Anketa

Glasaj i/ili prokomentariši koji motor u O3 bi bio optimalan za tvoje potrebe?

TSI 1.2
TSI 1.4
TSI 1.8 ili RS TSI
TDI 1.6
TDI 2.0 ili RS TDI
1.2 TSI ili 1.6 TDI
1.4 TSI ili 2.0 TDI

Autor Tema: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI  (Pročitano 16557 puta)

0 članova i 47 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže batke

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #105 poslato: 20. Dec, 2015. 18:42 »
Da se umeša i stariji kolega. Moja je sreća što sam poslednjih godina mogao često da menjam automobile, kako koji je zadovoljavao potrebe tako se i zadržavao. O3 će se verovatno zadržati celih 5 ako ne i više godina, s obzirom na to da je napravljen baš kako odgovara potrebama moje porodice, da je nov, da ima sve što mi je potrebno i koja sitnica više, da je pouzdan, da nije skup za održavanje, da drži cenu i da je interesantan velikom broju ljudi pri prodaji. Pri izboru ovog automobila za taj novac mogao sam da kupim i VRS 2.0tsi. Tu dolazimo do onoga što nas sve razlikuje. Po stilu vožnje i onome što bih najviše voleo da vozim, za novac koji je bio planiran za auto, najviše bih voleo da vozim baš taj VRS 2.0tsi, ali (uvek to ali) pitanje je šta sa njim posle 5,6 ili ma koliko godina eksploatacije. Taj auto se prodaje samo ljubiteljima, takvih u Srbiji sa novcem nema baš mnogo...
Poenta je da smatram da je sasvim normalno pri kupovini razmišljati o tome koliko će vozilo pri prodaji vredeti i koliko će biti teško ili lako prodati ga. Tržište u Srbiji je veoma komplikovano, a mi nismo toliko bogati (bar ne većina stanovništva) da bismo razmišljali samo o tome kako ćemo nešto koristiti, jer to može da se svede i na to da nakon perioda eksploatacije taj auto ili stvar ne može da se proda jer nije interesantan. Moje skromno mišljenje je takvo, bez namere da bilo koga uvredim (VRS 2.0tsi je samo dat kao primer iz iskustva, bez diskusije da li je auto dobar ili ne...).
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži AcoSk

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #106 poslato: 20. Dec, 2015. 22:18 »
Dizel je u startu skuplji koliko ce sutra vise vredeti.. I to pitanje da li ce, jer se benzinci prodaju mozda i vise od dizela u danasnje vreme, sto iz ekonomskih razloga, sto zbog istih ili boljih performansi uz skoro pa istu potrosnju (pricamo o TSI motorima). Na kraju i zbog jeftinijeg odrzavanja, odsustva dpf-a itd. . .
Tako da ne vidim tu neku preveliku nauku

Van mreže mikip

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #107 poslato: 20. Dec, 2015. 22:49 »
Slazem se. Ako je cena O3 benzinca 13.000€ a dizela 15.500€, logicno je da za pet godina ne mogu biti prodati po istoj ceni makar bili u istom stanju. Mada verujem da ni razlika nece biti prevelika jer ce benzinac za to vreme preci 50.000-60.000km a dizel 100.000-150.000km, pa ko voli nek izvoli.

Na mreži hakkler

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #108 poslato: 21. Dec, 2015. 01:29 »
sačekajte malo da 1.6ice poizlaze iz garancije pa da krene igranka i za*ebancija sa dpf-om, tražiće se ovaj 1.2  :P

Sve više se može pročitati o problemima sa vodenom pumpom kod 1.6tdi 105ks

Van mreže Peja

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #109 poslato: 21. Dec, 2015. 09:27 »
Sve je stvar afiniteta, podneblja, ekonomskih prilika, cena goriva...

Svako se nadje u necemu, svakom je nesto drugo bitnije. Evo, mog primera. Meni je sve jedno kolika je zapremina motora, jer registraciju i osiguranje placam po kW. Dakle, 1.2 tsi tu nema sta da trazi u odnosu na 1.6 tdi zbog obrtnog momenta. Sledeci ekonomski faktor je cena/potrosnja goriva, tu je objasnjenje suvisno. Ekonomski faktor u vezi DPF, turbine (koju ima i  tsi), EGR ne razmatram jer auta planiram da se resim cim navrsi 100kkm.

Znaci za 3g cu razmisljati sta i kako mi se najvise isplati za naredni auto. dal ce VAG ili nesto trece ili biciklo...
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


O3 1.4 tsi
« Odgovor #110 poslato: 13. Mar, 2016. 22:22 »
Imao sam benzinca i kupljen je nov ; Mitsubishi lancer 1.8 motor 140 KS i stalno je trosio 9-10 l u prosjeku i kad je nov bio i nakon 8.000 km se potrosnja nije smanjivala; a ako ga pritisnes malo vise i u gradu i do 12 l ; a najmanje sam vozio u gradu . I ne bih vise uzeo benzinca. To koliko trosi koji auto vidim da su najvise optereceni vlasnici benzinaca; ja to i ne gledam niti racunam ; presao sam toliko i toliko. Trosi i moja Octavia 2.0 D / 4 L a mislim da je pokazivala neki put i manje 3,8 ili 3,9 na putu sa blazim nagibom ne na nizbrdici bukvalno; sve ja to mogu snimiti i staviti ovdje ali to je irelevantno i nema veze sa zdravom pamecu; budimo realni i nemojte vise da pricate bajke . Jedan moj prijatelj ima obicaj da kaze kad ga neko pita za potrosnju na njegovom autu; "Ma4-5 litara nista vise " ali se onda poslije nadoveze "ne goriva nego tecnosti za stakla" . To je moj odgovor za potrosnju. Najbolja potrosnja mi je kad je parkiran u garazi. Hahaaaa


