Autor Tema: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem  (Pročitano 4696 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže petarp031

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #15 poslato: 26. Maj, 2019. 15:12 »
Za par dana ce biti po starom ako ne prestelujes plin, imaces ponovo isti problem. Pokusaj pa javi

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #16 poslato: 28. Maj, 2019. 09:23 »
Problem sa trzanjem na malim obrtajima je sve izrazeniji. Na plinu se bas oseti, na benzinu mnogo manje ali i dalje prisutno. Potrosnja ok. Sumnjam na bobinu. Ne znam da li bi negde u nekoj prodavnici dali bobinu na probu, mada sumnjam... Ne znam kako bih mogao da je proverim sem da je promenim.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance

Na mreži bigor

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #17 poslato: 28. Maj, 2019. 09:47 »
Tesko da ce ti dati, da si blize skinuo bih ja svoju da probas.
Meni kada je crkla bobina bas se osjetilo da jedan cilindar ne radi nikako, a prije toga radio ekstra bez trzanja i cimanja.

Послато са Redmi 4X  

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #18 poslato: 30. Maj, 2019. 10:18 »
Bio sam kod majstora, sve je u redu sa gasom, imam povecanu potrosnju u leru na oba goriva. U garazi bas stipaju oci izduvni gasovi, a na leru je potrosnja nekad i do 3l. Savetovao mi je da proverim sistem ubrizgavanja benzina, posto imam bogatu smesu. Ono sto sam jutros probao pre odlaska na posao je da otkacim protokomer u toku rada motora, i osim sto malo padnu obrtaji, imam potrosnju od 1l u leru. Cim ga ukljucim, skoce malo obrtaji i ista skaca na 2-3l na sat. E sad motor jos nije bio postigao radnu temperaturu (oko 60-70 stepeni) pa je mozda i normalno da imam toliku potrosnju, probacu kad se vratim sa posla, da ga zagrejem na radnu i onda iskljucim protokomer i vidim kako ce raditi.
Sto se tice lambda sonde, primetio sam na dijagnostici da je signal nekad ravan, oko 0,1V a tada mi je i potrosnja u leru 3l, radi u otvorenoj petlji. Kada lamba proradi, osciluje izmedju 0,1 i 0,8V, i tada je potrosnja normalna na leru. Pretpostavljam da i to moze da bude zbog protokomera? Nesto mislim da prvo probam da ga ocistim, sta mislite?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance

Na mreži bigor

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #19 poslato: 30. Maj, 2019. 10:56 »
Slobodno, ja sam svoj cistio nekoliko puta cisto radi reda. Imas ta dva srafica, izvadis ga i kontakt klinerom isperes ali ne koristi cetku ili nesto drugo, samo sprej

Послато са Redmi 4X  

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #20 poslato: 30. Maj, 2019. 12:04 »
uh jedva cekam posle posla da pogledam :) a kazi mi sto se tice lambda senzora, da li je normalno ponasanje, da nekad ecu uzima signal sa nje a nekad ne, i kad ne uzima da imam veliku potrosnju u leru? da li bih imao gresku na dijagnostici da grejac lambda sonde ne radi?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance

Van mreže petarp031

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #21 poslato: 30. Maj, 2019. 12:09 »
Imao bi gresku da grejac ne radi, ali bi vozilo radilo ok i sonda sarala pod uslovom da je neispravan samo grejac. Ovako imas problem sa sondom, ona ti zakuca i podigne vrednost na bordu, to obicno prati smrad iz auspuha. Najverovatnije sonda pravi problem.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži bigor

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #22 poslato: 30. Maj, 2019. 12:09 »
Ne znam ali kod mene vise pojazuje gresku nego sto je nema (zavisi od plina) i nikad nisam imao problem ni sa lerom, ni u voznji

Послато са Redmi 4X  

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže petarp031

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #23 poslato: 30. Maj, 2019. 12:24 »
Kada otkacis protokomer auto ode u sigurni mod, izbacuje srednje vrednosti i zato ti ler potrosnje ide na normalnu. Otkacinjanje protokomera ti pali gresku, racunar tada ne prati ostale parametre nego neku srednju vrednost pa sonda vise nema neku ulogu.
Proveri ovo kod nekog dobrog servisera.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #24 poslato: 30. Maj, 2019. 12:42 »
Da. I meni je to cudno za sondu. Znaci moze sonda da zakucava? Da li bi ona nakon postizanja radne temperature trebala non stop da radi? Cak i u leru, tj kad motor nije opterecen? Mozda cu imati mogucnost da probam drugu sondu od nekog iz ZRa.
Samo da razjasnim - koliko sam primetio, sonda kad osciluje oko 0.5V, imam normalnu potrosnju na bordu u leru. Kada joj vrednost stagnira na oko 0.05-0.1V, tada je i potrosnja na leru visoka. Da li pri toj vrednosti od 0.1V, koja indikuje da je smesa siromasna, ecu ustvari pokusava to da kompenzuje time sto otvara duze dizne pokusavajuci da je "obogati" i samim time povecava potrosnju?

