Autor Tema: Karoq 1.5 TSI  (Pročitano 13862 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže sale.kriminale

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #15 poslato: 30. Okt, 2019. 22:51 »
 :bravo:
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže jaygee

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #16 poslato: 11. Dec, 2019. 21:12 »
Planiram da kupim Karoq 1.5 dsg, pa sam sad tek naišao na ove vesti i diskusije oko problema sa ovim motorom. Nadam se da je to rešeno i da neće biti problema naknadnih, inače mi dodje da odustanem... Inače, planiram Ambition Plus koji je 21.000e u trenutnoj ponudi.

Ne bih davao više para, a i mislim da je solidna ponuda opreme koju su dodali na osnovni Ambition paket.

Šta mislite? Da li je preporuka ovaj motor, drugar ima čak i 1.0 tsi manuelni i prezadovoljan je a i meni se dopao kako ide...
  • Vozi: Škoda Kamiq 1.0 DSG Style

Van mreže fobia24

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #17 poslato: 12. Dec, 2019. 11:52 »
Taj problem je rešen na novim najpre, a kasnije update-om i na postojećim.

Van mreže ljusasd

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #18 poslato: 12. Dec, 2019. 23:58 »
Baš kao što kaže član fobia24.

Problem na novim je sigurno rešen, a evo ja sam rešio na mom Karoqu updateom naknadnim.

Inače ja imam Karoqa 1,5 TSI sa DSG-om i za sad sam prezadovoljan sa njim.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže jaygee

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #19 poslato: 15. Dec, 2019. 21:09 »
Hvala na odgovorima. Mislim da necu pogresiti (a i zeni se svidja!).
Inace jos uvek vozim svoju Oktaviju A5 1.4 plus TNG, koju necu prodavati jer bi bilo steta, mnogo joj je veca upotrebna nego trzisna vrednost. A auto je garaziran i sluzi odlicno sve ove godine.

Kakvi su vam rezultati potrosnje? Kapiram da u gradu (gde se provodi realno 80% voznje) ne trosi ispod 10l...
  • Vozi: Škoda Kamiq 1.0 DSG Style

Van mreže ljusasd

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #20 poslato: 16. Dec, 2019. 13:31 »
Hvala na odgovorima. Mislim da necu pogresiti (a i zeni se svidja!).
Inace jos uvek vozim svoju Oktaviju A5 1.4 plus TNG, koju necu prodavati jer bi bilo steta, mnogo joj je veca upotrebna nego trzisna vrednost. A auto je garaziran i sluzi odlicno sve ove godine.

Kakvi su vam rezultati potrosnje? Kapiram da u gradu (gde se provodi realno 80% voznje) ne trosi ispod 10l...

Moj Karoq je 2/3 na otvorenom i ukupna prosečna potrošnja od dana kupovine do sada je 7,2 lit/100 km.

Auto put sa vožnjom po ograničenju i malim izletima do 150 kmh je uvek oko 7 lit/100 km.

Gradske vožnje  ima baš malo i nisam nešto obraćao pažnju. 
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže Br@n@

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #21 poslato: 11. Okt, 2024. 21:30 »
Pozdrav društvo,

Da ne otvaram novu temu, prošlo je dosta vremena od poslednjeg posta, a i sigurno je dosta vas prešlo i dosta kilometara svojim Karoq-cima. Kakvi su utisci sa 1.5 tsi motorom u kombinaciji sa DSG motorom posle pređenih 50 i više hiljada kilometara? Prvenstvo me zanima kako se taj motor ponaša u pretežno gradskoj vožnji, da li ima problema sa GPF-om, EGR-om ili nečim trećim na ovom motoru i kolika je realna potrošnja u isključivo gradskoj vožnji?

Van mreže Koja2422

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #22 poslato: 16. Okt, 2024. 07:44 »
Po meni odlican motor, meni je potrosnja malo veca zbog gradskih guzvi ali od 7 do 10 litara ide.

Sto se tice motora perfektan, lepo vuce pogotovo u gradu, mnogo tisi i mirniji nego bilo koji dizel.