Skickat från min iPhone med Tapatalk
« Poslednja izmena: 13. Mar, 2016. 22:24 slavisa »

Van mreže nebojsar

Odg: O3 1.4 tsi
« Odgovor #111 poslato: 14. Mar, 2016. 00:26 »
Mislim da nisi u pravu, moderni turbo benzinci su totalno druga stvar od atmosferskih o kojima ti pricas. Ja ti potpisujem da je Superb 2.0 TSI, automatik koji sam ja vozio trosio max 11 u gradu, na otvorenom ispod 8. Pricamo o autu znacajne tezine i 200ks I uz to bez start stop sistema (za koji verujem da bi potrosnju spustio jos za pola litra nize) To ti pricam ne na osnovu board computera nego na osnovu racuna koje sam placao za gorivo jer se auto vodio na firmu i mogao sam mesecno da sravnim kilometrazu i potrosnju. Stoga zaista verujem da 1.4 benzin moze da bude korektan potrosac. Sve ima svoje, ali za kupce koji prelaze do 12k km godisnje benzinci su najbolji izbor.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Odg: O3 1.4 tsi
« Odgovor #112 poslato: 14. Mar, 2016. 19:19 »
Sad ga i ti pretjera Mitsubishi je bio 2010. Godiste i kupljen je nov; nije tsi motor ok ali ne mozes ga porediti sa nekim starim Fordom ; sigurno je u ravni sa MPI motorima  na Octaviji 2 ;


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Van mreže adamGT

Odg: O3 1.4 tsi
« Odgovor #113 poslato: 14. Mar, 2016. 20:17 »
Ali ni ti ga ne mozes porediti sa tsi u O3, Koliko ja znam Lancer je visokoturazna, sportski orijentisana masina i logicno je da nije neki ekonomican auto,to je trebalo da znas pre kupovine

Ja lično


Odg: O3 1.4 tsi
« Odgovor #114 poslato: 14. Mar, 2016. 22:13 »
Sportski Hahaaa ; slabo ti to nesto znas ili nisi dobro citao; rekao sam 140 KS ; ne 240 ili 265 KS taj drugi se zove lancer evolution i to jeste sportski auto; razlika je vise nego ocigledna ili da kazemo RS je isti kao Octavia 1.2 ; poredjenje je smijesno


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Na mreži AcoSk

Odg: O3 1.4 tsi
« Odgovor #115 poslato: 14. Mar, 2016. 22:20 »
E Slavisa ajde ne lupaj vise po ovoj temi molim te.. Ne moze da se poredi 1.8 atmo micubisijev i novi tsi motor i kraj.
Nemoj vise da offujes temu coveku

Nisam mogao vise da se suzdrzim

Sent from my LG-E975  


Van mreže adamGT

Odg: O3 1.4 tsi
« Odgovor #116 poslato: 15. Mar, 2016. 08:23 »
Sportski Hahaaa ; slabo ti to nesto znas ili nisi dobro citao; rekao sam 140 KS ; ne 240 ili 265 KS taj drugi se zove lancer evolution i to jeste sportski auto; razlika je vise nego ocigledna ili da kazemo RS je isti kao Octavia 1.2 ; poredjenje je smijesno


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Rekao sam sportski orijentisan,a ne auto za trke,kao sto bih recimo rekao za subaru imprezu,a ne wrx sti. Ako ne znas sta znaci visokoturazni auto pogledaj specifikacije tog lancera,max obrtni moment tek preko 4200 rpm,a na tsi je na 1500 i zapitaj se zasto su i japanci poceli polako da ubacuju manje turbo motore

Ja lično
« Poslednja izmena: 15. Mar, 2016. 08:33 adamGT »

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #117 poslato: 15. Mar, 2016. 20:49 »

E Slavisa ajde ne lupaj vise po ovoj temi molim te.. Ne moze da se poredi 1.8 atmo micubisijev i novi tsi motor i kraj.
Nemoj vise da offujes temu coveku

Nisam mogao vise da se suzdrzim

Sent from my LG-E975  
Idi vozi svoj MPI ; kad budes imao Tsi javi se onda za diskusiju;


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Van mreže GhOsT

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #118 poslato: 15. Mar, 2016. 21:55 »
TSI!

Sent from my MX5  


Van mreže nkteam

Odg: Anketa: O3 benzin ili O3 dizel - TSI ili TDI
« Odgovor #119 poslato: 15. Mar, 2016. 21:57 »
E Slavisa ajde ne lupaj vise po ovoj temi molim te
Idi vozi svoj MPI ; kad budes imao Tsi javi se onda za diskusiju;

Nema potrebe za ovakvim tonom...

Naravno da je taj Lancer u klasi MPI, ako ni po cemu drugom oba su atmosferca.
Sa druge strane, nema ni smisla generalizovati osobine svih benzinaca na osnovu iskustva sa atmosferskim motorom.
Pretpostavljam da je analogija "generalizovati dizelase na osnovu nekog matorog SDI motora", a to podjednako nije pametno :)
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016