Autor Tema: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije  (Pročitano 42888 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Karlheinz

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #240 poslato: 22. Okt, 2018. 10:53 »
https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-derivaty-sportline-a-scout-cena-zdrazeni

2.0tdi ponovo u ponudi.
Cene za sportline i scout u CZ
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #241 poslato: 22. Sep, 2019. 10:06 »
Proizveden 250.000-ti KAROQ za prve dve godine njegovog života. :-)
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-auto-produces-250000th-karoq-compact-suv/
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže sale.kriminale

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #242 poslato: 10. Okt, 2019. 21:52 »
Da li neko može da pruži malo više informacija o putničkom prostoru za Karoq-a a posebno na zadnjoj klupi ? Može to da se vidi u auto-salonu ali me interesuju utisci tokom realne upotrebe vozila. Da li i kako zadnja klupa prima tri odrasle osobe ili dece ? Kako se pokazao ručni klima uređaj ? Da li dobro ohladi vozilo ? Tapacirung i izolacija ? Unapred hvala.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže fobia24

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #243 poslato: 11. Okt, 2019. 13:22 »
Što se tiče jačine hlađenja kabine kod manuelne klime, nema razlike u tome sa automatskom. Kod automatske se samo podešava željenja temperatura, pa on sam gasi klimu kada dostigne istu.

Van mreže djordje48

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #244 poslato: 11. Okt, 2019. 13:30 »
sa fabijom sam imao velikih problema sa klimatikom, uvek su maglili prozori, kad pustim grejanje na max nece da greje bez ventilatora, uvek sam imao problema da podesi temp. Slicno je i na rapidu sluzbenom, jednostavno klimatronik je mnogo bolja stvar. Ko ima mogucnost da vozi auto sa klimatronikom, neka ne razmislja. Takodje, barem na superbu je tako, klimatronik ima automatsku funkciju zatvaranja uvlacenja vazduha cim oseti povecanu koncentraciju stetnih cestitica i ako krene da uvlaci gasove spolja...

Van mreže sale.kriminale

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #245 poslato: 11. Okt, 2019. 19:13 »
Da, pretpostavljao sam da je automatska klima sa razlogom skuplja za oko 500 eur. Primetio sam da se ljudi jako uobraze kada kupe Karoq-a. Nema ih na forumu. Neće da se druže sa boranijom. Hajde frajeri što vozite Karoq-a: klima, putnički prostor, izolacija , paljenje guma ... Idemo.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže fobia24

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #246 poslato: 12. Okt, 2019. 17:48 »
Ako osećaš auto, obraćaš pažnju na finese u vožnji, transmisiju, onda su razlozi uvek na strani škode. Hundai je jedva podigao za nijansu kvalitet enterijera u tucsonu sa ovim modelom, prethodni model je imao enterijer kao fabija.

Van mreže djordje48

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #247 poslato: 12. Okt, 2019. 18:03 »
Ma kakvi, I 30 je na 200 000 totalni raspad u svakoj generaiciji kao i Tupson ali motori im jesu dobri. Ja sam terao grede cement i pesak u fabiji pa nigde ogrebotine na 200 000. Kolega Sale Kriminale da pokusamo da te odvratimo od Tupsona :(  nemoj ti kupovati. Ruzan je kao svi korejanci i japanci. Nemoj voziti nista ispod skode a skoda je donja granica za nemacka vozila. :bravo:  nije tako rubustan i nema ni izbliza toliko prostora kao karoq. Zamisli da gledas onaj H znak na volanu svaki dan imesto strele...jbg. takodje kao polovan neve imati ni deo cene kao karoq :(

Van mreže NNorbi90

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #248 poslato: 12. Okt, 2019. 21:04 »
Mene je oteralo od hyundai tucson i kia sportage činjenica da su oba auta bila izuzetno nepregledna kad sam ih probao. To je moje subjektivno mišljenje, svako mora da sedne i da vidi šta mu odgovara. Kod Karoq-a sam odmah na početku probne vožnje primetio da je cista suprotnost od ostalih SUV-a koje sam prethodno probao (a probao sam ih dosta). Spolja je manji a iznutra je pregledniji i prostraniji od ostalih vozila u tom segmentu.