I samo da napomenem - nikakvu gresku nemam na kompjuteru, vec 3000 km vozim tako...
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance

Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #25 poslato: 31. Maj, 2019. 13:07 »
Protokomer ociscen kao i klapna gasa. Stavio sam i nov filter za vazduh. Za sada auto lepo radi na oba goriva, sa potrosnjom u leru oko 1.2l/h. Moja ideja je da pratim preko dijagnostike (elm327 kinez) rad lambda sonde tokom voznje, i da u slucaju porasta potrosnje u leru proverim da li je zakucala na 0.1V. Ako se ispostavi da je tako, mislim da je uzrocnik problema ona. Da li nesto previdjam ili je to to, sta mislite?

Jos jedna stvar koju sam pomenuo, a to je povremeno podizanje lera na nekih 1200 obrtaja kad je auto zagrejan. Kad pocne ventilator da pali po gradu, pali ga prilicno cesto i odrzava temperaturu na oko 92-96 stepeni. Koliko sam primetio, tada mi i obrtaji cesto u leru stoje na 1200. Da li je moguce da ecu pokusava da kompenzuje vecu potrosnju struje zbog ventilatora podizanjem lera?? Hvala puno na pomoci.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance

Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #26 poslato: 01. Jun, 2019. 21:27 »
Mislim da sam nasao sta je problem sa visokim lerom. Kada ler skoci na 1200 obrtaja, iskopcam step motor i nema promene. Kada je ler na 800 obrtaja i iskopcam dzek, skoce obrtaji na 1200. Negde na nekom stranom forumu sam procitao da ecu u slucaju da ne detektuje dovoljan protok vazduha preko step motora, prelazi u safe mod i otvori malo klapnu, koja je u leru inace zatvorena. Moje je pitanje da li se moze ocistiti taj step motor na klapni? Inace klapnu otvara sajla koja je povezana sa pedalom gasa, i kad je auto iskljucen. Ne znam da li podstoji jos neki senzorski element koji daje informaciju o polozaju klapne, pa kao neki promenljivi otpor salje informaciju kompjuteru?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance

Van mreže Bobi

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #27 poslato: 01. Jun, 2019. 22:15 »
To je dosta pipkav posao da se neko bakće sa tim oko step motora...mada ima i nas ludaka kao npr moj primer gde sam rastavio celu klapnu i zamenio četkice na step motoru klapne. Na mojoj klapni (oznaka 064 f) postoje 2 klizača-reostata preko kojih Ecu očitava poziciju klapne. Vrv i na tvojoj postoje 2 reostata.
Uglavnom zameniš klapnu nekom dobrom polovnom by Buca Mladenovac.
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng

Van mreže petarp031

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #28 poslato: 01. Jun, 2019. 22:27 »
Koliko znam, klapna na 2.0 nema step motor (IAC valve) vec samo potenciometar i senzor polozaja, moguce da gresim. Ne bih se igrao sa stelovanjem, obzirom da nismo sigurni da je problem u klapni. Pokusaj sa adaptacijom klapne preko vcds, ako prolazi adaptaciju, male su sanse da je neispravna. Mene interesije da li tvoje vozilo ima lampicu check engine i da li se greska cesto pali. Na motoru AQY koji je kod mene, a vidim i kod Bigora, greska se pali zbog najmanje sitnice. Ono sto sam primetio, kod starije generacija motora, a narocito eur 2, mnogo su vece tolerancije i greska se veoma retko pojavljuje, iako vozilo ne radi kako bi trebalo.
Imam problem sa tapatolk-om, zato se nisam ukljucivao.

Van mreže SaleAchZapočeo temu

Odg: Skoda Octavia 2.0i ler gas i potrosnja problem
« Odgovor #29 poslato: 02. Jun, 2019. 11:51 »
Iskreno nisam siguran, ali vidim da sa donje strane klapne, bas kod konektora, postoje dva crevca za koja pretpostavljam da su bajpas klapne gasa. Pa zato pretpostavljam da je u pitanju step motoric. Slika je sa neta ali mislim da je u pitanju identicna klapna.

Sto se tice MIL sijalice, ona radi kada dam kontakt i kad upalim auto ugasi se. I meni je cudno sto nemam nikakve kodove gresaka, niti mi se lampica ikad upalila, cak ni kad sam istekao protokomer. Moguce je da je i do dijagnostike koju imam, nisam siguran da li ona prepoznaje sve kodove gresaka ili samo neke standardne.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0i 2001 Elegance