, putnički prostor, izolacija , paljenje guma ... Idemo.
Pozdrav svima,
Evo da spasim obraz vozačima Karoq-a... ;)
Vozim Škodu Karoq 1.5 TSI Style nešto manje od godinu dana ( Garaža stiže uskoro... Nisam stigao ranije da nakucam kvalitetan tekst o autu).
Po mom ličnom iskustvu automatska klima radi dobro. Ja drzim na Auto i podesavam samo zeljenu temperaturu. Tako na pocetku bude malo bučnija nego sto bi želeo ali nakon kratkog vremena kad se vozilo ohladi/zagreje na željenu temperaturu, ventilator se smanji i posle toga klima je nečujna.
Putnicki prostor na zadnjoj klupi (ja imam varioflex sedišta) je fantastičan. Žena je sedela nazad pored bebe celim putem do grčke i nazad i izuzetno je zadovoljna. Uporedio sam mesto za noge nazad sa novim qashqai-em od drugara i znatno ima više mesta u Karoq-u (oko 5 cm) kad namestim sedište vozača u oba auta da meni odgovara. Za tri osobe nazad je peihvatjivo na kraće relacije do sat vremena. Na duži put ne bih preporučio za tri odrasle osobe zadnju klupu.
Zvučna izolacija je ok. Pri vecim brzinama na auto putu se cuje motor/vetar ali je prihvatljivo po mom mišljenju. Nije ništa lošije od Toyote Corolle (isto 2018. godište) koju ponekad vozim poslovno. Jedino se čuje neki zvuk koji me iritira pri brzinama iznad 50 km/h kad neko spusti prozor nazad. Mislim da su to vrtlozi koje stvaraju krovni nosači...
Nadam se da sam napisao sve što si hteo da saznaš. :)
Sent from my SM-G950F
-
:bravo:
Kako si zadovoljan motorom 1.5 TSI ? Kakva je potrošnja u gradu ? Koliko košta godišnja registracija i mali servis ? Još to da saznam i biću srećan.
:)
-
:bravo:
Kako si zadovoljan motorom 1.5 TSI ? Kakva je potrošnja u gradu ? Koliko košta godišnja registracija i mali servis ? Još to da saznam i biću srećan.
:)
Motor po meni je odličan. Povuče lepo kad zatreba i zajedno sa adaptivnim tempomatom je super kombinacija na autoputu. Jedino se dešava ponekad onaj kangarooing pri kretanju sa hladnim motorom što i drugi pišu na raznim forumima. Sad posle godinu dana mi se mnogo ređe dešava jer sam se navikao na auto i automatski dam malo više gasa kad znam da krećem sa hladnim motorom. Servis mi sledi za dve nedelje pa cu tražiti da mi obavezno ažuriraju softver motora. Nadam se da ce posle toga skroz da prestane sa tim.
Kombinovana potrošnja mi je oko 6l (grad, autoput i van grada) a kad samo vozim u gradu onda računar pokazuje nešto oko 8l.
Registracija mi je bila 27400 dinara s tim da nije bilo potrebno raditi tehnički. Za mali servis ću znati koliko košta kad ga obavim za dve nedelje ali koliko sam se raspitao trebalo bi da bude oko 150 EUR.
Sent from my SM-G950F
-
Čuo sam da je to poskakivanje samo softverski problem i da se rešava ažuriranjem. Neko je pisao o tome. To ćeš sigurno rešiti. Mogao si otići u ovlašćeni servis i ranije da ti to reše. Potrošnja je zaista mala. Svaka čast Švabama kako su ga napravili. Hvala na informacijama. Neka te dobro služi auto. Nov je bogu hvala. Kod mene je mrtva trka između Tucsona i Karoqa. Tako mi i treba kada sam izbirač ( .... naiđe na otirač). Ovi TSI motori su svakako moderniji od T-GDI turbo 1.6 Hyundai što sam gledao. Oni troše 10l po gradu opušteno. Jači je motor i teži auto pa je donekle razumljivo. Kod nas benzinaša stopalo na gasu je kao da stajemo na nagaznu minu. Sve nešto slabo stiskamo pedalu gasa ... dok ne popizdimo pa oflekamo dizelaše pa neka košta šta koša ... da se zna ko je stariji ...
