Autor Tema: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?  (Pročitano 16270 puta)

0 članova i 15 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže tutinburg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #30 poslato: 08. Okt, 2014. 16:47 »
gde se tacno nalazi EGR ventil? meni je problem sto kda upalim auto masina radi ok pa posle nekoliko munuta pocne da trza, gas prima perfektno i vuce dobro samo na leru trese kao da trokira ? Ima li sansi da su ventili zaprljani , podizaci ventila, ili egr pravi problem? inace i meni je lampica indzin upaljena.
  • Vozi: Skoda Fabia 1,4 mpi

Van mreže vlada320

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #31 poslato: 08. Okt, 2014. 22:59 »
Polemisali više puta o EGR ventilu. Evo jednog primera:

http://forum.skodaforum.rs/fabia-1999/zapusen-egr/
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže tutinburg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #32 poslato: 09. Okt, 2014. 18:51 »
Tacno da je polemisano vise puta. Medjutim nigde nisam video da je neko kazao gde je to cudo ??? Ja, na primer radim kao novinar i motori mi bas i nisu jaca strana pa zato i pitam , drzeci se one narodne : "Ko pita -  ne skita" .
Dakle, ko zna nek kaze gde se nalazi EGR ventil kod skode fabie 1,4 MPI 50 KW ili neka odgovori da li uopste ima ovaj motor taj ventil ili nema.
  • Vozi: Skoda Fabia 1,4 mpi

Van mreže bugarin

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #33 poslato: 09. Okt, 2014. 20:38 »
ja koliko znam 1.4mpi motori nemju egr ventil.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže sale89

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #34 poslato: 09. Okt, 2014. 22:41 »
Da se ukljucim i ja :) Ja imam 16v fabiu i imam egr koji je čišćen u servisu pre dva meseca i to sve što ide uz njega ,i klapna i izduvna i map senzor i radio je auto perfektno dva meseca i opet se zapusilo i upalilo lampicu :) Auto dize obrtaje u leru i radi kao traktor ponekad tako da ne vredi cistiti jer ce kad tad da se zaprlja :) Inace 10.000 je placeno sve to tako da vise mi se isplati novi egr da stavim :)


Van mreže djordje cacak

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #35 poslato: 11. Okt, 2014. 11:41 »
Sale,idi ti lepo ponovo u taj servis i reklamiraj radove,vidi prvo raspitaj se malo oko te garancije,jer je nemoguce da ti se isti kvar desi posle dva meseca a da je uradjeno kvalitetno.Sad je ovaj zakon o zastiti potrosaca na nasoj strani,a u to spadaju i usluge u servisima.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže djordje cacak

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #36 poslato: 11. Okt, 2014. 11:43 »
: "Ko pita -  ne skita" .
Dakle, ko zna nek kaze gde se nalazi EGR ventil kod skode fabie 1,4 MPI 50 KW ili neka odgovori da li uopste ima ovaj motor taj ventil ili nema.
Tacno tako neznanje je najveci covekov neprijatelj,zato pitaj sve sto te interesuje nece ti niko ovde zameriti uvek ce te neko uputiti i pomoci ako moze.

1.4 MPI NEMA EGR VENTIL
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže ikkman

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #37 poslato: 05. Dec, 2014. 18:28 »
Zna li neko da mi kaze koliko bi moglo da kosta ciscenje ERG ventila i dali je to pravo resenje posto mi je jedan majstor rekao da vredi probati al ne uspe svaki put .
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4 16V 2005-to godiste

