Nije uopste sporno da su sve to pravila ovlascenih servisa u svakoj zemlji pojedinacno. Radi se o tome da je servisni interval od 30000km poguban za motor i ti intervali su posledica pridobivanja flotnih kupaca i firmi koje na tenderima racunaju u nabavnu cenu auta i troskove odrzavanja istog u garanciji. Proizvodjaci zato daju u mnogim zemljama interval od 30000km jer znaju da to nece imati posledica na trajanje motora u garanciji do 200.000km, a za posle ih ne zanuma. I moj auto ima interval od 30000km i sada je na 22000km. Ja izmedju tih intervala menjam ulje i filter ulja van ovlascenog jer taj auto ima sve gradsku voznju sa puno radnih sati. Onaj ko kupi auto i vozi ga za vreme dok traje lizing sigurno nece menjati ulje izmedju intervala od 30000km jer zna da ce njemu taj motor izdrzati barem 200-300000km bez ikakvih problema.
U potpunosti se slazem sa vama. Ja ću od sad pa nadalje, posto je auto u mom vlasništvu, morati raditi izmjene ulja na 15.000km. Danas sam zvao Skodu u Becu i kazu da je samo zamjena ulja 700€.