0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Што се те сумње у километражу тиче, може се дијагностиком очитати километража на компјутеру мењача (мехатронику) која се враћа искључиво скидањем мехатроника што је доста скупо и то апсолутно нико од плацева код нас не ради... Јер су скупи сами алати за враћање км на мехатронику плус што не зна свако да уради па им је исплативије да окрену само на табли .
Но, немој се превише оптерећивати тим цифрама по нету, ја имам DSG6 DQ250 у супербу мк2, на 330ккм је кренуло да ми одлази дупло квачило али се вози још без икаквих проблема (за сада једини симптом је што лупне два пута при пребацивању из P/N у D, у вожњи је скроз нормалан . Неко може убити мењач за 100ккм, а неко га може возити и 350+ккм... Истина је да у DSG7 стаје 2L уља и да је ваген рекао да се не мења...