Van mreže Jovuki

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #38 poslato: 28. Feb, 2018. 14:08 »
Zdravo svima.Da ne otvaram novu temu obzirom da je ovde već pisano o tome.Imam problem na mojoj oktaviji 1.6 tdi sa egr ventilom.Auto pali lampicu grejaca i upada u safe mode.Na dijagnostici dobijam odgovor da je to zbog egr ventila.E sad,imam tri predložena rešenia za ovaj problem:1.Kupovina novog egr (oko 150 eur bez hladnjaka) i zamena,2.Softversko uklanjanje samo egr-a (50 eur)  3.Softversko uklanjanje egr-a zajedno sa istovremenim uklanjanjem DPF -a (100 eur).Šta mislite da je najbolje rešenje?Ja sam najbliži tome da se odlučim za prvo,iako me dijagnostičar ubedjuje u suprotno i predlaže uklanjanje neispravnog egr-a i dpf-a koji trenutno ne pravi probleme.To obrazlaže činjenicom da će zbog lošeg goriva ponovo doći do problema sa egr ventilom kao i dpf filterom.Ne razumem se previše u mehaniku ali iz nekog razloga ovo mi se baš i ne svidja.Da li sam u pravu?
  • Vozi: Škoda Oktavia 1.6 TDI 2012 Combi

Van mreže Karlheinz

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #39 poslato: 28. Feb, 2018. 14:17 »
Koliko ti je prešao auto, gradska ili vangradska vožnja?
  • Vozi: Yeti


Van mreže Jovuki

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #40 poslato: 28. Feb, 2018. 14:28 »
160k,prelazim godisnje 15-20k,od toga 30% po gradu.
  • Vozi: Škoda Oktavia 1.6 TDI 2012 Combi

Van mreže slobodanalex

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #41 poslato: 28. Feb, 2018. 15:43 »
Moj savet je da prvo kupiš/napraviš ravnu cev umesto DPF, ima kod Pirketa. DPF obavezno sačuvaš pošto se nikad na zna kad će kod nas krenuti kontole na tehničkim pregledima i neće biti moguća registracija vozila bez DPF-a/katalizatora, pa da ne bude posle "jao" kao sad za folije na staklima...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Jovuki

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #42 poslato: 28. Feb, 2018. 16:07 »
Upravo iz razloga koje si naveo i imam dilemu.Hvala na odgovoru.Na moje mišljenje da hoću da kupim i stavim novi egr,majstor mi predlaže kao jeftinije i pouzdanije rešenje uklanjanje i egr ventila i dpf filtera.Navodno ako se samo softverski ukloni egr,doći će vrlo brzo do zapušenja DPF-a i novog problema...Da li ta priča pije vodu?
  • Vozi: Škoda Oktavia 1.6 TDI 2012 Combi

Van mreže slobodanalex

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #43 poslato: 28. Feb, 2018. 18:00 »
Naravno, sve ce direktno otici u DPF, ovako ga bar malo provrti i dodatno sagori i manje se puni DPF. Ako ces ga izbacivati uradi samo onako kako sam ti napisao da ga mozes ponovo aktivirati ukoliko se nesto promeni u zakonu, a sigurno je da hoce posto kopiraju EU zakone .
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #44 poslato: 28. Feb, 2018. 19:20 »
Ljudi sipaju dvotaktol u rezervoar zbog podmazivanja pumpe goriva ovo naravno vazi za dizele, jer je eurodizel gorivo da kazem "suvlje" od obicne nafte i uglavnom stradaju pumpe na starijim automobilima, e sad dal je to zbog goriva samo ili sto su to automobili od 20god. to ne znam. Sipa se oko 1% dvotaktola na gorivo i na starijim automobilima ja mislim da je pozeljno a na novijim nema potrebe jer su oni projektovani za to gorivo.

Послато са GT-S5570 користећи Тапаток 2


Ovo mi je rekao majstor koji mi je mazdu održavao. Ostala mi je jedna ampalaža ovog ulja, ali se ne usuđujem da sipam u oktaviju jer ne znam može li uticati na EGR i DPF negativno? Da li dvotaktol sagoreva ili ne? Nešto mi je pominjao da je u tome i osnovna razlika između dvotaktola i običnog ulja. Kao razlog da sipam rekao je za podmazivanje sistema goriva i dizni.