Sent from my SM-G950F  

  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI Style MY2019

Van mreže sale.kriminale

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #249 poslato: 12. Okt, 2019. 22:44 »
Prema fabričkim podacima Tucson je za 5 cm višlji i otprilike toliko duži od Karoq-a i nešto širi po spoljnim dimenzijama. Mislim da je malo komotniji na zadnjoj klupi i da prima tri odrasle osobe (nisam još sve proverio). Teži je za oko 200 kg. Povoljniji je sa cenom. To je ona all inclusive filozofija. U osnovnom paketu je skoro sve od opreme, a razlike u paketima su male (oko 1000 eur). Karoq je zapravo skuplji automobil ako uzmeš istu opremu koju bi dobio sa Tucsonom. Tu leži zec. Imam malo veću porodicu pa mi znači svaki cm na zadnjoj klupi. Eh ... a Opel Zafira počinje od 25 k eura dok neki izbor MPV-ija u Srbiji baš i nema a malo su i skuplji i tako malo po malo .... avion bi mogao kupiti. Karoq je moderniji i ekonomičniji. Niža potrošnja, niži troškovi registracije i održavanja, a precizniji je na volanu i bolji za vožnju. Više volim Škodu ali ....  Mislim da će vreme dati odgovore. Tako mi se javlja drugari.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže fobia24

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #250 poslato: 13. Okt, 2019. 10:04 »
Koliko se tebi žuri uopšte? Baš me zanima kada će moji dočekati kodi 1.5 tsi koji je poručen u sredu a još nema potvrde rezervacije od strane fabrike. Ako već sporo odlučuješ, trebao si naručiti karoq i vodiš diskusiju par meseci na forumu, čisto da zaauzmeš red, a priliku za odustanak ćeš svakako imati, prvu pred Novu godinu kada se usklađuju cene, tj poskupljuju pa je na kupcu da se izjasni jel prihvata ili odustaje. A i kasnije kada propbijaju rokove. ;)

Van mreže fobia24

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #251 poslato: 13. Okt, 2019. 15:04 »
Stvar je ukusa, ali mazde su daleko lepse od skoda. Najlepse od svih pobrojanih. Ja poznajem mazdu u dusu, vozio sam ih i pratio, aktivan na forumu. Ta slavna vremena kada je mazda vazila za pouzdane automobile su nazalost prosla, uverio sam se da na mazdi pre otkazu dpf, dizne, egr i drugi ventili nego na skodi. A limarija je sramota, da problem sa truljenjem ne resavaju japanci generalno. Korejanci posle japanaca imaju slab lim. Na placu novih automobila u Kopru su nastradali najvise hundai, kie, tojote, reno, dacije i fordovi. Nemacki automobili 1 na 20 ovih. Skoro nista. I ljudi koji saniraju vakuumom u Luci ostecenja od grada su to potvrdili, tanak lim uzasno.

Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk


Van mreže sale.kriminale

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #252 poslato: 14. Okt, 2019. 00:38 »
Danas (juče) sam bio na Paliću sa porodicom full natovaren sa putnicima i nešto malo prtljaga. Ovo naglašavam zbog putničkog prostora. Svoj Logan ph1 sam platio 7400 eur osnovni model (go ko pištolj). Samo motor, lim i točkovi. Eto paradoksa. Koliko putnika prima stari Logan, a koliko nova i tri puta skuplja vozila. Nove Dačije ph2 su nešto lošiji kvalitet (štedeli su da zarade). Moj Logan je težak skoro 1t , a Tuscon preko 1,4t. Logan prima više putnika i prtljaga a sedi se prilično uspravno i udobno. Prostor za glavu odličan. E tako sam se našao u čudu po pitanju putničkog prostora jer dugo nisam menjao auto a u međuvremenu nastupio downsizing. Skuplje ne znači više prostora.

