Autor Tema: Egr ventil  (Pročitano 4860 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Egr ventil
« Odgovor #15 poslato: 28. Feb, 2020. 17:57 »
Znam za mnogo auta na kojima je zatvoren egr i izbačen dpf da su u inostranskvu bez problema prolazili tehničke. Merio sam na c maxu gde mi je bio blokiran egr, dpf nisam ni imao, kao ni katalizator i sve ko apoteka.  =))

Bas tako . Meni Egr off , dpf off , bez zadnjeg lonca , merili mi na atestu sve tip top . Rece mi tamo momak najvise zavisi od samog stanja motora turba dizni itd
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži Mihailo

Odg: Egr ventil
« Odgovor #16 poslato: 28. Feb, 2020. 20:12 »
Zato pitah da li se meri na leru. Ne verujem da bi rezultati bili uporedivi da se ne meri ovako...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže fobia24

Odg: Egr ventil
« Odgovor #17 poslato: 28. Feb, 2020. 20:37 »

Zakljucak sta je bolje se nekako sam namece: ili ne eliminisati uopste EGR ili ako vec mora, onda je pametnije skinuti i DPF. S tim da se to ne preporucuje zbog nadolazecih propisa na tehnickim pregledima (koji se istina najavljuju vec najmanje 10 godina).
Ovo su meni rekli u servisu kada sam se dvoumio da li da ugasim egr, pa sam ga nakon toga zamenio i ostavio da ne bi nastradao dpf posledično.

Na mreži DonKihot

Odg: Egr ventil
« Odgovor #18 poslato: 28. Feb, 2020. 22:16 »
Potpisujem ovo što je Buco napisao, to i sam pokušavam da kažem. Sve zavisi od stanja motora, ubrizgavanja...
A dpf najviše strada od penzionerske vožnje.
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Egr ventil
« Odgovor #19 poslato: 28. Feb, 2020. 23:52 »
Potpisujem ovo što je Buco napisao, to i sam pokušavam da kažem. Sve zavisi od stanja motora, ubrizgavanja...
A dpf najviše strada od penzionerske vožnje.

Vala bas . Letos sam izgubio par sati posla . Skidao usisnu granu da cistim , unutra kao nova . Sto rece moj ortak jednom liku , sta ce ti dekarbonizacija , zgazi bre to  :))
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže crtacrta

Odg: Egr ventil
« Odgovor #20 poslato: 29. Feb, 2020. 09:27 »
i taman kad sve naučimo , kako ih prevariti , reprogamirati , blokirati dolazi nova depeša o ukidanju dizela ...oho !! kaj sad ...opet sve iznova na benzinu .

bdw koliko se sječam egr je izmišljen tamo 70 -tih i to na benzinu , ofkors ameri su u pitanju .Več tada se brinulo o ekologiji ..tko zna kako i zašto nije eksplodirao svojih 30 godina .
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Na mreži AcoSk

Odg: Egr ventil
« Odgovor #21 poslato: 29. Feb, 2020. 12:33 »
Ljudi, negde se provuklo na forumu da ce to merenje da rade i na leru i pod odredjenim gasom.
E sad, da li je to tacno, ne znam...

Na mreži MAKS

Odg: Egr ventil
« Odgovor #22 poslato: 29. Feb, 2020. 13:18 »
Merenje izduvnih gasova se radi u leru i na temperatiri motora ne manjoj od 80 stepeni.
Naravno i pri oko 2000 obrataja.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži vnov

Odg: Egr ventil
« Odgovor #23 poslato: 29. Feb, 2020. 13:44 »
Meni rekoše na tehničkom da se meri na 3000 obrtaja informacija od pre mesec dana.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Egr ventil
« Odgovor #24 poslato: 29. Feb, 2020. 13:57 »
Taman, da pokida motor bez opterećenja.
Ne znaju ni oni pravilnik još uvek
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Na mreži AcoSk

Odg: Egr ventil
« Odgovor #25 poslato: 29. Feb, 2020. 14:19 »
Jeste povoljnije za nas da mere samo na leru, ali isto tako i manje logicno, jer auto ne vozimo na leru, nego po odredjenim opterecenjem

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Egr ventil
« Odgovor #26 poslato: 29. Feb, 2020. 15:22 »
Na 3.000 rpm? Možda Bogdan, ja negde 1.500-2.000
;)
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Egr ventil
« Odgovor #27 poslato: 29. Feb, 2020. 15:24 »
Meni rekoše na tehničkom da se meri na 3000 obrtaja informacija od pre mesec dana.

Meni su stiskali do crvenog iskreno i drzali izmadju 3000-4000
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Egr ventil
« Odgovor #28 poslato: 29. Feb, 2020. 15:25 »
Taman da vadim 9 mm na tehničkom!
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže pajapop

Odg: Egr ventil
« Odgovor #29 poslato: 29. Feb, 2020. 16:19 »
Jeste povoljnije za nas da mere samo na leru, ali isto tako i manje logicno, jer auto ne vozimo na leru, nego po odredjenim opterecenjem

 Do sada oni i nisu merili izduvne gasove u pravom smislu reci. Ovo do sada je bila samo opomena za ono sto nas ocekuje i da se na vreme "neke stvari srede". Tek od juna sledece godine taj zakon stupa na snagu u pravom smislu te reci...I sad, prvo i servisi moraju da imaju stvarno ispravne i bazdarene instrumente za merenje. Drugo, izduvni gasovi se kontrolisu "na leru" i "pod opterecenjem"...Samo, i za to opterecenje, nije dovoljno samo dici obrtaje na 3000...vec morju se i tockovi pokretati, znaci mora se automobil postaviti na valjke i kaisevima se osigurati (da ne poleti slucajno napred)....Malo koji servis to uopste ima (ja znam samo za jedan, mozda dva koji imaju takvu aparaturu) a od servisa za tehnicki pregled ne znam ni za jedan...Kako ce to stvarno biti u praksi...ne znam...nadam se da nece biti bas mnogo strogi, bas iz razloga sto ni ti servisi nisu "savrseni"....Ipak, mnoge stvari ce se ipak malo dovesti u red i koliko toliko bice stanje malo bolje nego do pre neke godine...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.



Pretraga foruma [Google]