Autor Tema: Opet mi zuji servo! :@  (Pročitano 8315 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djordje cacak

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #15 poslato: 06. Jun, 2013. 23:45 »
Servo ti 100% zuji jer nema ulja,a ako ga gubi na letvi nemoj kupovati polovnu nego repariraj svoju.Kao prvo mozda treba samo jedan deo da repariras ili celu ali naj bitnije ti je da posle znas sta si uradio i mislim da sada svi daju garancije na reparaciju,a ako kupis polovnu ko ce znati sta si uzeo a niko ti nece garantovati da je letva ok osim nekog prevaranta kome je bitno da je isturi ili je l.. pa da ti garantuje.Pozdrav,nadam se da sam pomogao
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god


Na mreži 2 BusyZapočeo temu

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #16 poslato: 07. Jun, 2013. 19:10 »
Ne zuji više.Nisam još gledao nivo ulja,ali za sada ne zuji. :o

Van mreže Turbo

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #17 poslato: 07. Jun, 2013. 19:36 »
Meni na primer "servo"(možda je i nešto drugo, ali u nastavku zbog čega mislim da je servo), "zuji" kada je uključen neki veliki potrošač(konkretno grejač zadnjeg stakla) a istovremeno se volan na mota pri kraju ili do kraja. Ali tako je od prvog dana, u mestu kada motam takođe se čuje blago zujkanje, ali tako je od prvog dana pa ni ne obraćam pažnju. E sad, ako se nešto evidentno skoro pojavilo, onda bih obratio pažnju.

Van mreže burga2001

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #18 poslato: 17. Jun, 2013. 22:35 »
Interesuje me kako je resen ovaj problem zujanja, sta je na kraju bio problem!? Hvala i pozdrav


Na mreži 2 BusyZapočeo temu

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #19 poslato: 27. Okt, 2013. 10:28 »
Evo,da odgovorim.:D:D
Posle zamene akumulatora novim koji je po fabričkoj jačini (74 Ah) ovo zujanje je nestalo.

Sent from my ST23i  


Na mreži krcaerdoglija

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #20 poslato: 15. Nov, 2013. 00:55 »
meni se ne cuje pumpa,nego kada motam volan u bilo koju stranu trepere mi svetla i instrument tabla!!!kao da gubi struju negde a akumulator je nov!!!da li je neko imao slican problem??unapred hvala!!!
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Van mreže DUTJA ZP

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #21 poslato: 15. Nov, 2013. 02:01 »
Ako neces da servisiras senzor letve volana za 50 do 70e, ti lepo iscupaj famozni treci dzek sa servo pumpe i uzivaj kao i mi ostali. meni je crkao nov akomulator zbog zmirkanja svetala.

Na mreži djordjebg

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #22 poslato: 15. Nov, 2013. 07:47 »
Servo pumpa je veliki potrosac u rezimo okretanja u mestu, normalno je da se to primeti po blagom padu intenziteta svetla.

Van mreže Neba

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #23 poslato: 15. Nov, 2013. 10:35 »
Evo,da odgovorim.:D:D
Posle zamene akumulatora novim koji je po fabričkoj jačini (74 Ah) ovo zujanje je nestalo.
Servo pumpa je veliki potrosac u rezimo okretanja u mestu, normalno je da se to primeti po blagom padu intenziteta svetla.

Evo sta kaze uputstvo :

The power steering enables you to steer the vehicle with less physical force.
The steering characteristics can be changed by a specialist garage.
You will place great stresses on the power steering system if the steering is turned
to full lock when the vehicle is stationary. Turning the steering to full lock in such a
situation will be accompanied by noises.

It is still possible to fully steer the vehicle if the power steering fails or if the engine
is not running (vehicle being towed in). The only difference is that greater physical
effort is required.
It is possible that the hydraulic pump of the power steering will not run due to the
low vehicle network voltage if the battery has gone flat and the engine must started
with the help off jump leads. This condition will be indicated by lighting up of the
warning light.
The power steering operates again if the battery is charged to a specific range when
engine is running. It also operates again, if the engine can be started with its own
battery.

Caution
Do not leave the steering at full lock for more than 15 seconds when the engine is
running - risk of damaging the power steering!


  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Badja

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #24 poslato: 28. Nov, 2013. 01:03 »
Ja imam Fabiu 1.4 16v i kada motam volan na leru svetlo u kabini na tabli zmirka tamnije svetlije. Procitaao sam gore da mozda treba da se proveri ulje u servo pumpi. Gde se ona nalazi kako se proverava i koliko ulja treba da bude u noj ako neko moze da postavi sliku gde se to proverava kako izgleda to mesto bilo bi sjajno...

Van mreže djordje cacak

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #25 poslato: 28. Nov, 2013. 11:30 »
ja vozim fabiu 2001 ben i uopste ne mora da se skida akumulator da bi se proverio nivo ulja u servu.E sad mene zujala  pumpa i ja uzmem promenim ulje i onda prestala.Ipak to ulje ima 12 god istrosilo se a posle se palila lampajos jedanput za servo kada je bila velika vlaga tj kisa valjda neki kontakt negde slab............voditi racuna koje ulje dosipati tj koje ide u pumpu
Sumadinac objasni coveku kako da proveri nivo ulja u servu.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže djordje cacak

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #26 poslato: 28. Nov, 2013. 11:33 »
Kada skines cep od boce za ulje serva imas na njemu merac i to ti je sva matematika.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže sumadinac1.4 16v

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #27 poslato: 07. Dec, 2013. 18:58 »
ni meni  nije jasno sta sam pisao ...mora da sam bio pijan  ;D Dakle imas merac i pomocu njega meris nivo ulja. ::)

Van mreže djordje cacak

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #28 poslato: 09. Dec, 2013. 07:58 »
ni meni  nije jasno sta sam pisao ...mora da sam bio pijan  ;D Dakle imas merac i pomocu njega meris nivo ulja. ::)
Sumadinac zasluzio si za ovo jedan veliki +
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže sumadinac1.4 16v

Odg: Opet mi zuji servo! :@
« Odgovor #29 poslato: 09. Dec, 2013. 11:01 »
ma bezi ne komuniciram sa ovima sto imaju 8 ventila....smarate