=)) Hvala i pozdrav.
-
:bravo:
Kako si zadovoljan motorom 1.5 TSI ? Kakva je potrošnja u gradu ? Koliko košta godišnja registracija i mali servis ? Još to da saznam i biću srećan.
:)
Evo samo da javim da sam juče obavio mali servis u Intersremu. Platio sam 17700 dinara (4.9l ulja, filter ulja, filter vazduha, filter polena i ruke).
Čim je čovek uneo broj šasije u sistem iskočila mu je notifikacija da treba da odrade update softvera zbog tog poskakivanja pri kretanju tako da je i to sad rešeno. Po meni je auto sad mnogo bolje podešen što se mapiranje motora tiče u prvoj i drugoj brzini. Nema više kangarooing-a kod kretanja i osetno je bolje ponašanje kod promena u ostale brzine.
Sent from my SM-G950F
-
:bravo:
-
Planiram da kupim Karoq 1.5 dsg, pa sam sad tek naišao na ove vesti i diskusije oko problema sa ovim motorom. Nadam se da je to rešeno i da neće biti problema naknadnih, inače mi dodje da odustanem... Inače, planiram Ambition Plus koji je 21.000e u trenutnoj ponudi.
Ne bih davao više para, a i mislim da je solidna ponuda opreme koju su dodali na osnovni Ambition paket.
Šta mislite? Da li je preporuka ovaj motor, drugar ima čak i 1.0 tsi manuelni i prezadovoljan je a i meni se dopao kako ide...
-
Taj problem je rešen na novim najpre, a kasnije update-om i na postojećim.
-
Baš kao što kaže član fobia24.
Problem na novim je sigurno rešen, a evo ja sam rešio na mom Karoqu updateom naknadnim.
Inače ja imam Karoqa 1,5 TSI sa DSG-om i za sad sam prezadovoljan sa njim.
-
Hvala na odgovorima. Mislim da necu pogresiti (a i zeni se svidja!).
Inace jos uvek vozim svoju Oktaviju A5 1.4 plus TNG, koju necu prodavati jer bi bilo steta, mnogo joj je veca upotrebna nego trzisna vrednost. A auto je garaziran i sluzi odlicno sve ove godine.
Kakvi su vam rezultati potrosnje? Kapiram da u gradu (gde se provodi realno 80% voznje) ne trosi ispod 10l...
-
Hvala na odgovorima. Mislim da necu pogresiti (a i zeni se svidja!).
Inace jos uvek vozim svoju Oktaviju A5 1.4 plus TNG, koju necu prodavati jer bi bilo steta, mnogo joj je veca upotrebna nego trzisna vrednost. A auto je garaziran i sluzi odlicno sve ove godine.
Kakvi su vam rezultati potrosnje? Kapiram da u gradu (gde se provodi realno 80% voznje) ne trosi ispod 10l...
Moj Karoq je 2/3 na otvorenom i ukupna prosečna potrošnja od dana kupovine do sada je 7,2 lit/100 km.
Auto put sa vožnjom po ograničenju i malim izletima do 150 kmh je uvek oko 7 lit/100 km.
Gradske vožnje ima baš malo i nisam nešto obraćao pažnju.
-
Pozdrav društvo,
Da ne otvaram novu temu, prošlo je dosta vremena od poslednjeg posta, a i sigurno je dosta vas prešlo i dosta kilometara svojim Karoq-cima. Kakvi su utisci sa 1.5 tsi motorom u kombinaciji sa DSG motorom posle pređenih 50 i više hiljada kilometara? Prvenstvo me zanima kako se taj motor ponaša u pretežno gradskoj vožnji, da li ima problema sa GPF-om, EGR-om ili nečim trećim na ovom motoru i kolika je realna potrošnja u isključivo gradskoj vožnji?
