Autor Tema: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG  (Pročitano 1738 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Sone

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #15 poslato: 29. Apr, 2024. 19:17 »
Sve sam detaljno testirao, sve je OK, auto je perfektan.

Sam racunar na osnovu tih nekih parametara ispisuje potrosnju benzina,pa kad se predje iz neke ostrije voznje,sport u normalnu voznju,racunar smanji potrosnju benzina,cak i skalu od benzina malo vrati na punije i svi ostali faktori koje su kolege iznad navele su TACNI.

Auto je odlican, ima i vise nego dovoljno snage,neverovatno. Jako lep zvuk,kao da nije 3 cilindra. Nema vibracija,jako tih u radu ,na otvorenom dosta i brz i stabilan auto.

Za sada ,stvarno nikakvih mana.
  • Vozi: Kamiq

Na mreži AleksandarAca

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #16 poslato: 01. Maj, 2024. 21:22 »
Da li mozda ima cudan zvuk prvih par minuta po paljenju automobila dok je hladan? Imam Aronu na CNG, isti motor, cuje se kao Polonez dok se ne ugreje :)

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #17 poslato: 04. Maj, 2024. 21:16 »
Gledam nešto u specifikacijama 1.0 G-tec motora piše da je motor atmosferski bez turbine. Nešto mi to nije logično da ova varijanta od 90ks nema turbinu. Je l zna neko je l ovaj motor ima turbinu ili ne?

Van mreže AcoSk

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #18 poslato: 04. Maj, 2024. 21:22 »
To je 1.0TSI motor, ima turbinu.

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #19 poslato: 04. Maj, 2024. 23:47 »
Pa da, ni meni nije logično da 1.0 tsi na čistom benzinu bude sa turbinom (logično T u oznaci motora) a da u metan varijanti nema turbinu... Svašta pišu po raznim cardata sajtovima... Elem, može li neko iz prve ruke da mi kaže kakvi su utisci u vožnji Kamiq G-tec-a? Pošto vidim da u temi gde su ljudi kod nas kupili novog Kamiq-a čistog benzinca nisu baš najzadovoljniji sa trapom, iako su automobili novi čuju se razna krckanja i zveckanja na trapu...

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #20 poslato: 09. Maj, 2024. 07:33 »
Imao sam priliku da isprobam Kamiq-a G-tec na kraćoj destinaciji i šta znam utisci su pomešani. S jedne strane oduševio me je dizajn enterijera, njegova jednostavnost, velika multimedija/infotainment, detaljima podseća na Audi-ja (verovatno nije taj kvalitet materijala, ali 'ajde). Takođe potrošnja metana je i više nego prihvatljiva - kombinovana vožnja magistrala-grad je po bordu bila 3.5kg, što je i više nego zadovoljavajuće. Takođe Kamiq je prilično udoban za svoje dimenzije, ništa ne lupa, ne krcka u kabini, dobro upija neravnine... Ali s druge strane ipak se oseti nedostatak snage i čini se da motoru fali bar jedno 20-30 konja za tu masu koju ima. Meni barem koji vozim svakodnevno TDI-ja, primetna je razlika u startnosti, ubrzanju, čini mi se su stepeni prenosa prekratki, vrlo lako se uđe u visoke obrtaje, a auto i dalje ne povlači ni približno kao TDI. Tu je jednostavno, ovaj turbo benzinac/metanac inferioran u odnosu na turbo dizela. Takođe veličina gepeka je kriminalno mala (logično zbog metanskih boca) i sama pozicija sedenja je dosta drugačija (dosta se niže sedi) u odnosu na veće SUV-ove (Karoq-a, Tiguana). U principu iako na papiru po dimenzijama ne deluje na prvu loptu da je tako, čini mi se da su ga napravili da je ipak segment/klasa a možda i dve ispod Karoq-a.

Van mreže hirurg

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #21 poslato: 09. Maj, 2024. 09:18 »
Ma odakle ti to da je kamiq niza klasa od karoqa? Nema sanse :)

A koji tdi vozis od koliko kW?

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #22 poslato: 09. Maj, 2024. 16:08 »
2.0 tdi CR 81KW.  Naravno da sam svestan da je Kamiq projektovan da bude ispod Karoq-a kako cenovno, tako i gabaritima, ali primetna je razlika i u ostalim segmentima ne samo u veličini. Šteta što nisu izbacili Karoq G-tec! Njemu bi baš legao onaj 1.5 TGI od 130ks sa Octavia-je!