Jedina mana po meni je menjac dq200 sa suvim kvacilom. Leti kad vozim malim brzinama sa otvorenim prozorima, tacno se cuje zvuk kako on salta brzine, sto mi je malo suludo ali dobro takav je menjac.

Ja sam za sada prezadovoljan i udobnoscu i snagom ovog auta. :)

Van mreže Br@n@

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #23 poslato: 16. Okt, 2024. 11:12 »
Ne verujem da sa tom težinom auta i u dizel varijanti u gradskoj gužvi može da spusti ispod 8-9 litara. Tako da kapiram da TSI ne bi trebalo da troši više od 1-2 litara goriva u istim uslovima gradske vožnje, a otvoren put verovatno približna potrošnja. Što se tiče GPF-a, verovatno nisi mi primetio da ga imaš ako nisi napravio baš neku veliku kilometražu do sada? Takođe čitao sam da su ljudi koji mahom voze samo po gradu imaju problem sa izduvnom granom i EGR-om, kao i na dizelu hoće da se začepi. A DQ200 je izgleda tek posebna priča, šteta što su njega stavili u motor sa 150ks. Iako ima gornju granicu od 250Nm mogli su da stave nešto bolje bar DQ500 ili DQ380. Jesi radio nešto na DQ200, tipa zamena ulja, filtera ili slično?

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #24 poslato: 16. Okt, 2024. 12:32 »
Zašto bi stavili DQ500 koji je predviđen za 600nm u auto koji proizvodi 250nm? DQ380 se koristi isključivo za kinesko tržište. Ja nemam nikakvih zvukova prilikom promene brzine koje pominje @Koja2422  wac1
Verovatno je potrebno da uradi update software-a i dijagnostiku.
Zamena filtera, kao i zamena ulja u mehatroniku se ne radi sve dok nešto ne crkne, jer ne isplati se otvarati čitav menjač zbog toga. Menja se ulje u mehaničkom delu, kao kod manuelca.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #25 poslato: 16. Okt, 2024. 12:53 »
Sto se tice motora perfektan, lepo vuce pogotovo u gradu, mnogo tisi i mirniji nego bilo koji dizel.

Jedina mana po meni je menjac dq200 sa suvim kvacilom.
Jesi li ga poredio sa nekim dizelom 1 na 1, ili to paušalno kažeš?

Što se tiče menjača, ti najnoviji sa suvim kvačilom bi trebali biti pouzdaniji.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus DSG7 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Van mreže Koja2422

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #26 poslato: 16. Okt, 2024. 12:55 »
Ne verujem da sa tom težinom auta i u dizel varijanti u gradskoj gužvi može da spusti ispod 8-9 litara. Tako da kapiram da TSI ne bi trebalo da troši više od 1-2 litara goriva u istim uslovima gradske vožnje, a otvoren put verovatno približna potrošnja. Što se tiče GPF-a, verovatno nisi mi primetio da ga imaš ako nisi napravio baš neku veliku kilometražu do sada? Takođe čitao sam da su ljudi koji mahom voze samo po gradu imaju problem sa izduvnom granom i EGR-om, kao i na dizelu hoće da se začepi. A DQ200 je izgleda tek posebna priča, šteta što su njega stavili u motor sa 150ks. Iako ima gornju granicu od 250Nm mogli su da stave nešto bolje bar DQ500 ili DQ380. Jesi radio nešto na DQ200, tipa zamena ulja, filtera ili slično?

Za sada nisam nista, tek sam presao 30 000 kilometara. Taj zvuk mi je bio cudan ali sam isao u ovlsaceni i rekli su mi da je to skroz sve normlano da menjac perfektno radi.


Jesi li ga poredio sa neki dizelom 1-1, ili to paušalno kažeš?

Što se tiče menjača, ti najnoviji sa suvim kvačilom bi trebali biti pouzdaniji.

Imam i 2 dizela u vlasnistvu koja vozim svakodnevno malo su jace masine od 1.5 ali su zato dosta bucniji u radu.