0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Ja imam da dodam nesto za veliki servis pogotovo za kola koja su presla 200 000 km + Ovo govorim iz svog iskustva i na osnovu rasklopljenih delovaOsim zamena seta zupcenja i vodene pumpe, pk kaisa pk spanera (u nekim slucajevima i pk rolera) i remenice alternatora po meni treba da se odradi i remont alternatora i zamena remenice kompresora klime.Zasto remont alternatora zato sto su cetkice na regleru posle 200 000km vec potrosene, kolektor na kojeg nalezu cetkice bude potorosen i doalzimo do samih lezajeva alterantora koji su sigurno propali posle 200 kkm ili su naceti ovo vam govorim iz prakse. Remont alternatora vas kosta oko 80e sa kvalitetnim delovima. Zasto remenica kompresora klime Sama remenica ima lezaj koji od godina,kilometara, vlage prosto propadne i dobije sama remenica specifican zvuk i pravi vibracije . Sama remenica kosta oko 80e mozda i jeftinije zavisi od tipa kompresora Ovo sam naveo za vozila koja su presla preko 200 000km i koja imaju spustenu kilometrazuKad se ovo odradi vi ste mirni i zamenili ste sve sto se okrece
Continental set , INA zatezac pk kaisa i INA remenicu alternatora (conti nema to) , a pumpa KWP . (Na SKF ima cesto reklamacija)odn.Continental ili INA set zupcastog, INA spaner za PK kais, Conti pk kais, KWP, Metelli ili Graf pumpa za vodu (sve 3 su identicne, samo drugo ime). Sa ovom kombinacijom nema greske.