Van mreže hirurg

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #23 poslato: 09. Maj, 2024. 16:16 »
Pa taj tdi je duplo jaci motor. Nema sta da se poredi uopste.
A sta dobijes od vozila na metan. Da si taksista pa ajde neka računica... Ko putuje mnogo dizel za grada i manje putovanja benzin. I uzivas.

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #24 poslato: 09. Maj, 2024. 20:39 »
Kako duplo jači - jači je za 20 ks, znači malo više od 20%. Druga stvar je što turbo dizel ima neuporedio veći obrtni moment od turbo benzinca, u ovom slučaju za 70% i  samim tim njihove performanse ne mogu da se porede. S druge strane nešto se mora žrtvovati da li zarad uštede u gorivu, ubrzanju, komforu itd... Meni lično nije prioritet brzina i snaga (nije da ne volim kad može da povuče), 95% vožnje mi je gradu, tako da ću uvek ispred da stavim potrošnju, cenu održavanja... Da se i dalje mogu kupiti automobili sa malom kilometražom i TDI PD  euro 3, euro 4 motorom (da ne kažem 1. 9 tdi) ne bih imao dilemu. Ovako da se vrtim u gradu po parkingu ili ne daj Bože da tražim autoput da bih završio regeneraciju DPF-a, džaba da je potrošnja i 2l/100km. Jednostavno CR TDI motori i gradska vožnja ne idu zajedno u istoj rečenici...Elem koliko vidim 1.4 tgi motor sa 110ks i 1.5 tgi sa 130ks su se u više nego za sada pokazali kao pouzdani i ne vidim razlog ako su mogli da ih stave u Oktaviju, Golfa, A3, Leona, zašto nisu mogli i u Karoq-a... Sad, to je možda pitanje za menadžment Škode. Do tada stojim iza toga da je Oktavija G-tec najbolji izbor što se tiče svih parametara...

Van mreže hirurg

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #25 poslato: 09. Maj, 2024. 21:39 »
Ja imam 1.6tdi. I nema problema sa gradom. Ima i snage i sve.

Duplo je jači dizel jer ima 4 klipa i 2000 kubika
A benzin je 1000 i 3 klipa... Nemoj gledat konjske snage.

Imao vozilo na plin. Dzabna voznja. Al odrzavanje kad dodje na red i nije tako jeftino. Al dobro.


Van mreže munja23

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #26 poslato: 10. Maj, 2024. 09:13 »
Ja imam 1.6tdi. I nema problema sa gradom. Ima i snage i sve.

Duplo je jači dizel jer ima 4 klipa i 2000 kubika
A benzin je 1000 i 3 klipa... Nemoj gledat konjske snage.

Imao vozilo na plin. Dzabna voznja. Al odrzavanje kad dodje na red i nije tako jeftino. Al dobro.

Pre bih rekao da je duplo veći, nego jači motor. U pitanju je zapremina, ne i snaga.
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2017 Citigo Ambition 1.0

Van mreže hirurg

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #27 poslato: 10. Maj, 2024. 20:28 »
A zapremina je sta? Odakle se hrane ti konji?

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #28 poslato: 11. Maj, 2024. 00:08 »
Zapremina i veličina samog motora konkretno u ovom slučaju nemaju veze jedno s drugim. Imaju veze samo sa eventualnom dugotrajnošću motora jer iz ovog malog trocilindraša je izvučen maksimum sa tih nekih 90-110ks,  2.0 tdi može da ide od tih nekih 90ks koliko sam najmanje viđao pa do 200ks na Octaviji VRS...
Elem glupo je porediti turbo dizele i turbo benzince na metan. Niko ne reče da li se prilikom malog servisa osim zamene ulja i filtera za ulje, gorivo, vazduh, klimu menja još nešto? Neki "filter" za metan ili? Pošto sam dok sam vozio Kamiq-a video na bordu da pored upozorenja za skoriju zamenu ulja, video i upozorenje za kontrolu "CNG-a", koje se razlikovalo u vremenu od upozorenja za zamenu ulja.

Van mreže AcoSk

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #29 poslato: 11. Maj, 2024. 12:57 »
Rekoh ja, ali ljudi ne citaju, evo opet cu:
Nema posebnog održavanja sklopa metana.

Na novijim 1.0tgi i 1.5tgi na svake 4 godine (na koliko je i atest) mora da se ponisti "servisno upozorenje" metana i to je to. Auto tada prebaci na benzin i nece da radi na metan sve dok se dijagnostikom ne ponisti (neki vid upozorenja da treba uraditi atest, nista drugo).



Pretraga foruma [Google]