Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB  (Pročitano 516 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« poslato: Jun 06, 2022, 17:43:56 posle podne »
Postovanje

Naime imam problem koji postaje skup . Kada je motor hladan , prvih 10min rada ,  trza na konstantnom laganom gasu , onaj najnormalniji gas u gradskoj voznji , ispod slabije iznad slabije , kad se zaleti preko 2000obrtaja onda sve normalno.

Mnogi su mi govorili Lanac jer je presao 230 000Km ,  i konacno resim da menjam lanac i sve sto ide uz to zajedno sa vodenom pumpom , filter ulja goriva i sta tu sve ide ,
to me izaslo 700e plus 300e ruke .
I dok je majstor to radio primetio je da je Usisna Grana ostala bez klapni , istopile se , pa sam promenio i nju , nekih 250e.
Kasnije sam otisao da zamenim svecice , i tu sam primetio da jedna bobina nije original . Nego je zamnska .

I to sam sve izmenjao medjutim , mrka kapa .

Sad naravno bolje radi utegnutije , ali i dalje stuca , trza . Kada se gleda Obrtomer , on lagano  vibrira gore dole , nije stabilan . Interesantno da kad ja tapkam gas onda ne , radi normalno ,cak mogu da tapkam lagano i da se ni ne oseti , sve radi normalno , al to mi oduzima paznju , ne mogu to da radim , ipak vozim .


I sad , neki mi kazu Bobina , majstor kaze   ne moze biti bobina . na internetu kazu Blow By ventil , ne znam nisam menjao .

Jel ima neko neku ideju ,

Neko iskustvo .
majstor kad je rastavio Usisnu granu , ventili su bili cadjavi i to solidno , i to smo ocistili ,  Glava motora nije otvarana .

  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Van mreže Shkodilak87Topic starter

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #1 poslato: Septembar 21, 2022, 15:42:28 posle podne »
E ovako posto niko nije odgovorio , odgovoricu ja sam sebi jer sam sam i radio .
Bobine i Dizne .
Kratko i jasno , za sve neregularnosti u radu motora obratite se bobinama , diznama , usisnoj grani i lancima .
I to tim redosledom .

Kvar senzora nekog se lako detektuje pa racunam da na dijagnostici ne prijavljuje gresku , ako prijavi gresku onda je druga stvar .
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži Bingodalton

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #2 poslato: Septembar 22, 2022, 22:46:32 posle podne »
Pa mogao si probati prvo samo bobine ili samo dizne, nije valjda da su oba.
Po meni ako na punom gasu ne stucka, onda nisu bobine, jer obe bi se tad manifestovale.
Tako da bi ostale dizne.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #3 poslato: Septembar 23, 2022, 03:20:53 pre podne »
Ponasaju se majstori i dalje se kad da smo u 80 im godinama.
Dijagnostika i logovi, sve se vidi.
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Na mreži Bingodalton

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #4 poslato: Septembar 23, 2022, 09:33:34 pre podne »
Ne vidi se to u logovima, to je i problem.
Ni po fuel trimovima, ni po O2 senzorima, ni po misfire-u, bas je tricky.

Jek taj motor direktno i samo direktno ubrizgavanje?

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #5 poslato: Septembar 23, 2022, 14:14:38 posle podne »
Vidi se dosta toga i zna se odakle da se pocne, naravno sa predhodnim znanjem oko direktnog ubrizgavanja. Resio sam ih dosta do sad, zato i znam sta pisem.
Ali ovo za majstore pricam uopsteno, nebitno koji motor model marka itd.
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Na mreži Bingodalton

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #6 poslato: Septembar 23, 2022, 23:08:17 posle podne »
Sta bude najcesce uzrok tih simptoma, dizne ili bobine ili...?
Na gen3 cesto imaju nemiran ler (bez fluktuacije broja obrtaja) i poceli su da pisu da je to konstrukcijska odlika motora.
Da li je to isto onda kao na Gen1?

