Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Polovna Skoda Superb sa DSG7 "SUVIM" menjacem? Cena popravke?  (Pročitano 2201 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži dixon

Odg: Polovna Skoda Superb sa DSG7 "SUVIM" menjacem? Cena popravke?
« Odgovor #15 poslato: Jul 31, 2021, 23:11:25 posle podne »
Ма ако је фабрика, не мора значити да је икада намонтирана. Мени је на 12 година старом ауту стигла буквално нова кука у оном делу где стоји дизалица, кључ итд... Никад стављена, нема цртицу од качења приколице (а на гланц нову накачи приколицу 3 пута и биће сва изгребана). Немој кука да те оптерећује, никад се не зна, можда ти некад и затреба . Много безбрижних километара и чекамо још једног суперба у гаражи на форуму онда

Van mreže grofbg

Odg: Polovna Skoda Superb sa DSG7 "SUVIM" menjacem? Cena popravke?
« Odgovor #16 poslato: Avgust 20, 2021, 09:49:01 pre podne »
Evo ovako sto se tice DSG 7 menjaca. iskustvo od pre dva dana: 18.02.2021.

Vozim superb sa DSG 7 menjacem, nov. 2017. Juce sam uzeo kola iz ovlastenog servisa Auto Cacak, u M.Milankovica N.Bgd.
Imao sam problem sa mehatronikom, kad se zagreje mehatronika odnosno ako kad se vozi vise od sat vremena, pojavi se greska na kaonzoli " manjac je u prim. modu zaustaviti vozilo", i iskljuce mi se neparne brzine, parne i rikverc rade...po nekad kad ga ugasim i upalim opet prorade  itd, zajebancija i svakako problem. Vozio sam kola kod Slavka u Jakoviu, njegov sin je prikljucio kola na komp i malo ih vozio, nakon toga mi je rekao da je mehatronika i da se mora zameniti nova, kompletno...bez bilo kakvih drugih varijanti. Cena popravke astronomska 1500 eura,  100 e gore dole i ceka se deo...ne zna koliko. Ode u ovlascen servis skoda u 3 bulevaru...pregledaju ga i oni konstatuju da je otisla mehatronika ali ne treba cela da se menja nego samo elektronski deo, odnosno Mozak menjaca...stampana ploca, koja kod njih kosta 1000 eura, ali sve kompletno sa zamenom svih srafova,ulja,filtera,i jos nekih delova...kontaktna ploca,poklopac... i ruke kostakju ( 27.000 din) ta centrala ili mozak kako god kosta  57.000 din sa pdv itd. Deo sam cekao dve nedelje, stigao je u utorak u sredu je auto bio zavrse. na ovom mom menjacu oznaka u se urvisu po broju sasije je: ( SWV 7 dsg ) menjac poslednje generacije...prva zamena ulja u menjacu je na 120.000 km i kasnije se menja na svakih 60.000 km u njega staje 6 lit ulja a cena po litri u skodi je 4.510,00 din / lit sa pdv.

A sad sto je kolega pitao i ja sam to pitao u Skodi... za cene popravki menjaca ako odu sklopovi kao sto su : mehatronika,zamajac,lamele oko 1000 e popravak i garancija 2 godine u skodi to je kompletno sa rukama i svim materijalom i to ako odu vitalni delovi...ostalo ne bih znao ali je verovatno nesto jeftinije.

Ovim putem bih hteo da pohvalim ekipu majstora u Skodi M.Milankovica i veoma predusretljivog sefa servisa Duleta.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 tdi 150 DSG

Odg: Polovna Skoda Superb sa DSG7 "SUVIM" menjacem? Cena popravke?
« Odgovor #17 poslato: Januar 26, 2022, 13:33:06 posle podne »
Evo kao postavljac teme da napisem update, od jula 2021 vozim Skoda Superb 1.6 TDI i to je DSG7 sa suvim menjacem (DQ200), od kada sam kupio auto do sada jedino sto je nekoliko puta pri samom kretanju kada ubacim u D i stisnem gas auto uopste ne krece a pojavi se obavestenje na instrument tabli nesto ovako "Please depress brake pedal" ali posle 5 meseci mi se u mesec dana ovako nesto desilo u voznji (3 puta u mesec dana) da mi odjednom na instrument tabli gde pise koja je brzina npr D1, D4, D7 odjednom pise samo D i pise "Please depress brake pedal", auto ide po inerciji kao da je izbacen iz brzine, ja stanem i ubacim u R on malkice krene unazad, stisnem kocnicu i opet ubacim u D i dalje sve normalno radi.

