1,9 TDI 66kw (sve sivo) ugra?ivan u sve modele VAG-a od trojke do passat-a. Rotaciona BOSH pumpa. Najcesci TDI motor. Ugradjuje se od 1993 godine u audija B4 a prestao je sa ugradnjom 2005 u Oktaviji Tour koja ga je vukla do tada. Kod ostalih modela iz VAG-a je ranije prestao sa ugradnjom.
Nesto o njemu: 66kw (90ks), 202-210Nm (u trojke, B4 audije i seate su imali po 202Nm). Ima nekoliko oznaka ovog motora od kojih se izdvaja ALH koji je potpuno isti motor kao i 110ks, ima hladjenje klipova, isti turbo, istu unutrasnjost motora. Najpogodniji motor za chipovanje jer ima dobru podlogu za to. Za njega se prica da je najpouzdaniji TDI jer je najslabiji i zbog toga sto vecina verzija ovog motora nema varijabilnu turbinu (koju npr ALH ima) sto znaci da je manje osjetljiv na akanje nasih vozaca. Menjaci su bili petostepeni osim 4x4 verzija koje su imale 6 brzina. Neki od ovih motora su imali samo fixni zamajac dok je npr ALH imao plivajuci.
1,9 TDI 81kw (I crveno). Isto Rotaciona Bosh pumpa. Za njega vazi sve sto i za prethodni motor. Motor se ugradjivao u zadnje serije trojki i u B4 audija od 1994 godine. Rijtko je kombinovan sa 4x4 pogonom. Uvijek dolazi sa 5 brina menjacem.
Inace 81kw (110ks), 235Nm.
1,9 TDI PD 74kw (sve sivo kod passat-a, Superb-a, Cordobe, Ibize i ponekih cetvorki (zavisno od godista) dok je kod Octavije, Fabije imao oznaku DI crveno). Posle izbacanja 1,9 66kw motora ovaj je postao osnovni TDI motor za mnoge modele. U stvari se radi o osiromasenoj TDI 96kw verziji koja je dobila slabije brizgaljke, turbinu i softwer. Cesto se kombinovao sa 4x4 pogonom. Menjac sa 5 brzina dok je uz neke 4x4 modele imao 6 brzina. Ugradjivan od 2000 do 2005 godine (u oktaviji Tour do 2010).
74kw (101ks) i 240Nm.
1,9 TDI DI 85kw (zavisno od modela razlicito oznacavan - kod Passat-a, A3 i A4, sharana, alhambre, golfa IV oznacavan sa DI crveno, kod sharana/alhambre posle redizajna 2005 godine oznacavan sa TDI sve sivo). Prvi motor sa Pumpa diznom, premijeru u Passatu B5, zadrzan u proizvodnji do 2009 cini mi se, tj dokle se proizvodila alhamrba/sharan). Motor se kombinovao sa 5 brzinskim menjacem (mislim da je kod A4 imao 6 brzina).
85kw (115ks), 285Nm.
1,9 TDI PD 96kw (DI crveno kod svih modela i motora). Po strucnjacima najbolji TDI motor jer nudi pouzdanost onog klasicnog 66kw a vise nego dobre performanse. U pravilu se kombinovao sa 6 brzina menjacem osim Superba koji je imao 5 brzina. Ugradjivao se u redizajn pasate tj B5,5 ali i u skoro sve druge modele iz VAG grupe. Ugradjivan do 2005 godine.
96kw (130ks), 285-310Nm.
1,9 TDI PD 110kw (TDI crveno). Kod golfa nazvan i TDI GTI. Ugradjivan u Golfa IV, Sharana, leona. Od 2002 do 2004 godine ugradjivan.
Ko moze neka slobodno dopuni
