Autor Tema: Hladnjak EGR-a  (Pročitano 569 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nex0801Započeo temu

Hladnjak EGR-a
« poslato: 03. Sep, 2024. 23:14 »
Pozdrav,

Pre par dana mi se pojavila check engine lampica. VCDS je pokazao da je u pitanju greska P2425 odnosno:

Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control
 P2425 - 000 - Open Circuit - Intermittent - MIL ON

Automobil idalje normalno radi, ne trese i normalno ubrzava.

Da li je neko imao iskustvo sa ovakvim tipom kvara i koliko je veliki problem?

U pitanju je Octavia RS 2.0 TDI CR CEGA motor sa 125 kW.

Van mreže nex0801Započeo temu

Odg: Hladnjak EGR-a
« Odgovor #1 poslato: 05. Sep, 2024. 19:19 »
Mali update:

Merio sam tokom voznje Exhaust Gas Recirculation Duty Cycle i sve vreme je bio 100%. Koliko sam razumeo, to znaci da je EGR zatvoren i da motor usisava svež vazduh. To
mi je čudno s obzirom da bi ta vrednost trebalo da varira od režima rada i da se EGR skroz zatvori tek kod punog opterećenja.

Ne znam da li je prethodno vlasnik ,,ugasio'' EGR ili je to posledica problema sa ventilom hladnjaka EGR-a pa ECU sve vreme drži EGR zatvorenim?

Na mreži wkobre

Odg: Hladnjak EGR-a
« Odgovor #2 poslato: 07. Sep, 2024. 11:30 »
Ono što sam ja video da viče ta greška je nešto od sledećih simptoma: 
- neka žica je presečena ili je ispao konektor
- da fali rashladne tečnosti
- da je jedan ili više senzora u problemu
- da je zapušen
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže nex0801Započeo temu

Odg: Hladnjak EGR-a
« Odgovor #3 poslato: 11. Sep, 2024. 23:46 »
Ono što sam ja video da viče ta greška je nešto od sledećih simptoma: 
- neka žica je presečena ili je ispao konektor
- da fali rashladne tečnosti
- da je jedan ili više senzora u problemu
- da je zapušen
Hvala Vam na odgovoru.

Moze li praviti problem tokom DPF regeneracije? Koliko sam video tecnost nigde ne gubi.

Na mreži wkobre

Odg: Hladnjak EGR-a
« Odgovor #4 poslato: 12. Sep, 2024. 07:53 »
Nema na čemu, mada ja gledam na internetu koje sve problematike povlači. Ono što piše vezano za DPF je da može doći do potpunog začepljenja ukoliko EGR ne obavlja svoju funkciju kako treba, jer blokira izduvne gasove koji idu kroz DPF.
A hladnjak EGR-a koji ne funkcioniše, može ozbiljnije uništiti delove motora.
Najbolje je otići kod proverenog mehaničara da ga poveže na dijagnostiku i proveri sve dok se nije pojavio veći problem.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže nex0801Započeo temu

Odg: Hladnjak EGR-a
« Odgovor #5 poslato: 27. Dec, 2024. 18:55 »
Nema na čemu, mada ja gledam na internetu koje sve problematike povlači. Ono što piše vezano za DPF je da može doći do potpunog začepljenja ukoliko EGR ne obavlja svoju funkciju kako treba, jer blokira izduvne gasove koji idu kroz DPF.
A hladnjak EGR-a koji ne funkcioniše, može ozbiljnije uništiti delove motora.
Najbolje je otići kod proverenog mehaničara da ga poveže na dijagnostiku i proveri sve dok se nije pojavio veći problem.
Samo da javim, popravljen je EGR, u pitanju je bila instalacija, odnosno konektor.

Na mreži wkobre

Odg: Hladnjak EGR-a
« Odgovor #6 poslato: 27. Dec, 2024. 19:12 »
Hvala na povratnoj informaciji  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K