Mislim da je Tucson lošiji od Karoqa u visini do plafona a malo je širi u zadnjoj klupi (oko 1cm) a to opet nije mnogo. Tucson ima niži klirens za 13mmm. Za sada naginjem ka Karoq-u. Ne žurim sa kupovinom jer imam automobil od čije prodaje mi ne zavisi kupovina novog. Možda ga neću ni prodavati (ubiće me žena). Još neko vreme mi treba da rešim neke stvari a vreme provedeno sa ispravnim Loganom je ipak neka ušteda. Logana sam kupio tako što sam kaparisao na sajmu bez da sam prethodno ulazio u njega. Prvi put sam ušao u vozilo kada sam ga preuzeo. Sada gledam auto kao da kupujem stan od nekog sumnjivog tipa. Ništa u auto industriji nije više kao što izgleda.

Filozofija kupovine polovnjaka je predmet posebnog proučavanja. Ne bih da gnavim a već smo dobrano u OFF-u. Jednom sam imao polovnog Fiću, a drugi put sam odbio poklon polovnog Juga. Znam ljude koji kupuju isključivo polovnjake i u kojim varijantama se isplati ali nisam u tom fazonu. Vozim novo dok mogu a za koju godinu i nov će postati polovan pa je to kao da sam kupio polovan.  ;)

Mnogo sam saznao i mnogo puta promenio pogled na svet automobila dok sam istraživao radi kupovine. Znam da će za neko vreme odgovori doći sami od sebe. Drago mi je da imam drugare na forumu. Puno vas voli vaš Sale.
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži observer

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #253 poslato: 14. Okt, 2019. 10:23 »
Vozim novo dok mogu a za koju godinu i nov će postati polovan pa je to kao da sam kupio polovan.  ;)

Hehehe, bravo, i ja kazem to isto :)
A bar znam sta sam uzeo i od koga ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže sale.kriminale

Odg: Škoda KAROQ utisci, komentari, informacije
« Odgovor #254 poslato: 14. Okt, 2019. 17:58 »
Dimenzije su veoma varljiva stvar. Veće spoljne dimenzije ne znače i veće unutrašnje dimenzije a nije ni svejedno koje se dimenzije povećavaju (dužina , širina ili visina). Malo širi točkovi i poklopci te malo deblji plastični branici i eto većih dimenzija spolja. Čak ne verujem ni unutrašnjim dimenzijama kako se prikazuju u brošurama. Gledam unutrašnje dimenzije za razne Škode i svaka je na papiru šira od Logana iako mi se činilo da to nešto nije u redu. Uzmem metar te izmerim širinu zadnje klupe (od vrata do vrata) i dobijem da je Logan efektivno širi od Octavie za sigurnih 8 cm. (ako se meri u visina lakata, razlika je još veća). Ne bi me čudilo da je taj najnoviji Golf sa linka skučeniji unutra od onog Golfa 1 koji je najmanji.

Ako jedan model raste iz generacije u generaciju, onda mu raste i cena. To nije rast za iste pare pa tu novinari malo pristrasno izveštavaju kao da dobijaš više ili šta već. Automobili se zapravo smanjuju odn. olakšavaju u težini. Da li primećujete manje staklene površine kod novijih vozila. Staklo je teško. Ranije su proizvođači primoravani da prave pregledna vozila sa velikim staklenim površinama zbog bezbednosti a sada ih teraju da olakšaju karoserije. Nisam siguran da, osim zadovoljenja propisa EU, zaista imamo manje zagađenje zbog toga ali to je za sada tako. Bar ja tako mislim bez namere da naturam svoje mišljenje.
  • Vozi: Dacia Logan