-
Po meni odlican motor, meni je potrosnja malo veca zbog gradskih guzvi ali od 7 do 10 litara ide.
Sto se tice motora perfektan, lepo vuce pogotovo u gradu, mnogo tisi i mirniji nego bilo koji dizel.
Jedina mana po meni je menjac dq200 sa suvim kvacilom. Leti kad vozim malim brzinama sa otvorenim prozorima, tacno se cuje zvuk kako on salta brzine, sto mi je malo suludo ali dobro takav je menjac.
Ja sam za sada prezadovoljan i udobnoscu i snagom ovog auta. :)
-
Ne verujem da sa tom težinom auta i u dizel varijanti u gradskoj gužvi može da spusti ispod 8-9 litara. Tako da kapiram da TSI ne bi trebalo da troši više od 1-2 litara goriva u istim uslovima gradske vožnje, a otvoren put verovatno približna potrošnja. Što se tiče GPF-a, verovatno nisi mi primetio da ga imaš ako nisi napravio baš neku veliku kilometražu do sada? Takođe čitao sam da su ljudi koji mahom voze samo po gradu imaju problem sa izduvnom granom i EGR-om, kao i na dizelu hoće da se začepi. A DQ200 je izgleda tek posebna priča, šteta što su njega stavili u motor sa 150ks. Iako ima gornju granicu od 250Nm mogli su da stave nešto bolje bar DQ500 ili DQ380. Jesi radio nešto na DQ200, tipa zamena ulja, filtera ili slično?
-
Zašto bi stavili DQ500 koji je predviđen za 600nm u auto koji proizvodi 250nm? DQ380 se koristi isključivo za kinesko tržište. Ja nemam nikakvih zvukova prilikom promene brzine koje pominje @Koja2422 wac1
Verovatno je potrebno da uradi update software-a i dijagnostiku.
Zamena filtera, kao i zamena ulja u mehatroniku se ne radi sve dok nešto ne crkne, jer ne isplati se otvarati čitav menjač zbog toga. Menja se ulje u mehaničkom delu, kao kod manuelca.
-
Sto se tice motora perfektan, lepo vuce pogotovo u gradu, mnogo tisi i mirniji nego bilo koji dizel.
Jedina mana po meni je menjac dq200 sa suvim kvacilom.
Jesi li ga poredio sa nekim dizelom 1 na 1, ili to paušalno kažeš?
Što se tiče menjača, ti najnoviji sa suvim kvačilom bi trebali biti pouzdaniji.
-
Ne verujem da sa tom težinom auta i u dizel varijanti u gradskoj gužvi može da spusti ispod 8-9 litara. Tako da kapiram da TSI ne bi trebalo da troši više od 1-2 litara goriva u istim uslovima gradske vožnje, a otvoren put verovatno približna potrošnja. Što se tiče GPF-a, verovatno nisi mi primetio da ga imaš ako nisi napravio baš neku veliku kilometražu do sada? Takođe čitao sam da su ljudi koji mahom voze samo po gradu imaju problem sa izduvnom granom i EGR-om, kao i na dizelu hoće da se začepi. A DQ200 je izgleda tek posebna priča, šteta što su njega stavili u motor sa 150ks. Iako ima gornju granicu od 250Nm mogli su da stave nešto bolje bar DQ500 ili DQ380. Jesi radio nešto na DQ200, tipa zamena ulja, filtera ili slično?
Za sada nisam nista, tek sam presao 30 000 kilometara. Taj zvuk mi je bio cudan ali sam isao u ovlsaceni i rekli su mi da je to skroz sve normlano da menjac perfektno radi.
Jesi li ga poredio sa neki dizelom 1-1, ili to paušalno kažeš?
Što se tiče menjača, ti najnoviji sa suvim kvačilom bi trebali biti pouzdaniji.
Imam i 2 dizela u vlasnistvu koja vozim svakodnevno malo su jace masine od 1.5 ali su zato dosta bucniji u radu.