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #7 poslato: Septembar 23, 2022, 23:20:40 posle podne »
Uglavnom je ono najprostije, svecice. I ponekad pcv ventil.
Bobine umeju da odu i ono sto vecina uradi je zameni jednu, a da ne gleda snagu same bobine jer se uzima aftermarket i to pravi problem. Preporuka je uvek za zamenu sve 4, bar one nisu skupe.
Dizne do sad ni jedne nisam video sa problemom, mada cackam uglavnom mapirana auta drugarima, koji to teraju kako treba  :))

Sam nemiran rad motora (slight misfire) u leru pogotovo kad je hladan kod svih tfsi/tsi je potpuno normalan. Kad se prati misfire counter jednocifrena brojka nije sporna.
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Na mreži Bingodalton

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #8 poslato: Septembar 24, 2022, 08:31:09 pre podne »
Slazem se sa pocetnim stvarima.
Za gen2 sam citao da im riknu dizne, tj pisaju, neravnomerno prskaju, filter korpice se raspadnu.
Za gen3 hoce da propisaju donje (direktno ubrizgavanje).
Gen3 ima misfire i na radnoj temp na leru, kad ima nemiran rad hladan, to je vec ukaz na dizne i bobine, taj je u open loopu, bez senzora.
Ovo na toplom se pojajvljuje mnogima na raznim kilometrazama i vec svi kao i ti kazu to je normalno. I na 10.000km.
E sad mozda to nisu ni dizne, ali se skidanjem usisne i vracanjem postigne nesto, mozda vuce fals vazduh negde, to niko ne zna.
Bobine ako rade na punom gasu, na leru ne bi trebale imati problema, bar zdravom logikom kad razmisljam, ako je struja dobra, a i akumulator.
Trzanje koje je kolega imao bih rekao dizne, neravnomeran rad istih, a opet i neka od bobina moze biti. To bi se videlo kao misfire na odredjenom cilindru, pa zamenom mesta vidis jel pomera i misfire.

Van mreže nidza

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #9 poslato: Septembar 26, 2022, 14:52:16 posle podne »
Na gen3 cesto imaju nemiran ler (bez fluktuacije broja obrtaja) i poceli su da pisu da je to konstrukcijska odlika motora.


Ne.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #10 poslato: Septembar 26, 2022, 16:37:23 posle podne »
Mis o kome ja pricam koji je normalan se ne oseca, vidi se samo po counteru na vcds i to dok je auto hladan. Neravan rad tj podrhtavanje je uglavnom u vecini slucajeva problem sa vakumom. Ne gen3 ne znam ali ako kazes da se skidanjem i vracanjem usisne nesto resi, moguce da je do samog dihtunga usisa problem.
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Na mreži Bingodalton

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #11 poslato: Septembar 26, 2022, 20:59:56 posle podne »
Nisam siguran, ali obicno kao rese zamenom dizni, iako mi zvuci cudno.
To su price savVW, Skoda, Seat foruma i svi ti zahvati kod njih kostaju duplo skuplje nego kod nas, pa svi pokusavaju da otkriju sta je, ali niko nije rekao e to je to. A svi imaju "nemiran ler" i navodno u vw servisu kazu mora tako zbog vecih normi ekologije teraju auto da radi na granici.
Vise verujem da i mala zaprljanost dovodi do ovoga.
Iako multiport diznama resavaju naslage na usisnim ventilima, isto tako dizne durejtnog ubrizgavanja manje rade i moguce da se zaprljaju.
Iskreno, to su teorije sve, a niko ne kaze e boljka je to i to.
Amerima propisaju dizne (imaju samo jedan set, direktnog ubrizgavanja).
Boljka je vodena pumpa, otprilike vec 15g, i ovde isto. PCV tu i tamo, i to je to.

Ja cu bas menjati pumpu, nije riknula, mozda 7dl dosuo za 42.000km, pa cu videti stanje usisne, ventila,...na 150+ hiljada. Sve original, pa i dihtung usisne. :)

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #12 poslato: Septembar 27, 2022, 06:06:45 pre podne »
Ne verujem da ce uopste biti naslaga na ventilima bas zbog dodatnog port ubrizgavanja i tek na maloj km. Jos koliko se secam ti "malo" i stiskas auto, tj vozis kako treba  :)). Javi bas me zanima stanje.
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Na mreži Bingodalton

Odg: Nepravilan rad /Trzanje hladnog motora 2.0tsi CCZB
« Odgovor #13 poslato: Septembar 27, 2022, 08:13:22 pre podne »
Hahaha stiskam, ali ovako kuca-posao su relacije 10km gde se ulje tek popne na preko 70c i tu sam bas blag.
Slikacu bas stanje unutra, nadam se za nekih 2 nedelje da cu zakazati taj servis, plus mali, haldex, kocionu tecnost i neke sitnice. Sve odjednom.