Prvo sam pisao email servisu Slavko u Jakovu i njegov sin Stevan mi je odgovorio da je po simptomima problem u kompjuteru automatskog menjaca i potrebno je njega zameniti, cena 800 evra. Posle 3 nedelje odvezao auto na dijagnostiku u Jakovo i zakacio "tablet" u auto i provozao da vidi kako se ponasa u voznji i po ranijim greskama potvrdio da kompjuter pravi problem ali nevezano za ovaj problem u toku voznje je primetio da je pocelo da se "cuje" duplo kvacilo i da bi trebalo i kvacilo da se zameni, ako odlucim da radim kod njega cena zamene kompjutera je 600 evra i zamena duplog kvacila isto 600 evra. Pritisak mehatronike tokom test voznje je sve vreme bio dobar.
Odmah sam zakazao ali tek u narednih 20-ak dana posto je sve unapred rezervisano, rekao mi je kog datuma da mu dovezem auto i trebace mu 3 dana da stoji kod njega da to uradi. On mi je sve to uradio, dobro nije bilo bas po dogovorenom zato sto mu je jedan majstor imao koronu pa se oduzilo vise od 3 dana ali sta da se radi, to su nepredvidjene situacije sto se kaze visa sila.
Inace pregled se ne zakazuje, samo je potrebno doci u toku radnog vremena i pregled/dijagnostikovanje kvara je besplatno.


Што се те сумње у километражу тиче, може се дијагностиком очитати километража на компјутеру мењача (мехатронику) која се враћа искључиво скидањем мехатроника што је доста скупо и то апсолутно нико од плацева код нас не ради... Јер су скупи сами алати за враћање км на мехатронику плус што не зна свако да уради па им је исплативије да окрену само на табли .
Ovo je 100% tacno, cim je Stevan prikljucio dijagnostiku kaze kilometraza ti je prava razlikovalo se samo 400km od kilometraze sa instrument table zato je verovatno auto npr zimi vozen sa 16 inch felnama a kalibrisano sve za 17-ice i onda napravi tu razliku. I potvrdio mi ovo gore napisano da vracanje kilometraze u kompjuteru DSG menjaca zahteva skidanje celog menjaca (a cini mi se da sam procitao ranije da je samo skidanje menjaca 100 evra i vracanje menjaca isto 100 evra)

Но, немој се превише оптерећивати тим цифрама по нету, ја имам DSG6 DQ250 у супербу мк2, на 330ккм је кренуло да ми одлази дупло квачило али се вози још без икаквих проблема (за сада једини симптом је што лупне два пута при пребацивању из P/N у D, у вожњи је скроз нормалан :). Неко може убити мењач за 100ккм, а неко га може возити и 350+ккм... Истина је да у DSG7 стаје 2L уља и да је ваген рекао да се не мења...

Moj je prasao oko 170.000km prava kilometraza i Stevan je rekao da mu je na toj kilomtrazi i vreme za zamenu duplog kvacila, posle kada mi je uradio auto bas sam ga pitao za DSG6 i kaze da je taj menjac kvalitetniji i njemu bi kvacilo trajalo duze. Sto se tice mog auto, kvacilo sam zamenio, kompjuter sam zamenio i jedino sada sto mozda mogu da ocekujem da se desi nekad ili nikad sto se tice nekog kvara ili zamene je mehatronika i to kosta isto 600 evra.

I bilo je ovde neke dileme da li se rade redovni servisi tj zamene ulja na DSG7 menjacu definitivno se ne radi, sada posto mi je ovo menjao onda je morao da zameni ulje inace nije bilo potrebe.
« Poslednja izmena: Januar 26, 2022, 13:41:17 posle podne code381 »
  • Vozi: Skoda Superb MY2017 1.6TDI Style DSG7

Na mreži dixon

Odg: Polovna Skoda Superb sa DSG7 "SUVIM" menjacem? Cena popravke?
« Odgovor #18 poslato: Januar 26, 2022, 18:58:45 posle podne »
И то је уље у мехатронику, cca 2 литре уља ако и толико. Но људима се не може објаснити да постоји уље које се једноставно не мења, тај мењач физички нема уље међу ламелама итдитдитд
Што се дсг тиче, слушај Стеву и не бери бригу, нема зиме